اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012265773716707

تفاوت بین لیوان کاغذی تک لایه و لیوان دوجداره کاغذی

تفاوت بین لیوان کاغذی تک لایه و لیوان های جدید کاغذی دو لایه چیست؟

کد: 140012265773716707

https://bit.ly/3InEvSW

، شهریار , (اخبار رسمی): لیوان های کاغذی دوجداره با یک مانع هوا بین دیواره کاغذ داخلی و خارجی تولید می شوند که باعث ایجاد یک هوای عایق بین آن ها شده و نوشیدنی برای مدت طولانی تری گرم نگه داشته می شود.

تفاوت بین لیوان کاغذی تک لایه و لیوان های جدید کاغذی دو لایه چیست؟
مدل های لیوان دوجداره

همان طور که می دنید، لیوان کاغذی دوجداره آن دارای دو لایه است. لایه اضافی و الگوی بافت عایق اضافی برای راحتی مصرف کننده در هنگام استفاده از نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می گیرد

لیوان کاغذی دو لایه

لیوان کاغذی تک لایه یکی از لیوان های کاغذی یکبار مصرف است . که به عنوان لیوان کاغذی با روکش یک طرفه نیز شناخته می شود، که لایه داخل لیوان کاغذی با پوشش پلی اتیلن صاف فنجان تک لایه است . که به طور کلی برای نگهداری آب آشامیدنی، مناسب برای نوشیدن افراد استفاده می شود. . مواد اولیه یک اتاق از کاغذ خمیر چوب درجه مواد غذایی + فیلم پلی اتیلن درجه مواد غذایی ساخته شده است. همانطور که از نام آن پیداست لیوان کاغذی دولایه به این معنی است ، که لیوان کاغذی دولایه و دارای دو لایه است. کیفیت لیوان کاغذی دولایه بهتر از لیوان کاغذی تک لایه است. زمان استفاده از لیوان کاغذی دولایه بیشتر از لیوان کاغذی تک لایه است. همچنین می توان از آن برای نگهداری نوشیدنی های گرم مانند قهوه داغ استفاده کرد.

به منظور گسترش کاربرد لیوان های کاغذی، در سال 1940، لیوان های کاغذی دولایه دیواری مستقیم وارد بازار شد. این لیوان کاغذی نه تنها به راحتی قابل حمل است، بلکه می تواند نوشیدنی های گرم را نیز در خود جای دهد. پس از آن، سازنده روی این فنجان ها لاتکس را پوشش داد ، تا طعم مواد لیوان کاغذی را بپوشاند و نشتی لیوان کاغذی را تقویت کند. فنجان با روکش موم تک لایه بعد از پوشش لاتکس به طور گسترده ای برای نگهداری قهوه داغ استفاده می شود. لیوان کاغذی دولایه شامل یک پایه و بدنه لیوان کاغذی دولایه است ، که از بدنه لیوان کاغذی لایه داخلی و بدنه لیوان کاغذی لایه بیرونی تشکیل شده است. سطح داخلی یا خارجی هر لایه بدنه لیوان کاغذی با دنده های تقویت کننده ناهموار ارائه می شود. سطحی که از دنده های تقویت کننده ناهموار تشکیل شده است مقعر و محدب است. بدنه لیوان کاغذی لایه داخلی و بدنه لیوان کاغذی لایه بیرونی مهر و موم شده و چسبانده شده است.

لیوان کاغذی تک جداره

همان طور که مشخص است، لیوان کاغذی تک جداره یک لایه کاغذ دارد که بدنه لیوان را تشکیل می دهد. با این که دارای یک لایه هستند، اما باز هم با یک تخته کاغذ باکیفیت تهیه شده و در برابر نگه داشتن مایعات در طولانی مدت مقام است. تنها مساله لیوان های تک جداره عدم عایق بودن آن هاست. نگه داشتن نوشیدنی گرم در این لیوان ها تقریبا غیرممکن است. اگر تمایل دارید نوشیدنی های سرد در دمای اتاق یا کمی گرم سرو کنید، لیوان کاغذی تک جداره گزینه مناسبی است.
انواع لیوان های تک جداره بر اساس سایزهای مختلف دسته بندی می شوند.

لیوان دوجداره

لیوان های دوجداره انواع مختلفی دارند، از جمله:

لیوان دوجداره پیرکسی
لیوان های پیرکس معمولا شکستنی هستند و برای حفاظت بیشتر در اطراف آن ها یک قالب پلاستیکی وجود دارد. این لیوان های معمولا برای مصارف شخصی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

لیوان دوجداره پلاستیکی
لیوان دوجداره پلاستیکی به علت استحکام بالایی که نسبت به سایر لیوان های دوجداره دارد ماندگارتر است. این لیوان ها از سایر مدل ها سبک تر هستند و به دلیل وزن کمی که دارند بیشتر توسط کوهنوردان و طبیعت‌گردان مورد استفاده قرار می گیرد. این لیوان ها به مدت یک ساعت گرما و به مدت دو ساعت سرما مایعات را حفظ می کنند.

لیوان کاغذی دوجداره

لیوان های کاغذی دوجداره با یک مانع هوا بین دیواره کاغذ داخلی و خارجی تولید می شوند که باعث ایجاد یک هوای عایق بین آن ها شده و نوشیدنی برای مدت طولانی تری گرم نگه داشته می شود. علاوه بر این از انتقال گرما به دست و سوختن دست های شما جلوگیری شده و می توانید به راحتی نوشیدنی را جابه جا کنید. این لیوان ها معمولا به بیرون بر معروف هستند و بیشتر در کافه ها یا آبمیوه فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند.
لیوان های دوجداره نیز در سایزهای مختلف و با طرح های عمومی یا اختصاصی قابل سفارش هستند.

تفاوت لیوان کاغذی تک لایه ولیوان جدید کاغذی دو لایه 

همان طور که می دنید، لیوان کاغذی تک جداره دارای یک لایه کاغذ است ولی نوع دوجداره آن دارای دو لایه است. لایه اضافی و الگوی بافت عایق اضافی برای راحتی مصرف کننده در هنگام استفاده از نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می گیرد. لایه اضافی تاثیر محیطی لیوان را افزایش می دهد.
البته تولید لیوان کاغذ تک جداره نیز مزایای خود را دارد، از جمله این که نیاز به انرژی و کاغذ کمتری داشته و میزان گازهای گلخانه ای مربوط تولید و حمل آن ها نیز کاهش می یابد. برخی از مزایای تولید لیوان کاغذی تک جداره به صورت زیر است:

  •  کاهش 55 درصدی تخته کاغذ
  •  کاهش 44 درصدی وزن کاغذ
  •  29٪ کاهش اندازه کارتن
  •  20٪ کاهش چاپ فوت کربن

لیوان های تک جداره معمولا برای سرو نوشیدنی ها تا دمای 80 درجه سانتی گراد مناسب هستند.

با توجه به موارد بالا بهتر نیست که برای استفاده از لیوان های جدید برتر کاپ استفاده کنید ویا حتی چند نمونه رایگان را تهیه کنید و البته پیشنهاد خوبی است که بیشتر از لیوان های دوجداره با مقاومت بالاتر و کیفیت بهتر استفاده کنید ؟؟

لیوان جدید کاغذی دو لایه 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

cpardaz

ما برای بهتر شدن تلاش میکنیم خدمات طراحی وب سایت به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]