اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215762218256

ایران موجو : معتبرترین سایت خرید جم و انواع پول بازی‌های آنلاین

کد: 140012215762218256

https://bit.ly/3tLg8cs

، (اخبار رسمی): فروشگاه آنلاین ایران موجو با آدرس اینترنتی http://iranmojo.com یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین منابع خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف و خرید جم فری فایر است که امکان خرید ارزهای این بازی‌های محبوب و جذاب را با مناسب‌ترین قیمت برای گیمرها فراهم نموده است.

ایران موجو : معتبرترین سایت خرید جم و انواع پول بازی‌های آنلاین
ایران موجو : معتبرترین سایت خرید جم و انواع پول بازی‌های آنلاین

چه یک گیمر حرفه‌ای باشید و چه برای پر کردن اوقات فراغت و یا فرار کردن از دنیای اطراف به بازی‌های آنلاین موبایلی روی بیاورید، دست کم احتمالا یک بار این تجربه را داشته‌اید که در حال انجام بازی مورد علاقه‌تان بوده‌اید و برای باز کردن یک ویژگی فوق‌العاده یا تقویت کردن کاراکترتان، نیاز به خرید جم یا سکه پیدا کرده‌اید.

جم یا سکه واحدهای پولی داخل بازی هستند که به صورت خریدهای درون برنامه‌ای عرضه می‌شوند و ساکنان کشورهای خارجی که دچار تحریم نیستند، می‌توانند به راحتی آن‌ها را خریداری کنند. اما در کشور ما این امکان در داخل بازی وجود نداشته و نمی‌توان به طور مستقیم واحدهای پولی داخل بازی را خریداری کرد؛ بنابراین چاره چیست؟

معرفی سایت ایران موجو سایت ایران موجو دقیقا به همین منظور ایجاد شده است تا انجام چنین خرید جم هایی را برای شما گیمرهای عزیز آسان‌تر کند. با کمک ایران موجو، امکانات پیش روی شما چندین برابر می‌شوند و می‌توانید از بازی خود لذت دو چندان ببرید.

سایت ایران موجو فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ با این هدف شروع کرد که دسترسی به جم و سکه بازی‌های آنلاین را برای کاربران و گیمرهای ایرانی راحت‌تر سازد. فعالیت این برند ابتدا به سایت https://iranmojo.com و فروش جم و سکه در این سایت محدود بود اما با فراگیری و محبوب شدن این خدمات، ایران موجو توانست حوزه کاری خود را گسترش داده و خدمات دیگری نیز به مخاطبان خود ارائه دهد.

معرفی مجله آنلاین ایران موجو اکنون ایران موجو علاوه بر فروش واحدهای پولی بازی‌های محبوبی مانند کالاف دیوتی، یوسی پابجی، کلش آف کلنز، فری فایر و بسیاری از بازی‌های دیگر، یک مجله آنلاین نیز دارد که جالب‌ترین و به‌روزترین اطلاعات و اخبار را درباره این بازی‌ها در اختیار مخاطبان می‌گذارد. اگر تازه پا به دنیای هیجان‌انگیز بازی‌های آنلاین گذاشته‌اید یا زیاد در این زمینه تجربه ندارید، می‌توانید در مجله آنلاین ایران موجو، آموزش بازی‌های محبوبی مانند PES، پابجی، فری فایر، فیفا موبایل، کالاف دیوتی، کلش آف کلنز، کلش رویال و ... را پیدا کنید.

ایران موجو حامی برنامه نویسان صنعت بازی‌سازی یکی از اهداف ما در ایران موجو این است که تکه‌ای از پازل بزرگ صنعت بازی ایران باشیم و از تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان خلاق و با استعداد ایرانی که به کمک نیاز دارند، حمایت کنیم. ما باور داریم که با بهبود کیفیت بازی‌های تولیدشده توسط شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی و افزایش درآمد سالانه آن‌ها، می‌توانیم کشورمان را به عنوان یکی از تولیدکننده‌های برتر در زمینه بازی به جهانیان معرفی کنیم.

معرفی 4 ویژگی و ارزش کلی سایت ایران موجو ایران موجو دارای چهار ویژگی و ارزش کلی می‌باشد که آن را به یکی از برترین سایت‌ها در زمینه فروش جم و سکه بازی آنلاین تبدیل می‌کند:

  • شارژ آنی: پس از اینکه سفارش خود را ثبت و هزینه محصول مورد نظرتان را پرداخت کردید، سفارشتان توسط کارشناسان در اولین فرصت بررسی شده و اکانتتان بلافاصله شارژ می‌شود. پشتیبانی آنلاین: چنانچه با مشکلی مواجه شدید یا در مورد فرایند سفارش یا پرداخت سوالی داشتید، کارشناسان خدمات مشتری ایران موجو همه روزه در خدمت شما هستند. پرداخت امن: تمامی پرداخت‌ها در ایران موجو از طریق درگاه امن زیبال انجام می‌شوند که یک درگاه معتبر و شناخته شده در ایران می‌باشد. بهترین قیمت‌ها: محصولات ایران موجو با در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی به گونه‌ای قیمت‌گذاری شده‌اند که کاملا به نفع شما گیمرهای عزیز باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از گیمرها هستید که می‌خواهید با خرید جم و سکه بازی آنلاین، از تجربه کامل این بازی‌ها بهره‌مند شوید یا از خواندن اخبار مربوط به بازی‌های محبوبتان لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم با ایران موجو همراه باشید. همانطور که گفته شد، با خواندن بازخوردهای کاربران ما و توجه به نماد ملی ثبت در سایت ایران موجو، می‌توانید از معتبر بودن این سایت اطمینان حاصل نمایید.

ایران موجو: خرید جم بازی با کمترین قیمت، شارژ سریع و دارای نماد اعتماد فروشگاه آنلاین ایران موجو با آدرس اینترنتی http://iranmojo.com یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین منابع خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف و خرید جم فری فایر است که امکان خرید ارزهای این بازی‌های محبوب و جذاب را با مناسب‌ترین قیمت برای گیمرها فراهم نموده است.

در صورت داشتن هرگونه سؤال در رابطه با خرید جم بازی‌ها از فروشگاه ایران موجو می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۳۲۳۴ تماس بگیرید، تیم پشتیبانی ایران موجو پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]