اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012185759218027

آشنایی با جاب آفر کانادا

کد: 140012185759218027

https://bit.ly/3tJ7nQg

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از روش هایی که قادر هستید تا در کشور کانادا مشغول به کار شده و به وسیله ی آن ویزای کاری است اخذ جاب آفر کانادا است، گرفتن پیشنهادات کاری قابل انجام است، یک فرد خارجی که به دنبال شغل هست از یک فرد کارفرما در کانادا سندی اخذ می کند که تمامی مشخصه های کاری که این کارفرما برای آن نیرو نیاز دارد.

جاب آفر کانادا
جاب آفر کانادا

جاب آفر Job Offer یعنی پیشنهاد کار. جاب آفر کانادا یک پیشنهاد شغلی است که از طرف کارفرمای کانادایی دریافت می‌کنید.

 نامه ی حاوی جاب آفر کانادا در مقایسه با قراردادهای کاری که قرار است امضا شوند، خرده کاری های کمتری را در بر می گیرند و تنها مواردی مانند کلیه ی کارهایی که فرد می بایست انجام دهد، میزان حقوق دریافتی برای این کار، اوضاع کاری شغل مورد نظر، از جمله ساعت هایی که فرد می بایست مشغول به کار باشد و مواردی از این دست در آن آورده می شود.
برای جاب آفرکانادا سه برنامه ی مختلف وجود دارد :

1. جاب آفرکانادا به وسیله ی مشغول به کار شدن در رشته های فنی و مهارتی
2. جاب آفر کانادا به کمک اشتغال به کار به عنوان کارگر معمولی
3. جاب آفرکانادا  فرد در شهرهای کم جمعیت و شمالی در کشور کانادا مشغول به کار شود.

تفاوت سه نوع جاب آفر کانادا 

برنامه ی نخست جاب آفر کانادا به وسیله ی مشغول به کار شدن در رشته های فنی و مهارتی است.

به کمک این برنامه، فرد مهاجر قادر است تا در رشته های مهندسی در کشور کانادا مشغول به کار شود. این نوع از جاب آفر دارای طول مدت دو ساله بوده و پس از به اتمام رسیدن این دو سال، قابل تمدید نیز می باشد. برای این نوع مهاجرت می بایست در رشته ای که برای آن اقدام به درخواست کار می کنید، دست کم دو سال سابقه ی کار مرتبط در رزومه ی خود داشته باشید.

برنامه ی دیگری که برای جاب آفر کشور کانادا وجود دارد، مشغول به کار شدن در این کشور به کمک اشتغال به کار به عنوان کارگر ساده است. این نوع از جاب آفر هم برای طول دوره ی دو ساله ارائه می شود و در پایان این دو سال، شخص می تواند نسبت به تمدید آن اقدام کند. 

روش آخر هم مهاجرت به کشور کانادا به وسیله ی اشتغال به کار در شهرهای کم جمعیت می باشد. برای این روش، فرد متقاضی قادر است تا در کلیه ی رشته های فنی مهندسی، مالی، هتلداری، مدیریت، رستوران و سایر مواردی از این دست مشغول به کار شود. این جاب آفر کانادا به فرد، اقامت دائم ارائه می دهد که برای کلیه ی شغل های NOC بوده و از Skill level 0 تا Skill level D  را در بر می گیرد.

برنامه ی فدرال اسکیلد ورکر Federal Skilled Worker Program:

در این روش، برخورداری از سابقه ی کار در کشور کانادا برای فرد متقاضی ضروری نمی باشد و به همین علت هم برای افراد متقاضی بسیار محبوب می باشد. متقاضی قادر است تا برای کلیه ی شغل هایی که در لیست های O,A,B از زیرمجموعه ی شغل های NOC کانادا هستند، اقدام کرده و بدون بهره مندی از هر گونه سابقه ی کاری در کشور کانادا در رشته ی مورد نظر و تنها با کمک تحصیلات دانشگاهی و نیز دانش زبانی بسیار خوب و سابقه ی کار در ارتباط با رشته ی مورد نظر در وطن خود، برای مهاجرت و پیدا کردن کار در کشور کانادا اقدام کنند.

برنامه ی فدرال اسکیلد تریدز Federal Skilled Trades Program :

در این روش از برنامه های مهاجرتی، فرد متقاضی به مدرک تحصیلی احتیاجی ندارد. اما فرد متقاضی می بایست از یکی از مراجع شغلی داخل کشور کانادا پیشنهاد شغلی برای مدت یک سال داشته باشد که این شغل باید حتما در حوزه ی شغل های مورد نیاز برای این برنامه ( زیر مجموعه های شغلی لیست B از NOC) باشد.

برنامه ی کندین اکسپرینس کلس Canadian Experience Class:

این برنامه مختص افرادی است که در داخل کشور کانادا سابقه ی داشتن شغل را دارند و این تجربه می بایست دست کم 12 ماه تمام وقت یا هم اندازه ی این مدت برای مشاغل پاره وقت باشد و این امر در 3 سال گذشته ی پیش از ارائه ی درخواست انجام شده باشد. 

جاب آفر کانادا معاف از LMIA

به طور کل، سه دسته از جاب آفرها معاف از LMIA در نظر گرفته می‌شوند:

جاب آفرهایی که به خاطر توافقات میان دولت فدرال و دولت‌های استانی معافیت می‌گیرند؛

جاب آفرهایی که بنا بر قاعده‌ کلی «سود کانادایی‌ها» از جانب دولت معاف از LMIA شده‌اند. برای نمونه، جاب آفر کانادا که از طریق برنامه‌ انتقال درون‌شرکتی ICT صادر می‌شود. 

جاب آفرهایی که از طریق توافق‌نامه‌های تجاری بین‌المللی مانند نفتا یا کازما، معاف از LMIA هستن

ویزای جاب آفر کانادا

ویزای جاب آفر کانادا یا همان ورک پرمیت، ویزای کار موقت کانادا است که از طریق دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمایی کانادایی به دست می‌آید. می‌توانید وارد کشور کانادا شوید و برای مدت معینی برای کارفرمایی مشخص کار کنید.

بزرگترین مزیت ویزای جاب آفر کانادا این است که امکان تبدیل آن به اقامت دائم کانادا وجود دارد. 

امتیاز جاب آفر کانادا

شما می‌توانید یا ۲۰۰ و یا ۵۰ امتیاز کسب کنید. فقط و فقط مشاغلی که در سطوح بالای مدیریتی هستند می‌توانند ۲۰۰ امتیاز داشته باشند:

۲۰۰ امتیاز: مشاغلی که با کد ناک دو صفر (00) شروع می‌شوند.

۵۰ امتیاز: تمام مشاغل دیگر که سطح مهارت آن‌ها در طبقه‌بندی ناک 0 یا A یا B باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حقوقی و قانون | حراج و تخفیف