اطلاعات تماس
  • 091909*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012255771118450

پخش عمده لوازم جانبی باسئوس (فروشگاه اینترنتی سوکت)

کد: 140012255771118450

https://bit.ly/3JE8JT8

، (اخبار رسمی): نحوه پخش لوازم جانبی موبایل باسئوس به صورت اینترنتی و معرفی و بررسی فروشگاه سوکت

پخش عمده لوازم جانبی باسئوس (فروشگاه اینترنتی سوکت)
پخش لوازم جانبی موبایل سوکت

کمپانی باسئوس جزو برترین شرکت های تولید کننده لوازم جانبی دیجیتال در دنیا میباشد که در سال ۲۰۱۱ در استان شنژن افتتاح و شروع به کار کرد و امروز مقر اصلی شرکت در هنگ کنگ میباشد.

باسئوس محصولات متنوعی چون ،انواع شارژر، هدفون بی سیم،هدست ، کابل شارژ موبایل ،پاوربانک، هولدر و پایه نگهدارنده و ۱۰۰ محصول متنوع دیگر را با کیفیت و طراحی بسیار خاص و مدرن تولید و عرضه می نماید.فروشگاه اینترنتی سوکت یکی از وارد کننده ها و نماینده های این کمپانی بزرگ در کشور عزیزمان میباشد که پخش عمده لوازم جانبی موبایل باسئوس را انجام می دهند.

به طور قطع یکی از مشکلات اساسی  مغازه داران، پروسه زمان گیر خرید عمده برای کسب و کار می باشد. از گشت و گذار در بازار گرفته تا استعلام قیمت عمده محصولات و عدم وجود پشتیبانی مناسب همگی باعث می شود تا به نتیجه دلخواه خود نرسند.

تامین اجناس با کیفیت و متنوع، در کنار قیمت مناسب یکی از امور حساس فروشگاه داران حوزه دیجیتال است و در صورت عدم توجه به تنوع یا رنج قیمتی مناسب، می تواند موجب هدر رفتن سرمایه شود. نوسانات اقتصادی و مشکلات واردات کالا نیز تنوع عمده فروشان را کم کرده و برای بالا بردن گستردگی اجناس مغازه، باید ده ها فروشگاه را زیر و رو کنید. از سوی دیگر محدودیت های کرونایی، هزینه های حمل و نقل و … همگی بخشی از مشکلات این مسیر محسوب می شوند که هر چند وقت یک بار باید با آن ها دست و پنجه نرم کرد. اما همیشه یک راه ساده تر نیز وجود دارد…

معرفی فروشگاه سوکت 

فروشگاه اینترنتی سوکت، یکی از فروشگاه های اینترنتی در زمینه عمده فروشی است که بستری برای تمام مغازه داران، مراکز پخش فراهم کرده تا به سادگی و با مناسب ترین قیمت محصولات خود را انتخاب کنند.

بررسی تخصص لوازم جانبی موبایل

عموما یکی از برتری های خرید حضوری، دریافت اطلاعات دقیق تر از محصول مورد نظر است. اما سوکت با ارائه بررسی های جامع در مورد کالا ها و درج ویژگی های مهم آن ها توانسته ماهیت کالای مورد نظر را برای کاربران تشریح کند. همچنین وجود عکس در تمامی زوایا می تواند خرید عمده را بریتان ساده تر از همیشه کند. 

تخفیفات واقعی

سوکت در بازه های زمانی مختلف به منظور قدردانی از همکاران گرامی، جشنواره ها و پروموشن های مختلفی برگزار می کند وعلاوه بر ارائه قیمت های هرچه بهتر، شرایطی را برای اهدای جوایز فراهم می کند تا علاوه بر همکاران، سایر مشتریان وفادار نیز بتوانند از آن بهره ببرند.

نماینده رسمی باسئوس(baseus)

سوکت از سال ۱۳۹۸ به صورت مستقیم محصولات باسئوس را به کشور عزیزمان وارد می کند و با قیمت گذاری منصفانه در سایت فروشگاهی خود به همکاران و مغازه داران عزیز عرضه می کند.سوکت با تضمین کمترین قیمت بازار، گارانتی عودت کالا، ارسال سریع در تهران فقط در ۳ ساعت و شهرستان نهایتا ۲ روزه، پشتیبانی ۱۲ ساعته و پاسخگو، مشاوره رایگان و تخصصی به خریداران، درج و مقایسه واقعی محصولات سعی بر مشتری مداری و رضایت خریداران دارد.

برند های برتر دیگر

سوکت نماینده کمپانی معروف دیگر آوی، هدفون نیا، الدینیو نیز میباشد که محصولات متنوع و با کیفیت برند های برتر این حوزه را عرضه می نماید، ناگفته نماند که طبق گفته مدیر این مجموعه هیچ محصول بی کیفیت و یا غیر اصلی در این فروشگاه به فروش نمی رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091909*****
[نمایش اطلاعات]