اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101105788718361

بهترین فروشگاه اینترنتی ایران کدام است؟

کد: 140101105788718361

https://bit.ly/3j15JV7

، مشهد , (اخبار رسمی): همه ما با خرید اینترنتی آشنایی داریم حتی تعدادی فروشگاه اینترنتی معروف را هم می شناسیم. برای مثال امکان ندارد کسی نام وب سایت آمازون که بزرگ ترین فروشگاه آنلاین در سراسر جهان است و میلیون ها نفر از آن کسب درآمد می کنند را نشنیده باشد.

بهترین فروشگاه اینترنتی ایران کدام است؟
بهترین فروشگاه اینترنتی ایران کدام است؟
بهترین فروشگاه اینترنتی ایران کدام است؟
بهترین فروشگاه اینترنتی ایران کدام است؟

در ایران وب سایت های فروشگاهی متعددی وجود دارد  که دیجی کالا، خانومی، دایان شاپ و... جزو معروف ترین آن ها هستند. برای آشنایی بیشتر با بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران مقاله را دنبال کنید.

چرا خرید اینترنتی؟

بیایید قبل از معرفی این سؤال را باهم بررسی کنیم. «خرید اینترنتی» به دلایلی نسبت به خرید حضوری در پاساژها و فروشگاه ها ارجحیت دارد؛ مثلاً با بررسی فروشگاه اینترنتی در لپ تاپ دیگر آن ترافیک و شلوغی خیابان ها را تجربه نخواهید کرد و کلی در زمانتان صرفه جویی می شود و می توانید سر صبر درحالی که یک فنجان قهوه می نوشید کالای موردعلاقه خود را بخرید.

بهترین فروشگاه اینترنتی ایران

در اینجا با تعدادی از بهترین گزینه های فروشگاه  اینترنتی در ایران آشنا خواهید شد. نمی توانیم بگوییم کدام یکی بهتر هست چون حوزه فروش و آپشن های این فروشگاه ها یکسان نیست؛ بنابراین قضاوت را به خودتان می سپاریم:

دیجی کالا می شود گفت دیجی کالا پدر فروشگاه های اینترنتی ایران است! الان بچه های کوچک هم با این فروشگاه آنلاین پیشکسوت و معروف آشنایی دارند. اما چیزی که دیجی کالا را برای خرید اینترنتی از بقیه متمایز کرده مزایایی مانند ضمانت بازگشت کالا، قیمت مناسب اجناس، تنوع بالای محصولات هست. دیجی کالا روزانه و در مناسبت ها باکس های تخفیف باورنکردنی برای مشتریان در نظر می گیرد و تعدادی از کالاها را با قیمت پایین حراج می کند.

مانند بقیه سایت ها، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا هم معایب خود را دارد؛ حتی آمازون هم بی نقص نیست! دیجی کالا ممکن است در همه شهرهای ایران انبار نداشته باشد یا واریز پول فروش بازاریابان 2 هفته طول بکشد.

دایان شاپ

می دانید شگفت انگیزترین ویژگی فروشگاه اینترنتی دایان شاپ کدام است؟ این که دایان یک برند نوپایی است که زودتر از زمان لازم پله های ترقی را طی کرده و خود را به صدر بهترین فروشگاه های آنلاین رسانده است. تنوع بی نظیر محصولات در دایان شاپ یکی از دلایل محبوبیت این فروشگاه به شمار می رود؛ انواع پوشاک مثل ست های دونفره عاشقانه، وسایل دکوراتیو مانند ساعت های دیواری چرم و مخمل و انواع اکسسوری با برندهای روز دنیا همه در دایان عرضه می شود.

تیم حرفه ای دایان شاپ 24 ساعته تلاش می کند تا با ارائه خدماتی مانند ضمانت بازگشت کالا، پرداخت هزینه درب منزل و تخفیف های ساعتی خارق العاده رضایت مشتریان را حفظ کند؛ چراکه معتقد است "مشتریان دایان شاپ، مشتریان همه برندها هستند!"

مدیسه

مدیسه یک فروشگاه آنلاین فوق العاده برای خرید ادکلن، انواع نوشیدنی، لوازم آرایشی، پوشاک و... است. همه محصولات این فروشگاه ازنظر رنگ و برند در بیشترین تنوع قرار دارند؛ ارسال رایگان برای سفارشات بیشتر از 100هزار تومان و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته از دیگر مزایای این «فروشگاه اینترنتی» محسوب می شود.

درباره ایرادها می توانیم به سرعت پایین سایت موقع ورود و هزینه های گران محصولات اشاره کنیم.

زنبیل

فروشگاه اینترنتی زنبیل هم یکی از بهترین سایت های کشور است که قدمتی طولانی مشابه دیجی کالا دارد. اگر دنبال مزایای این محصول هستید باید بگوییم از هیچ تلاشی برای خوشحال کرده مشتریان فروگذار نکرده است؛ مثلاً وجود برندهای متنوع با هزینه مناسب، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات، گارانتی رایگان بعد از فروش و راه های ارتباطی گسترده از ویژگی های طلایی آن به شمار می آید.

کیمیا آنلاین  

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین یکی از سایت های جالب و فوق العاده در زمینه فروش دیجیتال لوازم الکترونیک مثل لپ تاب و تبلت است ولی در حوزه مد و پوشاک هم فعالیت دارد. اما چرا به آن جالب می گوییم؟ چون این «فروشگاه آنلاین» اولین سایتی است که می توانید از آن بدون ضامن و چک کارمندی به شکل اقساطی خرید کنید! اما از آنجایی که این فروشگاه هم ضعف های خود را دارد، می توانیم به جذابیت پایین بصری در بخش اخبار اشاره کنیم.

تهران کالا

فروشگاه اینترنتی تهران کالا هم یکی از بهترین سایت ها در زمینه فروش اجناس مختلف مانند لوازم خانگی است. اگر تهران کالا را برای خرید اینترنتی انتخاب کرده اید خیالتان راحت باشد؛ چون هرچه که جاهای دیگر سخت پیدا شود و ناموجود باشد در تهران کالا به راحتی قابل خریداری است! از طرفی می توانید برای کسب اطلاعات درباره جنبه های فنی و تخصصی محصولات نشریه تهران کالا را مطالعه کنید.

فقط فیلتر مناسب برای محصولات در این سایت وجود ندارد؛ همچنین تهران کالا از پشتیبانی آنلاین بی بهره است و فاقد اپلیکیشن برای تلفن های هوشمند می باشد!

فینال

برای خرید اینترنتی ما فروشگاه اینترنتی فینال را هم به شما پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه در ارائه دیسک فشرده و محصولات بهداشتی، خانه داری، پروتئینی و منجمد فعالیت دارد همچنین تنوع و قیمت محصولات در این سایت فوق العاده است. اما باید برای بررسی قیمت کالاها در سایت ثبت نام کنید در ضمن پشتیبانی آنلاین در این سایت به صورت 24 ساعته فعال نیست!

سخن پایانی

تعدادی از بهترین نمونه های فروشگاه اینترنتی در ایران مطالعه شد. واقعاً نمی توانیم یک فروشگاه آنلاین را بهترین اعلام کنیم؛ زیرا این شما هستید که قبل از خرید اینترنتی باید ویژگی فروشگاه ها را بسنجید و برحسب نیاز خود مناسب ترین را انتخاب کنید!

سؤالات متداول

بهترین فروشگاه اینترنتی ایران کدام است؟

دیجی کالا بین فروشگاه های آنلاین کشور پیشکسوت است اما به دلیل تنوع بالای محصولات در فروشگاه های دیجیتال نمی توانیم مطلق یکی را بهترین معرفی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ، راهکاری آسان برای خریدهای آنلاین شماست. پرداخت در محل، ارائه درگاه‌های امن، پیگیری سریع سفارشات، تضمین سلامت و کیفیت کالا از جمله کلیدی‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است. کالاهای دایان شاپ در 6 دسته بندی اصلی شامل پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کالای دیجیتال، اکسسوری و لوازم منزل طبقه‌بندی می‌شوند. با خرید از دایان شاپ؛ شیک بپوشید، به‌روز باشید، به دکوراسیون منزلتان جانی تازه ببخشید و همچنین با خرید از اکسسوری‌های دایان شاپ یک استایل عالی داشته باشید، فراموش نکنید، تفاوت بین خوب و عالی در توجه به جزئیات است! همچنین از دسته‌بندی شگفت‌انگیز می‌توانید، یک سبد خرید به‌صرفه انجام دهید و تمام محصولات تخفیفی را یک‌جا بررسی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی