اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101055781017728

سنگ های ساحتمانی در صنعت ساختمان

کد: 140101055781017728

https://bit.ly/3tHhZAv

، (اخبار رسمی): این سنگ در صنعت ساختمان‌سازی شناخته‌شده است که هم برای مصارف خارجی نما و هم نمای داخلی می‌توان از آن استفاده کرد. این سنگ به‌دلیل تخلخل کمی که دارد برای نما کمتر استفاده می‌شود و در داخل ساختمان برای کف ساختمان ، راه‌پله‌ها استفاده می‌کنند.

سنگ های ساحتمانی در صنعت ساختمان
سنگ های ساحتمانی در صنعت ساختمان

طراحان و ساختمان‌سازها نمای هر ساختمان را با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی هر منطقه و با توجه به سلیقه افراد انتخاب می‌کنند. در نتیجه سنگ نما ساختمان در زیبایی نقش بسزایی دارد.
زمانی که به یک ساختمان نگاه می‌کنیم اولین چیزی که جلب توجه می‌کند نمای آن می‌باشد. نمای هر ساختمان لباس آن می‌باشد که نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت هر ساختمان دارد.

سنگ گرانیت

این سنگ نوعی سنگ آذرین می‌باشد که دارای بافت درشتی است که به‌راحتی می‌توان کریستال‌های موجود در آن را با چشم دید این سنگ با توجه به کانی‌های موجود درخود به رنگ‌های طوسی، سبز، قرمز و صورتی یافت می‌شود.

سنگ گرانیت آلودگی را جذب نمی‌کند و از سختی بالایی برخوردار است. برای سنگ نمای ساختمان از سنگ گرانیت به‌ندرت استفاده می‌کنند زیرا به دلیل وزن بالایی که دارد امکان جدا شدن سنگ با گذشت زمان بسیار زیاد است.

از این سنگ برای مصارف داخلی ساختمان از جمله پله‌ها و سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند، زیرا این سنگ از تخلخل کمی برخوردار است و همچنین جذب آب پایینی دارد.

سنگ مرمریتسنگ نمای مرمر

این سنگ از لوکس‌ترین و گران‌ترین سنگ‌ها محسوب می‌شود که از این سنگ در نمای ساختمان به ندرت استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های سنگ این است که خاصیت عبور نور از خود را دارد. بیشترین استفاده از سنگ مرمر در مساجدها، حرم‌ها، لابی هتل‌ها و ساختمان‌های لوکس و لاکچری  است. سنگ مرمر از مقاومت بالایی برخوردار است که در برابر باران و برف و هوازدگی مقاومت خوبی دارد.

سنگ تراورتن

این سنگ نوعی سنگ رسوبی است که بافت آن لایه لایه می‌باشد این سنگ برای نمای ساختمان بهترین گزینه به شمار می‌آید. سنگ تراورتن از لحاظ استحکام از مقاومت بالایی برخوردار است و به‌راحتی با سیمان و بدون نیاز به اسکوپ به دیوار نما می‌چسبد .

سنگ تراورتن به رنگ‌های خرمایی، بژ، کرم، طوسی، شکلاتی در طبیعت یافت می‌شود که هر کدام از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می‌باشند. سنگ‌های تراورتن موجدار و ابروبادی نسبت به بقیه سنگ‌های تراورتن قیمت بالاتری دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع سنگ ملورینا

مجموعه صنایع سنگ ملورینا از سال 1396 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با یک سالن و یک خط تولید کار خود را برای تولید سنگ ساختمان آغاز کرد. در این سال‌ها سعی به فرآوری بروز و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌های انواع سنگ داشته ایم… در ماه های اولیه پس از بررسی قسمت های مختلف این صنعت گسترده و یافتن کمبودها و نقاط ضعف موجود در صنعت ساخت و ساز کشور و با مشورت و همفکری با بسیاری از اساتید و اهالی فن توانستیم لیست نهایی این مشکلات را با توجه به اولویت های فعالان این حوزه تهیه نماییم. در حال حاضر همکاری با سازندگان و معماران مطرح ایرانی و به دست آوردن جایگاه مناسب در بازار سنگ ایران از افتخارات صنایع سنگ ملورینا می باشد. چشم انداز ما در تولید انواع سنگ ساخنمان: چشم‌انداز ما تولید و ارائه انواع سنگ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در سطح کشور می‌باشد و از نقاط قوت صنایع سنگ ملورینا ، می‌توان به نیروهای جوان و با انگیزه این مجموعه و رزومه موفق در زمینه تامین سنگ پروژه‌های انبوه سازی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اشاره کرد. انبار و کارخانه تولید سنگ ساختمانی: اینک مجموعه صنایع سنگ ملورینا با تولید و عرضه انواع سنگ های پرفروش ساختمانی در سراسر کشور مشغول به تامین پروژه‌های ساختمانی و انبارداران شهرستانها می‌باشد‌. انبار و کارخانه این مجموعه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد – خیابان خواجه نصیر – نبش شقایق پنجم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]