اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012225764818177

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

کد: 140012225764818177

https://bit.ly/3Kzs6g4

، (اخبار رسمی): طراحی سایت، به ویژه برای کسب درآمد یا معرفی و ارائه اطلاعات حرفه‌ای، امروزه برای بسیاری از مشاغل و فروشگاه‌ها ضروری و برای بسیاری دیگر از کسب‌وکارهای برخط و اینترنتی یک گزینه مهم بوده و به همین دلیل کارفرمایان و صاحبان کسب‌وکار برای طراحی وب سایت حرفه‌ای سالانه هزینه‌های زیادی را می‌پردازند.

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران
بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران
بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران
بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

طراحی سایت، به ویژه برای کسب درآمد یا معرفی خدمات، امروزه برای بسیاری از مشاغل و فروشگاه‌ها ضروری و برای بسیاری دیگر از کسب‌وکارهای اینترنتی یک گزینه مهم بوده و به همین دلیل کارفرمایان و صاحبان کسب‌وکار برای طراحی وب سایت حرفه‌ای سالانه هزینه‌های زیادی را می‌پردازند.

از فروشگاه‌های اینترنتی و رزرو هتل و بلیت سفر گرفته تا کلیه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی ارائه‌کننده خدمات و محصولات پرشماری، همگی به طراحی سایت و مدیریت آن جهت افزایش سرعت، دقت و صحت اطلاع‌رسانی و معرفی کارهای خود نیازمند هستند.  در این نوشته، توضیحاتی درباره طراحی سایت، انواع سایت‌های طراحی‌شده برای کاربردهای مختلف در ایران و همچنین ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت و بهترین شرکت‌های طراحی وب سایت در ایران ارائه شده است.

 

انواع سایت‌های طراحی‌شده

یکی از کاربردهای طراحی وب سایت که امروزه در کشورمان ایران هم قابل مشاهده است، خرید آنلاین اینترنتی است که فروشگاه‌های مختلفی اقدام به عرضه محصولات بهداشتی، مواد غذایی و کالاهای سوپرمارکتی، کالاهای دیجیتال، انواع ابزارآلات و ملزومات صنعتی، لوازم فرهنگی و هنری مانند کتاب و موسیقی و ... کرده اند. همچنین می‌توان با طراحی سایت مناسب برای خرید و فروش برخط خدمات مختلی مانند بیمه، هتل و اقامتگاه، تور و سفر و ... اقدام کرد.

 

ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت

طراحی سایت همان طور که به آن اشاره شد، یک فرآیند پیچیده و تخصصی است. شرکت‌های مختلفی در کشور اقدام به ارائه خدمات طراحی سایت کرده اند و می‌توان برای دریافت خدمات مرتبط با این حوزه به آنها مراجعه کرد تا یک ‌سایت مناسب کار و حرفه مورد نظر را طراحی کنند. موارد متعددی برای بررسی وجود دارند که پس از تایید نشانگر مناسب‌بودن یک شرکت طراحی سایت جهت عقد قرارداد هستند. مواردی مانند سابقه‌کار پیوسته و حرفه‌ای، تخصص بالا و حضور مهندسین خبره و بادانش در مجموعه شرکتی، تعهد کاری و شهرت به حسن انجام کار در ارائه انواع خدمات مرتبط و همچنین گستردگی این خدمات ارائه‌شده و مهمتر از همه، توانایی بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا سئو (SEO) در کنار دارابودن سرور و هاست قدرتمند از دیگر ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت است. در ادامه، تعدادی از شرکت‌های برتر داخلی در این زمینه معرفی و به طور مختصر به آنها پرداخته شده است.

وب‌سیما (Websima.com) آژانس خلاقیت وبسیما یکی از شرکت‌های طراحی وب سایت است که با حدود 10 سال سابقه مستمر در این بازار و تجربه فعالیت در کشورهای خارجی مانند کانادا، استرالیا، دبی و ترکیه، خدمات مختلفی در حوزه طراحی سایت و بهینه‌سازی سئو ارائه می‌کند

وب‌وان (Webone.co) یکی دیگر از شرکت‌های به‌نام طراحی سایت و ارائه خدمات سئو در کشور، شرکت وب‌وان است که در حوزه طراحی سایت‌های شرکتی و فروشگاهی یا استفاده از قالب‌های پیش‌ساخته برای آنها، طراحی اپلیکیشن موبایل و خدمات سئو فعال بوده و با بیش از 13 سال سابقه در این کسب‌وکار در حال ارائه خدمات است.

ایران‌سایت (Iransite.com) با سابقه‌ای در حدود دو دهه و ارائه خدمات پرشماری در حوزه‌های سئو، طراحی انواع سایت، دیجیتال مارکتینگ و ...، ایران سایت یکی از شرکت‌های به‌نام و در واقع قدیمی‌ترین شرکت طراحی وب سایت در ایران است که تا کنون بیش از 2 هزار سایت مختلف را طراحی و اجرا نموده است. این شرکت دارای چندین بخش حرفه‌ای در زمینه‌های گوناگونی مانند شبکه‌های اجتماعی، گرافیک، تولید محتوا، گوگل ادوردز و ... است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای سفارش‌های طرای سایت باشد.

 ره‌وب (Rahweb.ir) یکی دیگر از شرکت‌های شناخته‌شده در کسب‌وکار دیجیتال مارکتینگ و راه‌اندازی و طراحی سایت، شرکت ره‌وب است که خدماتی در حوزه طراحی سایت، طراحی برنامک تلفن همراه، سئو و همچنین طراحی استارت‌آپ‌ها ارائه می‌کند.

 هوم‌وب (Whomweb.com) طراحی سایت، طراحی گرافیک، خدمات سئو، گوگل ادوردز و بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ از جمله خدماتی است که شرکت هوم‌وب ارائه می‌دهد. همچنین از دیگر خدمات ارائه‌شده توسط هوم وب می‌توان به طراحی لوگوی حرفه‌ای، تبلیغات همسان و همچنین گرافیک اشاره کرد.

 همیار توسعه (Hamyar.dev) همیار توسعه یک شرکت طراحی وب سایت و مجموعه‌ای از متخصصی برنامه‌نویسی است که در سال‌های اخیر دستاوردهای بزرگی از جمله قرارگیری در 5 شرکت برتر کشور طراحی سایت و همچنین کاندیدا شدن در بهترین شرکت‌های حاضر در جشنواره وب و موبایل ایران را در کارنامه دارد. خدمات گسترده ارائه‌شده توسط همیارتوسعه در قالب‌های طراحی سایت، خدمات سئو و بهینه‌سازی، طراحی گرافیک و انواع بنر، تولید محتوا و پشتیبانی است و این شرکت و برند آن انتخاب مناسبی برای طراحی انواع وب سایت و دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ نام گرفته است.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]