اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012225766218358

بررسی شش موسسه حقوقی برتر دنیا

کد: 140012225766218358

https://bit.ly/3MWFtJw

، (اخبار رسمی): امروزه در دنیا نه تنها کسب‌وکارها بلکه حتی دولت‌ها نیز به سمت این می روند تا از طریق موسسات حقوقی آنلاین خدمات خود را به مردم ارائه کنند.

بررسی ۶ موسسه حقوقی برتر دنیا
بررسی شش موسسه حقوقی برتر دنیا

یکی از این خدمات که امروز از طریق پلتفرم‌ها قابل ارائه است معرفی وکیل و مشاوره حقوقی است. این کار علاوه بر اینکه فرآیند پیدا کردن یک وکیل مناسب را برای مردم تسریع و تسهیل می‌کند، سبب شفافیت در روند یک پرونده و هزینه‌های مربوط به آن نیز می‌شود. از جمله برترین پلتفرم‌های حقوقی دنیا می‌توان به لیگال مچ (Legal match)، آپ کانسل (Upcounsel)، اینک‌فایل (incfile)، راکت لویر(Rocket lawyer)، فایند لا (Findlaw) و ترازو(Tarazoo) اشاره کرد که هر کدام به شیوه خاصی اقدام می‌کنند و مزایا و معایب خاص خود را دارند.

 

۱- موسسه حقوقی لیگال مچ (Legal match) «بهترین برای یافتن وکیل در نزدیکی شما»

LegalMatch طراحی شده تا به شما یک وکیل در نزدیکی محل زندگی‌تان معرفی کند. این بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال مشاور حقوقی در منطقه خود هستند. فرآیند این سایت ساده، سریع و سرراست است. فقط مکان خود را ارائه کنید و یک دسته از زمینه های موضوعی خانواده، استخدام، کیفری، املاک و مالکیت، کسب و کار یا مهاجرت انتخاب کنید.

LegalMatch به طور خودکار شما را با یک وکیل دارای امتیاز بالا و معتبر در نزدیکی شما متصل می کند. بهترین قسمت؟ این سایت در 20 سال گذشته به مردم کمک کرده است تا وکلای محلی پیدا کنند و بیش از چهار میلیون پرونده در سایت ثبت شده است.

 

مزایا

  • یافتن آسان بهترین وکیل در نزدیکی محل فرآیند سریع، ساده و سرراست دسته بندی گسترده خدمات

معایب

  • پشتیبانی در ساعات محدود روز گزینه‌های مختلف قیمت‌‌گذاری مشتری را سردرگم می‌کند.

لینک سایت لیگال مچ: https://www.legalmatch.com/

۲- موسسه حقوقی آپ کانسل (Upcounsel) «بهترین برای برون سپاری بخش حقوقی شما»

UpCounsel برای ارائه خدمت در طیف وسیعی از خدمات حقوقی، فوق‌العاده است. از مشاوره‌های حقوقی موردی گرفته تا یک ارائه خدمات به عنوان یک بخش حقوقی مستقل برای کسب و کار شما، UpCounsel همه اینها را دارد و به حدی حرفه‌ای است که حتی توسط مارک های برتر که اغلب با مسائل پیچیده حقوقی سروکار دارند، استفاده می‌شود. ا

گر شرکت‌هایی مانند AirBnB به UpCounsel متکی هستند، می‌دانید که شما هم می‌توانید به راحتی به آن اعتماد کنید و از خدمات بسیار با کیفیتی برخوردار خواهید بود. بهترین خدماتی که توسط این سایت ارائه شده است عبارتند از: تشکیل کسب و کار،‌ توافق نامه‌ها، ثبت اختراعات، علائم تجاری، مشاوره‌های عادی و عمومی، مسائل کار و کارفرمایی و اوراق بهادار و امور مالی.

مزایا

  • گستردگی خدمات ارائه‌شده به مشتریان مشاوره‌ی تخصصی در زمینه‌های پیچیده‌ی حقوقی ارائه‌ی خدمات به شرکت‌های معروف

معایب

  • عدم ارائه‌ی خدمات در تمامی شهرها پشتیبانی ضعیف مشتریان

لینک سایت آپ کانسل: www.upcounsel.com

۳- موسسه حقوقی اینک‌فایل (incfile) «بهترین برای راه‌اندازی استارتاپ شما»

از انتخاب نوع شرکت گرفته تا راهنمایی در مورد قوانین کسب‌وکار، این پلتفرم بهترین خدمات حقوقی آنلاین برای هدایت استارت‌آپ‌ها در هر مرحله از رشد را ارائه می‌دهد. اینک‌فایل به مشتریان خود سه بسته نقره، طلا و پلاتین ارائه می دهد. قیمت گذاری با اضافه کردن هزینه خدمات Incfile در هر ایالت و بسته به قیمت پرونده در آن با سایر ایالات متفاوت است

نقطه ضعف اصلی Incfile کیفیت خدمات به مشتری است. ساعات پشتیبانی تلفنی محدود به روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر است. مشتریان در گذشته از کندی زمان پاسخ شکایت داشتند. با این حال، Incfile اخیراً با دو برابر کردن اندازه تیم خدمات مشتری خود و اضافه کردن پشتیبانی چت زنده به این شکایات به صورت عمومی رسیدگی کرد.

مزایا

  • در هر ایالت ایالات متحده خدمات ارائه می‌دهد خدمات را می‌توان از بین سه بسته با قیمت‌های مختلف انتخاب کنید هشدارهایی را به مشتریان قبل از تاریخ های تشکیل پرونده ارسال می‌کند.

معایب

  • ساعات پشتیبانی تلفنی محدود است. هزینه‌ها در برخی ایالت ها بیشتر از دیگر ایالات است.

لینک سایت اینک‌فایل: https://www.incfile.com/

۴- موسسه حقوقی راکت لویر(Rocket lawyer) «سریع‌ترین ارائه‌دهنده خدمات حقوقی»

اگر نیازهای حقوقی شما توسط خدمات آنلاین استاندارد برآورده نشده است، Rocket Lawyer قدم بعدی است. این شرکت طیف گسترده ای از راه حل‌ها را به افراد و شرکت‌ها در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، اسپانیا و هلند ارائه می‌دهد.

با Rocket Lawyer، می‌توانید انتخاب کنید که خدمات را به صورت جدا جدا خریداری کنید یا با خرید عضویت ماهانه بسته خدمات را دریافت کنید اعضایی که از دامنه خدمات فهرست شده Rocket Lawyer راضی نیستند، می توانند از Rocket Lawyer On Call بهره مند شوند. نحوه کار به این صورت است: اگر مشکل حقوقی شما را نمی توان به صورت آنلاین پاسخ داد، Rocket Lawyer شما را برای یک مشاوره تلفنی 30 دقیقه ای با وکیل مناسب در تماس خواهد بود.

مزایا:

  • ارائه خدمات به صورت جدا جدا یا خرید عضویت ماهانه در پنج کشور خدمات می‌دهد سرویس آزمایشی رایگان هفت روزه

معایب:

  • برای کسانی که نیازهای ساده دارند بسیار پیچیده است حق عضویت بالا بدون پشتیبانی در آخر هفته‌ها

لینک سایت راکت لویر: www.rocketlawyer.com/

۵- موسسه حقوقی فایند لا (Findlaw) «بهترین برای وکیل گرفتن»

هر موضوع حقوقی به نوع متفاوتی از وکیل نیاز دارد و بهترین مکان برای یافتن همه آنها FindLaw است که فهرست آنلاینی از صدها وکیل ایالات متحده را در ۱۱۹ زمینه خاص حقوقی فهرست کرده و یافتن مناسب‌ترین مشاور برای پرونده شما را آسان می کند.

برای شروع کار با FindLaw، به سادگی موضوع حقوقی و موقعیت جغرافیایی خود را وارد کنید و لیستی از وکلای واجد شرایط به شما نمایش داده خواهد شد. اگر ترجیح می دهید با فردی که مشاوره رایگان ارائه می دهد صحبت کنید، FindLaw این گزینه را به عنوان فیلتر جستجو در اختیار شما قرار می دهد.

مزایا:

  • لیست وکلا در تمام ۵۰ ایالت آمریکا و پورتوریکو قابلیت جستجو بر اساس مکان و موضوع حقوقی به راحتی می توانید مشاور رایگان پیدا کنید منابع آنلاین رایگان

معایب:

  • گزینه های پشتیبانی محدود بسیاری از وکلای دادگستری نظر کمی دارند یا هیچ بررسی ندارند شامل اطلاعات تخلفات انتظامی وکلا نمی‌شود

لینک سایت فایند لا: www.findlaw.com/

۶- پلتفرم حقوقی ترازو (Tarazoo) «خدمات حقوقی آسان، سریع، به‌صرفه)

پلتفرم حقوقی ترازو یک پلتفرم ایرانی به منظور دریافت خدمات حقوقی برای مردم عادی یا کسب‌وکارهاست. شما می‌توانید در این پلتفرم تمامی موضوعات و مشکلات مختلف حقوقی خود را در قالب دسته‌های مختلف خدمات از جمله مشاوره‌ی آنلاین، معرفی وکیل، نگارش قرارداد و سایر اسناد حقوقی پیدا کنید. از جمله مزیت‌های این پلتفرم، ارجاع موضوع مشتریان به وکیل یا مشاور حقوقی باتجربه در کم‌ترین زمان ممکن است. پشتیبانی مشتریان در این پلتفرم به صورت هفت روز هفته و با سرعت انجام می‌شود. اگر به دنبال قیمت مناسب برای گرفتن وکیل یا مشاور هستید، ترازو بهترین گزینه است. قیمت خدمات حقوقی در «ترازو» پایین‌تر از تعرفه‌های وکلا و مشاوران در موسسات و دفاتر وکلا می‌باشد.

در پلتفرم حقوقی ترازو می‌توانید به مقالات با موضوعات مختلف حقوقی و به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید و پاسخ بسیاری از سوالات خود را در آن پیدا کنید. در این پلتفرم می‌توانید خدمات را به صورت موردی خریداری کنید یا پکیج مورد نظر مثل پکیج طلاق (شامل مشاوره، نوشتن اسناد و طرح دعوا) را انتخاب کنید. در صورت خرید پکیجی، هزینه‌ی خدمات به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مزایا

  • هزینه‌ی منصفانه‌ی خدمات ارائه‌ی خدمات توسط وکلای کارآزموده و باتجربه پشتیبانی سریع در هر روز هفته

معایب

  • تخلفات انتظامی وکلا در آن ثبت نمی‌شود برای برخی از وکلا، نظری ثبت نشده است. قیمت‌گذاری مختلف ممکن است مشتری را سردرگم کند.

لینک سایت ترازو: https://etarazoo.com/

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون