اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101015777918463

بازارهای جهانی در انتظار مردم ایران

شکست خوردگان بورس چرا به فارکس و کریپتو حمله ور شده اند؟

کد: 140101015777918463

https://bit.ly/3LbPP6k

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله بررسی میکنیم که بعد از شکست مردم در بازار بورس ایران چرا بیشتر حریص تر شده اند به سمت بازارهای جهانی مثل فارکس بورس آمریکا و ارز دیجیتال

شکست خوردگان بورس چرا به فارکس و کریپتو حمله ور شده اند؟
آموزش فارکس با دری لند فایننس که توضیحات آن در اخبار رسمی منتشرز شده است

کافی است کاری کنی که افراد احساس کنند که بسیار باهوش تر چیزی بنظر برسند که واقعا هستند به نظر من یکی از مهمترین دلایل ورود گستاخانه به این بازار این است .

موضوع مهمی که این روزها مرا درگیر خود کرده است این است که مگر ملت ایران در بازار بورس شکست سهمگینی نخورده اند ؟

پس چرا باز به سمت بازارهای مالی این بار در سطح جهانی حمله ور شده اند ؟

نکند دوباره میخواهیم در سطح جهانی شکست بخوریم ؟

از این منظر که ایرانی ها تحت فشار اقتصادی و سیاسی اصلا شکی نیست ولی امروز میخواهم بررسی کنم ببینم مشکل کجای کار است .

دقیقا چرا از جایی که شکست خوردیم دوباره به سمت آن حمله ور میشویم .

یک مورد بسیار مهم در کتابی بنام کج رفتاری از دکتر آریلی وجود دارد که میگوید کافی است کاری کنی که افراد احساس کنند که بسیار باهوش تر چیزی بنظر برسند که واقعا هستند به نظر من یکی از مهمترین دلایل ورود گستاخانه به این بازار این است .

چون در بازارهای مالی ای همچون فارکس افراد همیشه در مبارزه برای نشان دادن هوش خود هستند و دوستدارند همیشه آن را به رخ بقیه بکشند .

اما در این حین و حال که بازارهای سرمایه و مالی خاصیت های خود را دارند در این بازارهای سیاه بسیاری برای آموزش فارکس و آموزش ارز دیجیتال بوجود آمده است .

افراد بی سوادی که خود حتی با تحلیل هایی که ارائه میدهند معامله نمیکنند . ولی خوب در بین آن ها واقعا افراد دل سوزی هم وجود دارد نمیخواهم که کلا آموزش فارکس یا آموزش ارز دیجیتال را زیر سوال ببرم .

ولی واقعا دیگر این نوع از آموزش های فارکسی و کریپتویی بازار سیاهی بیش نیست .

به هرحال مطلب را از حوصله خارج نمیکنم ولی امروز شاید کمتر کسی باشد که با مفاهیم بازارهای سرمایه مثل بازار فارکس یا بازار کریپتو یا بورس ایران و بورس جهانی آشنایی نداشته باشد این از جهتی خوب است که باعث پیشرفت اقتصادی و شغلی در کشور میشود ولی از جهتی بسیار دردناک که غیر متخصص ها وارد بازار میشوند و در نهایت پولشان را دو دستی تقدیم بازار میکنند .

تازگی ها با سایتی به نام دری لند فایننس آشنا شدم که در زمینه آموزش فارکس برای کاربران خود کار میکند در بین این مطالب شدیدا مورد نظر من را جلب کرد که دری لند فایننس که سایت آموزش فارکس هم هست از کاربران خود آماری گرفته بود که نشان میداد اغلب ورودی های این بازار جهانی یعنی فارکس شکست خوردگان بازار بورس ایران هستند حالا کاری ندارم که این سایت واقعا سایت خوبی بود و بصورت دلسوزانه خیلی از مطالب را به رایگان در اختیار کاربران اینترنتی گذاشته است ولی این آمار کمی برایم دردناک بود که واقعا چرا از جاییکه شکست میخوریم به سمت آن حمله میشویم ؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دری لند فایننس

سامانه هوشمند و رمزنگاری شده دری لند فایننس ، مرجع آموزش و معامله ارز دیجیتال و بازار فارکس است که نوین ترین ابزارها و روش های مربوط به این بازارها از جمله اخبار دست اول ، تحلیل ارزها ، ابزارها و بستر معامله گری و تحلیلی را به فارسی زبانان جهان ارائه میدهد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]