اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012265774318090

بررسی و معرفی پروژه های مطمئن چیتگر

کد: 140012265774318090

https://bit.ly/3wkuP9D

، (اخبار رسمی): پروژه های چیتگر در اطراف دریاچه چیتگر، کوهک، مروارید شهر و شمال همت قرار گرفته اند. در هر یک از این مناطق پروژه های مطمئن جذابی برای خرید و سرمایه گذاری وجود دارد.

بررسی و معرفی پروژه های مطمئن چیتگر
بررسی و معرفی پروژه های مطمئن چیتگر

این پروژه ها اکثرا در حال ساخت بوده و در مرحله پیش فروش قرار دارند. از این رو در این مقاله به معرفی برخی از پروژه های مطمئن چیتگر پرداخته شده است.

پروژه های اطراف دریاچه چیتگر در این قسمت به شرح پروژه های اطرف دریاچه چیتگر پرداختیم:

پروژه لکسون  این پروژه یکی از پروژه های تعاونی ساز چیتگر است که در دسته پروژه های اداری قرار می گیرد. از مهم ترین مزیت های پروژه لکسون می توان به خدمات هتلینگ آن برای مهمانان اشاره کرد. این پروژه در شرق دریاچه واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا باملند دارد.

پروژه آرتمیس این پروژه یکی از بزرگترین پروژه ها در اطراف دریاچه چیتگر است که در شمال آن واقع شده است. در آرتمیس 6 برج وجود دارد که منظره ای رو به دریاچه داشته و شامل واحدهای تجاری و اداری هستند. این پروژه در کلاس A+ قرار گرفته است و دسترسی به دریاچه و پارک جنگلی از آن بسیار راحت است.

 پروژه پهنه E این پروژه جزء پروژه های مسکونی است که در شهرک چیتگر و غرب دریاچه قرار گرفته است. پروژه پهنه E در مرحله ساخت قرار دارد و در سال 1404 به خریداران تحویل داده می شود.

این پروژه به دلیل این که نزدیک ترین پروژه به دریاچه چیتگر، پارک جنگلی و ایرانمال است ارزش خرید بالایی دارد. پهنه E دارای بهترین موقعیت در بین پروژه های اطراف دریاچه است.

 پروژه پهنه B این پروژه دارای 16 برج و واحد های زیادی با متراژ مختلف است. برخی از بلوک های پهنه B به فروش رسیده اند اما درصد بالایی از واحد های این پهنه در مرحله ساخت و پیش فروش قرار دارند. این پروژه به دلیل تنوع بالا در متراژ و نوع واحدها، ارزش سرمایه گذاری بالایی دارد.

پهنه C این پروژه نیز در یکی از بهترین موقعیت ها واقع شده است و به اتوبان همت، شهربازی هزار و یک شهر، ایرانمال و اتوبان حکیم دسترسی آسانی دارد. از مزیت های این پهنه می توان به خاص بودن نمای برج های آن اشاره کرد، به شکلی که هیچ دو برجی دارای نمای مشابه نیستند.

پروژه های چیتگر در بلوار کوهک در پایین پروژه های چیتگر در بلوار کوهک را نام برده و توضیح داده ایم:

پروژه های نارنجستان پروژه های نارنجستان 1 و 2 از بهترین پروژه ها در بلوار کوهک هستند که در مرحله ساخت قرار دارند. این پروژه ها دارای دسترسی آسانی به اتوبان همت، حکیم و آزادگان شمال به جنوب هستند. با این که این پروژه ها در دسته پروژه های بلوار کوهک قرار می گیرند، اما در نزدیکی دریاچه و شرق آن واقع شده اند.

پروژه آترا برج آترا در دسته پروژه های شخصی ساز چیتگر قرار می گیرد، این پروژه بسیار مجلل بوده و امکانات رفاهی زیادی برای ساکنان آن دارد. این برج دارای واحد های نسبتا کمتری در مقایسه با پروژه های دیگر است.

از امکانات پروژه آترا می توان به کافی شاپ، روف گاردن، سال ورزشی و باس داکت اشاره کرد. این برج مشتری های زیادی را به سمت خود جذب کرده است و یکی از مطمئن ترین پروژه ها برای سرمایه گذاری و خرید است.

پروژه شمیم رحمت 3 این پروژه از 4 برج تشکیل شده است که به شکل بال به هم متصل هستند. برج های این پروژه به اتوبان ها و آزادراه های اصلی تهران دسترسی دارند.

همچنین برج های شمیم رحمت 3 دارای امکاناتی مانند لابی من 24 ساعته، سالن ورزشی، استخر، سونا و مهدکودک هستند. این برج ها نیز ارزش بالایی برای خرید و سرمایه گذاری دارند.

بلوار کوهک پروژه های بسیاری را در خود جای داده است که پروژه های نام برده شده در این مقاله تنها بخشی از آنهاست و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها و همچنین دیگر پروژه های مطمئن منطقه 22 به سایت Diyar22.com که یکی از بهترین مشاور املاک چیتگر است مراجعه کنید. از مهم ترین ویژگی های پروژه های بلوار کوهک می توان نزدیکی به پارک جنگلی چیتگر و در نتیجه آب و هوای بسیار خوب این منطقه نسبت به منطقه های نزدیک دیگر اشاره کرد.

پروژه های شمال همت پروژه های شمال همت از جمله پروژه تریتیوم 2 و پروژه برج سفید که در پایین توضیح داده ایم:

پروژه تریتیوم 2 این پروژه جزء پروژه های مسکونی چیتگر و دارای 15 طبقه است. پروژه تریتیوم 2 سالن ورزشی و لابی بزرگی دارد و واحد های آن مجهز به داکت اسپلیت هستند.

 پروژه برج سفید این پروژه که از پروژه های شخصی ساز چیتگر است، دارای 6 برج بوده که هم واحد تجاری و هم واحد مسکونی دارند. برج های این پروژه از امن ترین برج ها در منطقه هستند و مجهز به سیستم آتش نشانی، دوربین های مدار بسته و اطفا حریق هستند، و دارای سالن های بدنسازی، مهدکودک، استخر، جکوزی و سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته هستند.

پروژه های مطمئن چیتگر در مروارید شهر در این قسمت به شرح پروژه فرشته الهیه که در مروارید شهر قرار دارد پرداخته ایم:

پروژه فرشته الهیه این پروژه در مرحله ساخت قرار دارد و در سال 1402 آماده تحویل می شود. از امکانات پروژه فرشته الهیه می توان به سالن ورزشی، پارک بازی کودکان، سالن فرهنگی، هلی پد، سیستم ایمنی و اطفا حریق اشاره کرد.

برای انتخاب و خرید پروژه های مطمئن به چند نکته مهم باید توجه کنید که در سایت Homelight.com مهم ترین نکات مربوط به خرید ملک مطمئن و رضایت بخش برای زندگی و سرمایه گذاری آورده شده است. از مهم ترین نکات می توان به تاثیر قیمت در فاصله ملک از دریاچه و امکانات آن ساختمان مانند پارکینگ، لابی، روف گاردن، استخر و مواردی از این دست اشاره کرد.

پروژه های چیتگر دارای امکانات زیادی هستند و بسیاری از آن ها در مرحله ساخت قرار دارند. این پروژه ها علاوه بر این که ارزش بالایی برای سرمایه گذاری دارند، دارای قیمت مناسب تری نسبت به واحد های بخش های دیگر تهران هستند. همچنین از ترافیک و آلودگی هوای تهران در این بخش از شهر خبری نیست. این موارد باعث می شود تا پروژه های چیتگر یکی از بهترین و مطمئن ترین مکان ها برای خرید ملک و سرمایه گذاری باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]