اطلاعات تماس
  • 021331*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012265773318454

برای خرید یا تعویض باتری خودرو بهتر است به کجا مراجعه کنیم؟

کد: 140012265773318454

https://bit.ly/3wEXp5z

، (اخبار رسمی): شرکت صبا باتری یکی از تولیدکنندگان ایرانی باتری خودرو است ضه به دلیل آن که باتری ماشین نقش مهمی را در خودرو ایفا می‌کند و روشن شدن و استارت خوردن اولیه خودرو وابسته به وجود آن است، بنابراین لازم است باتری ماشین شما سالم باشد تا بتواند برق مورد نیاز خودروی شما را تأمین نماید.

برای خرید یا تعویض باتری خودرو بهتر است به کجا مراجعه کنیم؟
آسان باتری

شرکت صبا باتری یکی از تولیدکنندگان ایرانی باتری خودرو است که این محصول را در مدل‌های مختلف و متناسب با خودروهای گوناگونی که در ایران وجود دارد تولید و به بازار عرضه کرده است. به دلیل آن که باتری ماشین نقش مهمی را در خودرو ایفا می‌کند و روشن شدن و استارت خوردن اولیه خودرو وابسته به وجود آن است، بنابراین لازم است باتری ماشین شما سالم باشد تا بتواند برق مورد نیاز خودروی شما را تأمین نماید. ما در این مطلب قصد داریم به موضوع باتری‌های برند صبا باتری بپردازیم و با بررسی انواع باتری‌های تولید شده توسط این برند ویژگی‌های این نوع باتری را با شما در میان گذاشته و به شما بگوییم چرا صبا باتری به یکی از برندهای موفق در زمینه تولید باتری در ایران تبدیل شده است.

فروشگاه اینترنتی باتری صبا

 یکی از بهترین امکاناتی که شرکت صبا باتری مهیا کرده است امکان خرید انواع باتری‌های خودرویی و باتری یو پی اس ups بدون نیاز به حضور در نمایندگی است و از طریق فروشگاه اینترنتی صبا باتری است، به این ترتیب که در حال حاضر دو شیوه خرید برای مشتریان در نظر گرفته شده است که یکی خرید اینترنتی است و با استفاده از این روش مشتری می‌تواند با مراجعه به سایت نمایندگی صبا باتری به آدرس الکترونیکی www.saba-batri.com پس از دیدن تمامی محصولات موجود و استعلام قیمت و .. خرید خود را تنها با چند کلیک انجام دهد و آن را در محل تحویل گیرد. روش دیگری که توسط شرکت باتری صبا مهیا شده امکان خرید به صورت تلفنی است. در این شیوه مشتری می‌تواند با شماره‌هایی که در سایت نمایندگی صبا باتری درج شده، سفارش خود را ثبت نموده و خرید خود را انجام دهد. همچنین اگر مشتری نتواند باتری ماشین را نصب نماید، می‌تواند از نمایندگی صبا باتری تهران و شهرستان‌ها بخواهد تا با ارسال کارشناسان مجرب این امر برایش انجام شود. امداد باتری آسان  آماده ارائه خدمات رایگان به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز به مشتریان می‌باشند.

وظیفه باتری در ماشین چیست؟

پیش از آن که به معرفی باتری خودرو برند صبا باتری بپردازیم لازم است درباره عملکردی که باتری ماشین دارد نکاتی را با شما در میان بگذاریم. باتری منبع تأمین انرژی برق خودرو است و هنگامی که ماشین به واسطه باتری استارت می‌خورد و موتور شروع به کار می‌کند، توسط دینام نیز شارژ می‌شود. حال اگر ماشین شما مدت‌ها یک جا بماند و روشن نشود، باتری آن خالی شده و خودرو دیگر استارت نمی‌خورد و روشن نمی‌شود و لازم است در این شرایط اقدام به تعویض و یا شارژ کردن باتری ماشین نمایید.

عملکرد باتری در ماشین تنها به روشن کردن ماشین خلاصه نمی‌شود و می‌تواند برق مورد نیاز خودرو برای روشن شدن تمامی چراغ‌ها و همچنین سیستم سرمایش و گرمایش و یا روشن شدن دستگاه پخش خودرو را تأمین نماید.  

به طور کل باتری ماشین شما چنانچه سالم باشد و به اصطلاح ۱۲ ولت باشد، می‌تواند با یک استارت خودرو را روشن نماید و چنانچه ولتاژ آن به ۸ یا زیر آن برسد خواهید دید که ماشین به واسطه استارت زدن طولانی‌تری روشن می‌شود. چنانچه چنین شرایطی را ملاحظه کردید باید متوجه شوید که زمان تعویض باتری خودروی‌تان فرا رسیده است.

انواع باتری ماشین

در حال حاضر چه شرکت‌های خارجی و چه شرکت‌های داخلی مانند صبا باتری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، دو نوع باتری را تولید و به بازار ارائه کرده‌اند که ما در ادامه به بررسی ساختار هر یک خواهیم پرداخت.

باتری‌های اسیدی:

این نوع باتری‌ها نسبت به باتری‌های اتمی قدمت طولانی‌تری دارند و هنوز هم تولید می‌شوند و با توجه به آن که از قیمت ارزان‌تری برخوردارند اما نیاز به شارژ شدن دارند و باید همواره چک شوند تا کارکرد اصولی و مناسب خود را حفظ نمایند. ساختار طراحی این نوع باتری به این صورت است که برای آن شش سلول در نظر گرفته شده و در آن‌ها صفحات سربی با قطب‌های مثبت و منفی قرار گرفته است. در این شش فضای ایجاد شده نیز محلولی به نام الکترولیت که از ۶۵ درصد آب و ۳۵ درصد اسید تشکیل یافته ریخته می‌شود که در صورت نیاز می‌توان به آن‌ها آب مقطر اضافه نمود. بنابراین با نگاه کردن به ظاهر باتری ماشین می‌توانید نوع اسیدی آن را تشخیص دهید.

باتری‌های اتمی:

نوع دیگری از باتری در حال حاضر تولید می‌شود که به باتری اتمی یا خشک معروف است که با تکنولوژی و فناوری جدیدی ساخته می‌شود.

شاید بسیاری از مصرف‌کنندگان و یا کاربران بر این باور باشند که باتری‌های خشک یا اتمی ساختارشان به این گونه است که در تولید آن‌ها اسید به کار نرفته است. خیر، این گونه نیست در ساخت باتری‌های اتمی نیز اسید به کار رفته اما تفاوتشان با باتری‌های اسیدی در این است که سطح الکترولیت آن‌ها کاهش نمی‌یابد و نیاز نیست کاربر میزان آن را چک نماید. همچنین این دو نوع باتری تفاوت دیگری نیز با هم دارند و آن هم این است که نوع آلیاژ به کار رفته در آن‌ها نیز با هم متفاوت است. شرکت صبا باتری، باتری خودرو را در انواع مختلف تولید و به بازار ارائه کرده است و ما در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که هر یک می‌تواند دلیل خوبی برای خرید باتری از برند صبا باتری باشد.

برق چه بخش‌هایی در خودرو با باتری تأمین می‌شود؟

پیش از آن که به این موضوع اشاره کنیم، لازم است این نکته را دوباره یادآور شویم که فرقی نمی‌کند شما چه خودرویی و از چه برندی دارید، اول آن که هر خودرو برای روشن شدن و حرکت کردن نیاز به باتری دارد، دوم آن که توجه به اندازه ولتاژ آن، هنگام خرید نکته مهمی به شمار می‌آید زیرا میزان ولتاژ باتری خودروهای سواری با انواع خودروهایی که برای حمل بار طراحی شده‌اند متفاوت خواهد بود.

  اما مهم‌ترین کارکرد باتری ماشین را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • تأمین انرژی برای استارت زدن و روشن شدن خودرو
  • ذخیره انرژی برای استفاده در بخش‌های دیگر ماشین
  • تأمین برق لازم برای روشن شدن چراغ‌ها
  • جهت استفاده برای عملکرد سیستم پخش و باندها
  • راه‌اندازی سیستم سرمایش و گرمایش اتومبیل مانند کولر و بخاری
  • جهت عملکرد برف پاک کن‌ها
  • برای استفاده در سیستم گرم کننده شیشه‌های اتومبیل

چرا می‌توان به برند صبا باتری اطمینان کرد؟

شرکت صبا باتری یکی از تولیدکنندگان قدیمی باتری در ایران می‌باشد که در حال حاضر نمایندگی‌های فراوانی در ایران دارد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی صبا باتری تهران و سایر شهرستان‌ها باتری مورد نیاز خود را خریداری نمایند. ما در این قسمت قصد داریم به نکاتی که باعث شده شرکت صبا باتری به یکی از تولیدکنندگان برتر باتری ماشین در ایران تبدیل شود اشاره کنیم.

تجربه و اعتبار: 

همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم شرکت صبا باتری با بهره‌مندی از نیروی متخصص و فناوری روز توانسته از سال‌های گذشته در حوزه تولید باتری‌های اسیدی فعالیت نماید و در سال‌های اخیر نیز با ساخت باتری‌های خشک یا غیراسیدی توانسته خواسته مشتریان را برآورده نماید. همین موضوع نیز توانسته بر اعتبار قدیمی‌ترین شرکت تولید باتری ایران بیفزاید و صبا باتری را به یکی از شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان باتری تبدیل نماید.

آمپر و ولتاژهای مختلف:

 یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث شده تا مشتریان صبا باتری‌ را انتخاب نمایند تولید باتری برای خودروهای مختلف آن هم با آمپرهای ۵۵ به بالا است.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

 مورد دیگری که باعث شده تا مشتریان بتوانند به برند صبا باتری اطمینان نمایند موضوع گارانتی است. تمامی باتری‌های این شرکت از ۱۲ ماه گارانتی و برخی از آن‌ها نیز از ۱۸ ماه گارانتی برخوردارند. همچنین خدمات پس از فروش این شرکت که از طرف نمایندگی صبا باتری تهران و شهرستان‌ها ارائه می‌شود می‌تواند به کاربران کمک نماید تا در هر نقطه از ایران که به خرید باتری برند صبا باتری و یا تعویض و نصب آن نیاز دارند، بتوانند خدمات لازم را با برقراری ارتباط با نمایندگی صبا باتری در هر کجای ایران و در ۲۴ ساعت شبانه روز دریافت نمایند.

قیمت باتری

به نسبت باتری‌های خارجی که در بازار موجود است و هر یک قیمت‌های متفاوت و البته گران‌تری دارند و نمی‌توان به زمان تولید و تاریخ انقضای آن‌ها نیز چندان اعتماد کرد، شرکت صبا باتری، باتری‌های تولید خود را با تاریخ روز و همچنین با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است که از این نظر حائز اهمیت و مقرون به صرفه است.

امکان خرید باتری به صورت آنلاین: 

از دیگر امکاناتی که شرکت صبا باتری به مشتریان ارائه کرده می‌توان به قابلیت خرید باتری به صورت اینترنتی اشاره کرد. این موضوع باعث شده تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به خرید حضوری، تنها با برقراری تماس و یا چند کلیک باتری مورد نیاز خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

صادرات باتری به سایر کشورها: در طی سال‌ها فعالیت شرکت صبا باتری، این شرکت توانسته به جایگاهی دست یابد که بتواند انواع باتری ماشین را به کشورهای همجوار خاورمیانه و همچنین برخی از کشورهای امریکای جنوبی صادر نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021331*****
[نمایش اطلاعات]