اطلاعات تماس
  • 091733*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101075784918071

خرید مواد اولیه شیمیایی به صورت آنلاین برای ایرانیان میسر شد

خرید مقرون به صرفه مواد شیمیایی و پلیمری

کد: 140101075784918071

https://bit.ly/3u7zvhh

، (اخبار رسمی): مواد اولیه شیمیایی را می‌توان به عنوان یکی از رکن‌های اصلی در تولید نیازهای روزمره ارزیابی کرد. نیازهایی که تقریبا در همه ابعاد زندگی اعم از صنایع غذایی و پزشکی و... احساس می‌شوند.

خرید مقرون به صرفه و تهیه کالای با اصالت
خرید مقرون به صرفه مواد شیمیایی و پلیمری

 امروزه شرکت‌هایی گوناگون وجود دارند که با استفاده از نظریات کارشناسانه نیروهای متخصص و واردات این مواد پایه‌ای با حفظ استانداردهای حرفه‌ای، گامی نو در پیشبرد اهداف صنعتی کشور برداشته‌اند که نام شرکت بازرگانی کیهان بسپار نیک اندیشان با نام اختصاری «بسپار مارکت» در این میان به عنوان برندی پیشتاز خودنمایی می‌کند.

شرکت بسپار مارکت، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ با هدف عرضه مواد اولیه پلیمری، شیمیایی و شوینده ‌آغاز کرد. این شرکت که کار خود را با شعار «نیک‌ بیندیش، نیک بیاموز و نیک برگزین!» شروع کرد، در طول فعالیت خود توانسته است با پایبندی به این شعار، خدماتی در عرصه فعالیت خود ارائه کند و همین امر، شرکت فوق را در ردیف شرکتی پیشتاز قرار داده است.

 رعایت اصول استانداردهای جهانی

کادر فنی و زبده بسپار مارکت از بدو فعالیت این شرکت در تلاش بوده‌اند تا باکیفیت‌ترین مواد اولیه شیمیایی را در اختیار متقاضیان قرار دهند. این شرکت که کار خود را بر اساس نوع نگاه مشتری‌مدارانه آغاز کرده است، هم‌اکنون به عنوان شرکتی امین شناخته می‌شود که علاوه بر تحویل سریع کالای ضمانت‌دار در کمترین زمان ممکن، امکان اخذ مشاوره‌های رایگان و خرید به صورت ۲۴ ساعته را نیز برای مشتریان خود ایجاد کرده است. این شرکت علاوه بر نکات یادشده، بازگشت تضمینی سریع وجه در صورت عدم رضایت متقاضی از کالا، ثبات قیمت، توجه ۱۰۰ درصدی به اصالت کالا و خدمات فنی پس از فروش طبق آخرین استانداردهای همگام با رشد صنعت بین‌المللی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

 رفع دغدغه متقاضیان

بسپار مارکت یکی از شرکت‌های فعال ایرانی در امر واردات کالاهای اصلی مواد اولیه شیمیایی شامل مواد معدنی پایه، محصولات شیمیایی مشتق شده از نفت (محصولات پتروشیمیایی) و پلیمرهاست. موادی که تهیه آن‌ها به دلایل مختلف، برای دست‌اندرکاران صنایع کشور به عنوان نوعی دغدغه مطرح بود؛ اما آنها امروزه می‌توانند با خیالی آسوده، نسبت به تهیه این مواد از طریق مراکز فروش این شرکت اقدام کنند.

اشاره به این نکته ضروری است که بسپار مارکت، صرفا یک مرکز فروش کالا نیست؛ بلکه یک مرکز آکادمیک در جهت آموزش‌های لازم با استفاده از تجربه کارشناسان حوزه بازرگانی در اموری چون: شناساندن بهترین کالا با بهترین قیمت‌ها، کاهش حداقلی مشکلات تولید و مشاوره‌های تخصصی در امر معرفی ابعاد گوناگون استفاده از مواد اولیه شیمیایی در قالب برگزاری آنلاین و رایگان کارگا‌ههای هفتگی از طریق سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز هست.

شرکت بسپار مارکت، جهت رفاه حال متقاضیان، در تهیه انواع محصولات خارجی تولید کشورهای صاحب این تکنولوژی چون چین، آلمان و آمریکا، فاکتورهایی به شرح زیر را طراحی و اجرا کرده است:

  •  مشاوره های کارشناسانه قبل و بعد از فروش.
  • ارتباط مستقیم از طریق واتساپ با متخصصان حاضر در شرکت برای رفع هر گونه ابهام.
  • ارائه و ارسال رایگان نمونه کالا پیش از هر نوع خرید به جهت آسودگی خیال مشتری و گرفتن بهترین تصمیم ممکن برای خرید کالا.
  • ارسال کالا با استفاده از بهترین روش‌های حمل و نقل و تضمین سلامت و سهولت ارسال.

شما می‌توانید با استفاده از روش‌های حضوری و آنلاین با بخش های مختلف گروه بسپار مارکت علاوه بر فروشگاه حرفه ای و آنلاین این مجموعه از طریق سایت و اینستاگرام شرکت تماس بگیرید. بخش های مختلف این مجموعه از این قرار است:‌

  • بخش مواد پلیمری و شوینده
  • بخش مواد اولیه شیمیایی رنگ و رزین و کامپوزیت
  • بخش اولیه شیمیایی و کامپوزیت

در نظر داشته باشید که کارشناسان شرکت با شماره تلفن 02128426075 در ساعات کاری هشت صبح تا پنج بعدازظهر نیز جوابگوی نیازهای متقاضیان هستند و مشاوره های تخصصی را در اختیار آنها قرار می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091733*****
[نمایش اطلاعات]