اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012185757018400

رونمایی از اولین پلتفرم چاپ پارچه با هدف فروش عمده انواع پارچه طرحدار

کد: 140012185757018400

https://bit.ly/3tNIOSe

، (اخبار رسمی): با هدف فروش عمده انواع پارچه طرحدار با کیفیت فوق العاده بالا و قیمتی استثنایی و بانک طرح غنی بیش از 1000 مدل، از سایت چاپ پارچه آنیه لا به آدرس WWW.ANIELACHAP.IR در تاریخ 1 مهر سال 1400 رونمایی شد.

رونمایی از اولین پلتفرم چاپ پارچه با هدف فروش عمده انواع پارچه طرحدار
چاپ پارچه آنیه لا - فروش عمده انواع پارچه طرحدار با ضمانت کیفیت و قیمت هایی باورنکردنی

آنیه لا اولین پلتفرم چاپ پارچه آنلاین در ایران در پی ارائه قیمت منصفانه و کیفیتی ضمانت شده در فروش عمده پارچه های طرحدار

به گزارش چاپ پارچه آنیه لا، سایت WWW.ANIELACHAP.IR که یک سایت یا به عنوان بهتر اولین پلتفرم آنلاین چاپ پارچه است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد فروش عمده انواع پارچه طرحدار با کیفیت فوق العاده بالا و قیمتی استثنایی و بانک طرح غنی بیش از 1000 مدل را تسهیل کند.

عرفان بیدریغ، مدیرعامل چاپ پارچه آنیه لا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «امروزه مصرف و محبوبیت پارچه های طرحدار بیش از پیش مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است اما با وجود پیشرفت چشمگیر در زمینه چاپ دیجیتال پارچه و وجود دستگاه های به روز که توانایی تولید پارچه های با کیفیت در طرح ها ورنگ های متفاوت را به ما میدهند هنوز هم افرادی سودجو در پی ارائه کیفیت پایین هستند. به همین دلیل صنایع چاپ پارچه انیه لا با راه اندازی اولین پلتفرم چاپ پارچه آنلاین در ایران در پی ارائه قیمت منصفانه و کیفیتی ضمانت شده هم از نظر شفافیت و هم از نظر شست و شو پارچه به مشتریان خود می باشد. ما در پلتفرم چاپ پارچه آنیه لا با فراهم اوردن بیش از هزار طرح که هر هفته به روز می شوند و تنوع ان ها بیشتر می شود به دنبال ارائه تجربه شیرین خرید پارچه با کیفیت به مشتریان خود هستیم و البته به لطف خداوند تا به امروز در این امر مهم با توجه به نظرات مشتریان خود موفق بوده ایم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « از جمله امکانات پلتفرم چاپ پارچه آنیه لا می توان به سفارش در متراژ های کم از 2 متر به بالا اشاره نمود و علاوه بر ان لیست قیمت عمده تمامی محصولات برای راحتی کاربران در سایت قرار داده شده که میتوانند از ان بهرمند شوند. مشتریان عزیز به راحتی و با چند کلیک ساده میتوانند پارچه مورد نظر خود را در طرح ها و جنس های گوناگون انتخاب کنند و در اسرع وقت با ضمانت کیفیت و قیمت تحویل بگیرند.»

گفتنی است چاپ پارچه آنیه لا، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه تخفیفات ویژه به خرید اولی هاکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت چاپ پارچه آنیه لا به آدرس WWW.ANIELACHAP.IR مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید