اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001228577616066

باد نوروز علی رغم خزان باز آمد

مژدگانی بده ای نفس که سختی بگذشت

کد: 14001228577616066

https://bit.ly/36yKaIN

، تهران , (اخبار رسمی): برای همه کسب و کارها، برند‌ها، افراد حقیقی و حقوقی و تمام ذی‌نفعان اخبار رسمی و برای همه همکاران ارزشمندمان سالی سرشار از توفیق و کرامت و ثروت آرزومندیم. نوروزتان خجسته باد!

مژدگانی بده ای نفس که سختی بگذشت
مژدگانی بده ای نفس که سختی بگذشت

باد نوروز علی رغم خزان باز آمد
مژدگانی بده ای نفس که سختی بگذشت

یک سال دیگر کنار هم بودیم تا تجربه متفاوت و ارزشمندی را برای خودمان، شرکا، مشتریان و تمام ذینفعان ارزشمند اخبار رسمی ایجاد کنیم. سالی که سرشار از فراز و نشیب‌ها، دغدغه‌ها، تلاش‌ها و لحظه‌های شاد و غمگینی بود که مجموعه آن‌ها روایتگر 365 روزی بودند که سال هزار و چهارصد خورشیدی را رقم زد.

خوش‌بختانه، اکنون در پایان سالی از این دست، ما هنوز اینجا ایستاده‌ایم تا باز هم در کنار هم و با کوله‌باری از تجربه‌های اندوخته و دانش و توانی به مراتب بیشتر از گذشته، پس از وقفه‌ای کوتاه که به میمنت و خجستگی نوروز خواهیم داشت، بازگردیم و دوباره به راهمان ادامه دهیم. راهی که حالا با توان و صلابت بیشتر و با خدمات و سرویس‌های رنگارنگ‌تر خدمت به کسب و کارهای ایرانی و بیش از 16 هزار شرکت و کسب و کاری که به ما اعتماد کرده‌اند و در خیل مشتریان ما قرار گرفته‌اند را به وظیفه ما تبدیل کرده است.

بدیهی است که این میزان از موفقیت در جلب اعتماد ارزشمند شما میسر نبود مگر با تلاش و از خود‌گذشتگی همکاران ازرشمند‌مان در دپارتمان‌های مختلف که مهم‌ترین سرمایه و ارزشمند‌ترین دارایی ما را تشکیل می‌دهند.

سپاس صمیمانه‌ای داریم از دوستان ارزشمندی که در سال گذشته راهشان را از ما جدا کردند و دوستان گرانسنگی که در این سال به تیم ما اضافه شدند و همین‌طور پیشاپیش خوشامد می‌گوییم به خیل دوستانی که قرار است در راستای برنامه توسعه منابع انسانی، در سال جدید به ما اضافه شوند.

بدیهی است که ما نمی‌توانستیم و نمی‌توانیم باشیم مگر در سایه حضور و حمایت مشتریان بی‌شمار اخبار رسمی که در سال گذشته و البته در یک دهه گذشته، با ایجاد اکانت و حضور در خیل کسب و کارهایی که ما خدمتگذارشان هستیم، به ما قوت قلبی بخشیدند و در تداوم مسیر و اهدافی که در پیش داریم ثابت‌قدم‌ترمان کردند.

تلاش می‌کنیم در سال تازه ایرانی به مراتب خدمات و ارزش‌های تازه‌ای برای مشتریان گرانسنگ‌مان خلق کنیم و در قالب دپارتمان‌های مختلف از جمله اخبار رسمی، آژانس PR رسمینه و آژانس حرفه‌ای تولید محتوای مُحیتو که بنیانگذاری‌اش در سال گذشته، یکی از نقاط عطف در تاریخ محتوا‌نویسی به زبان فارسی بود، خدمات گسترده‌ای را به مشتریان ارزشمندمان عرضه کنیم.

برای همه کسب و کارها، برند‌ها، افراد حقیقی و حقوقی و تمام ذی‌نفعان اخبار رسمی و برای همه همکاران ارزشمندمان سالی سرشار از توفیق و کرامت و ثروت آرزومندیم. نوروزتان خجسته باد!

****

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید
وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

***

مجید کثیری

بنیان‌گذار اخبار رسمی، آژانس رسمینه و آژانس تولید محتوای مُحیتو

مژدگانی بده ای نفس که سختی بگذشت

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]