اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110076896016707
در دسترس نیست

شیردهی نوزادان و پرکاربردترین لوازم شیردهی

کد: 140110076896016707

، شهریار , (اخبار رسمی): شیردهی نوزادان همیشه آسان نیست و گاهی نیاز به ابزاری برای انجام این کار دارید. اگر اکنون در حال یادگیری فرآیند شیردهی هستید ممکن است که گیج شده باشید. در این مقاله 3 تا از پرکاربردترین و بهترین لوازم شیردهی را به شما معرفی میکنیم.

شیردهی نوزادان و پرکاربردترین لوازم شیردهی
شیردهی نوزادان و پرکاربردترین لوازم شیردهی

شیردوش های دستی برای استفاده های کوتاه مدت بهتر بوده و ارزانتر از مدلهای برقی است استفاده از شیردوش های برقی آسانتر و راحتتر است و برای استفاده طولانی مدت بهتر بوده

شیردوش ها

  • شیردوش ها در انواع و مدل های متفاوتی برای نیازهای شما ساخته شده اند. شیر دوش ها در دو نوع دستی و برقی در بازار وجود دارند. موارد استفاده از شیردوش ها:
  • مادران شاغل یا مادرانی که باید به دلایلی مانند مسافرت یا بیماری از نوزاد خود دور باشند.
  • مادرانی که نوک سینه شان صاف است و در شیر دهی به نوزاد مشکل دارند.
  • مادرانی که نوک سینه شان زخم شده و قادر به شیردهی نوزاد نیستند.
  • مادرانی که می خواهند میزان شیر مصرفی نوزاد را اندازه گیری کنند.
  • مادرانی که ترشح شیرشان بیشتر از نیاز نوزاد است.
  • شیر دوش دستی پیور مدل 9801

شیر دوش دستی پیور 9801 یک کمک عالی به مادران شیردهی است که حجم شیر کمی دارند یا برای شیر دادن به نوزاد خود مشکل دارند. استفاده از شیردوش دستی پیور بسیار آسان است و موجب تحریک و افزایش شیر مادر می شود.

این شیردوش ولوم تنظیم میزان مکش دارد. جنس سیلیکونی سر این شیردوش هیچ آسیبی به سینه مادر نمی زند. شیردوش دستی پیور یک بطری 140 میلی لیتری دارد که به عنوان شیشه شیر کودک و همچنین نگهداری شیر قابل استفاده است. مادرانی که مشکل صاف بودن نوک پستان دارند می توانند از شیردوش ها کمک بگیرند.

شیردوش  برقی

اگر قصد دارید به صورت منظم از شیردوش ها استفاده کنید، بهتر است که یک شیردوش برقی تهیه کنید. منبع تغذیه این شیردوش ها برق و باتری می باشد. برخی از پمپ های سینه برقی را می توان برای ایجاد الگوهای مختلف مکش تنظیم کرد. برخی از تولیدکنندگان ادعا میکنند که مکش قابل تنظیم به کاربر اجازه میدهد شدت مکشی را پیدا کند که دقیقاً شبیه نوزاد شیرده او باشد. شیردوش های برقی دارای دو مدل تمی و دوتایی هستند که شیردوش های دوتایی میتواند به طور همزمان از دو سینه شیر را بدوشد.

شیردوش اتوماتیک جفتی یونی مام Minute LCD

شیردوش Minute LCD مدل استاندارد و کارآمدی از کمپانی یونی مام است. این شیردوش 7 و 9 سطح مختلف برای ماساژ و مکش دارد که میتواند حسی مانند نوزاد را برای مادر ایجاد کرده و حالت سینه مادر در فرم خود بماند. همچنینو به دلیل سایز کوچک موتور دستگاه، به راحتی قابل حمل است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سیستم محافظت از برگشت شیر به موتور دستگاه، صفحه نمایش واضح و قابل شارژ بودن آن اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

cpardaz

ما برای بهتر شدن تلاش میکنیم خدمات طراحی وب سایت به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید