اطلاعات تماس
  • 092267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012225765218431

آشنایی با چیدمان اتاق نشیمن

کد: 140012225765218431

https://bit.ly/3J7h0yx

، (اخبار رسمی): نکاتی در مورد چیدمان و دکوراسیون اتاق نشیمن به سبک مدرن

در حالی که فرآیند تزئین فضایی به بزرگی اتاق نشیمن شما ممکن است دلهره آور باشد، طراحی فضایی که هم از نظر فرم و هم از نظر عملکرد برای شما و خانواده تان جذاب باشد آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. ما با کارشناسانی صحبت کردیم که هفت مرحله را که باید هنگام برنامه ریزی یک اتاق نشیمن به خاطر بسپارید، بیان کردند.

قبل از اینکه بتوانید تصمیم جدی در مورد دکوراسیون فضای زندگی خود بگیرید، باید درک دقیقی از متراژ مربع آن داشته باشید.: «اندازه‌گیری‌های مناسب به شما اطمینان می‌دهد که اندازه درست فرش، مبلمان و پنجره‌ها را انتخاب کنید.» و به خاطر داشته باشید که انجام اقدامات لازم در زمان و زمان باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود—سفارش و چیدمان مبلمان و لوازم جانبی در فضایی که انتظار داشتید نگنجد، می تواند دردسرساز باشد!

«پیش از شروع فرآیند طراحی، درک کامل نحوه استفاده از فضای خود بسیار مهم است.

طراحان داخلی زندگی خود را صرف مطالعه جزئیات کوچکی می کنند که یک اتاق را کاملاً عالی می کند. مانند یک فیلم با کارگردانی زیبا، یک اتاق نشیمن با تزئینات عالی فوراً جذاب و چشمگیر است در حالی که از نظر عملکردی نیز برای راحتی و سهولت استفاده طراحی شده است. و گاهی اوقات، تشخیص آنچه در اتاق نشیمن خودمان اندکی وجود دارد دشوار است. برای روشن کردن شایع ترین اشتباهات طراحی اتاق نشیمن که ممکن است فضاهای ما را آزار دهد، با طراحان داخلی و یک معمار مسکونی صحبت میکنیم.

همانطور که معلوم است، ممکن است یک جز کوچک وجود داشته باشد که کلی تفاوت را ایجاد کند. 

پیش از این، 20 اشتباه رایجی را که مردم هنگام طراحی اتاق نشیمن مرتکب می شوند و بهترین روش برای جلوگیری یا رفع آنها بیابید.

یک اتاق نشیمن عالی با یک مبل عالی شروع می شود.«خیلی وقت‌ها، من به خانه‌ای می‌آیم، و صاحبان آن‌ها سلیقه خوبی دارند، اما آنها از قبل مبل راحتی دارند که می‌خواهند با آن کار کنند. "آنها نمی خواهند آن را تعویض کنند، زیرا آنقدرها قدیمی نیست و برایشان مهم نیست. من مجبور شدم بارها و بارها این خبر را بشنوم، با یک مبل مانند آن، آنها هرگز به اتاقی که می خواهند نخواهند رسید.

چیدمان اشتباه آثار هنری

«هنر به شیوه‌ای اشتباه روی دیوار آویزان شده، مانند شخصیتی در یک فیلم است که کلاه گیس بسیار بدی به سر دارد. "فقط ندیدنش سخت است، و آرزو می‌کنی آنقدر بد که می‌توانی آن را پاره کنی، زیرا می‌دانی که بدون آن همه چیز خیلی بهتر می‌شود. این تجربه شما را خراب نمی‌کند، اما به طرز وحشتناکی حواس‌تان را پرت می‌کند." «اگر دیوار به‌صورت عمودی به چهار بخش بریده شد (از پایین به بالا)، به این فکر کنید که این هنر در ربع سوم (شمارش از کف) است."

در حالی که دوران استفاده از "اتاق های نشیمن" و مبلمان با بسته بندی پلاستیکی گذشته است،اتاق نشیمن شما متناسب با امکانات زندگی روزمره باشد. «منسوجات و فرش‌هایی را انتخاب کنید که می‌توانند فرسودگی زندگی روزمره را تحمل کنند».

گاهی اوقات افراد در معماری خانه خود احساس محدودیت می کنند و مبلمان را بر اساس آن انتخاب می کنند. سعی کنید احساس گیر نکنید. در یکی از این طراحی  ها مبلمان معاصر را با قالب‌گیری سنتی تاج، فرش‌های عتیقه مراکشی، نیمکت‌های مهره‌دار آفریقایی و هنر معاصر میتوان ادغام کرد.

کلمه "مدرن" یکی از پر استفاده ترین عبارات در دکوراسیون است. سبک مدرن امروزی که اغلب با سبک معاصر اشتباه گرفته می شود، بر اساس یک جنبش طراحی است که در اواخر قرن بیستم متولد شد. اثاثیه و دکوراسیون به سبک مدرن، مواد طبیعی، رنگ‌های خنثی یا خاکی و حذف جزئیات غیر ضروری نماد این سبک از دکوراسیون هستند. در حالی که ممکن است طیف وسیعی از رنگ ها را در استایل های معاصر ببینید، سبک های مدرن رنگ های تک رنگ دارند.برای دکوراسیون مدرن باید به خرید میز جلو مبلی ،مبلمان مدرن ، میز تلویزیون مدرن و .. بیاندیشید. این سبک از دکوراسیون به سبک خلوت و مینیمالیست چیده میشود.

تاریخچه سبک مدرن دکور
با ریشه در معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناویایی، سبک مدرن ساده و بدون تزئین است. این به عصر ماشینکاری مرتبط است و اغلب از آن به عنوان دوران دهه 1920 تا 1950 یاد می شود. محبوبیت جنبش سبک مدرن در نیمه اول قرن بیستم ادامه یافت و مشتقات بعدی این سبک به عنوان مدرن و پست مدرن اواسط قرن شناخته شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه