اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012235768518027

روش‌های مهاجرت به کانادا در سال 2022 کدامند؟

کد: 140012235768518027

https://bit.ly/3tbZtQp

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت به کانادا از شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که هر فرد باید نسبت به شرایط زندگی، کاری و تحصیلی خود کم ریسک‌ترین و بهترین روش مهاجرتی را برای خود انتخاب کند.بیش از هشتاد نوع کلاس مهاجرتی به کانادا وجود دارد.

روش‌های مهاجرت به کانادا در سال 2022 کدامند؟
روش‌های مهاجرت به کانادا در سال 2022 کدامند؟

مهاجرت استانی کانادا (PNP)، یک مسیر مهاجرتی محبوب بوده و استان‌هایی مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر ایالت‌های این کشور، برنامه‌های پذیرش مهاجران خود را در این راستا، توسعه داده‌اند.

 

مهاجرت به کانادا از طریق تولد

کشور کانادا از جمله کشورهایی است که از قانون تابعیت از اصل خاک را پیروی می‌کند. این شرایط اقامت در کانادا برای مهاجرین بسیار مطلوب است، چراکه کودک آنها بعد از متولد شدن اقامت دائمی این کشور را دریافت می‌کند. اما لازم به ذکر است که این کودک تا زمانی که به سن 18 سالگی نرسیده است نمی‌تواند نقش اسپانسر و حامی والدین خود را بازی کند.

مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ

افرادی که اجازه اقامت دائم کانادا را داشته باشند، می‌توانند اسپانسر بستگان‌ خود شوند تا به کانادا آمده و به کار یا تحصیل در کانادا مشغول شوند. فرد حامی برای این هدف باید دست‌کم ۱۸ سال داشته باشد و شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم داشته باشد. 

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

یکی دیگر از شرایط مهاجرت به کانادا 2022 از طریق ویزای توریستی کانادا است. این افراد می‌توانند ویزای توریستی را به ویزای تحصیلی و یا اقامت دائمی تبدیل کنند. برای اخذ ویزای توریستی می‌بایست مدارکی مانند:

پاسپورت

مدارک تمکین مالی

تکمیل فرم‌های ویزا

پرداخت هزینه ویزای توریستی

تمکین مالی

دعوتنامه از سازمان و یا فردی در کانادا
را ارائه داد. ویزای توریستی کانادا به دو صورت ویزای تک ورود و ویزای مولتیپل است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

این یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا است که با صرف هزینه کم با داشتن تخصص، دانش زبان انگلیسی و تجربه کار می‌توان اقامت این کشور را گرفت. نیروی کاری با تجربه بهترین فرصت اخذ اقامت کانادا را دارند و می‌توانند با سیستم اکسپرس اینتری آن را دریافت کنند.یکی از اهداف اصلی ادارهٔ مهاجرت کانادا، پذیرش مهاجران متخصص است. نیروی کار متخصص به تقویت بازار کار و رشد اقتصادی کانادا کمک می‌کند.

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال

این برنامه مناسب کسانی است که دارای سابقهٔ کاری مناسب هستند و تصمیم به اقامت در استان‌های کانادا به ‌جز کبک دارند.متقاضیان در این طرح برمبنای ارزشی که برای اقتصاد کانادا ایجاد می‌کنند، در قالب طرح اکسپرس اینتری ارزیابی می‌شوند. در این روش متقاضیان باید درخواست خود را به‌ صورت آنلاین و در قالب پروفایل اکسپرس اینتری ثبت کنند. جهت ثبت درخواست نیازمند موارد زیر هستید:

- تجربهٔ کار تخصصی؛

- داشتن مهارت قابل‌ قبول زبان

-تحصیلات

-برنامه مشاغل فنی‌ و حرفه‌ای فدرال

این برنامه برای کسانی که دارای پیشنهاد شغلی یا مدارک مرتبط برای کار در شغل‌های خاص هستند، امکان دریافت اقامت دائم در استان‌های کانادا (به جز استان کبک) را فراهم می‌کند.برای مهاجرت به کانادا برپایه این برنامه، تنها باید از طریق طرح اکسپرس اینتری درخواست‌تان را اعلام کنید. همچنین باید دارای شرایط زیر باشید:

- دارای پیشنهاد شغلی برای مدت دست‌ کم یک سال از یک یا دو کارفرما در کانادا یا مدرک فنی یا تخصصی از نهادی استانی یا منطقه‌ای باشید؛

مدرک زبان معتبر داشته باشید؛

۲ سال سابقهٔ کار تمام ‌وقت (یا معادل آن به ‌شکل پاره ‌وقت) در زمینهٔ مربوطه طی ۵ سال گذشته داشته باشید؛

-بتوانید مهارت و تجربه‌ خود و وظایف اصلی شغل مربوطه را به اجرا بگذارید.

- برنامه تجربه کانادایی

این برنامه درواقع بر پایهٔ تجربهٔ کار در کانادا قرار دارد. برای اینکه واجد شرایط درخواست از طریق این برنامه باشید باید:

نمرهٔ مورد نیاز در مهارت ‌های زبان را کسب کنید؛

دارای ۱ سال سابقهٔ کار تمام ‌وقت (یا معادل آن به‌ شکل پاره ‌وقت) در کانادا در مشاغل تخصصی طی ۳ سال گذشته باشید؛

به ‌طور قانونی در کانادا کار کرده باشید؛

تجربهٔ خود اشتغالی و کار در هنگام تحصیل برای این کلاس قابل ‌پذیرش نیست. همچنین درخواست‌ در سیستم اکسپرس اینتری ارزیابی می‌شود.

برنامه‌های استانی (PNP)

استان‌ها و قلمروهای کانادا، برنامه‌های ویژه خود را برای پذیرش نیروی متخصص دارند. معمولا این برنامه‌ها سریع‌تر از دیگر برنامه‌های رایج مهاجرت به کانادا به نتیجه می‌رسند. متقاضی باید درخواست خود را به استان یا قلمرو انتخابی ارائه کند. هر استان دریافت گواهی انتخاب دست ‌کم یک جریان مهاجرتی دارد که با برنامهٔ فدرال اکسپرس اینتری همخوانی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون