اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101105788818361

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی خارج و ایران

کد: 140101105788818361

https://bit.ly/3ubVbsZ

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه وجود تنوع زیاد در فروشگاه آنلاین، باعث شده تا بسیاری از مردم به خرید اینترنتی روی بیاورند و کالاهای مختلف مورد نیاز خود اعم از پوشاک، لوازم الکتریکی و حتی خوراکی ها را به صورت غیر حضوری تهیه کنند.

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی خارج و ایران
لوگو فروشگاه آنلاین آمازون
معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی خارج و ایران
دیجی کالا

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از مشهورترین انواع فروشگاه اینترنتی خارجی و داخلی بپردازیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع فروشگاه اینترنتی خارجی گسترش فضای اینترنت و دنیای مجازی موجب تغییرات گسترده ای در زندگی مردم شده که یکی از مهم ترین آن ها، راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. در حال حاضر فروشگاه های متعددی در سراسر دنیا به صورت آنلاین فعالیت می کنند و تراز مالی آن ها نیز، بسیار بالا است. این فروشگاه ها معمولا اکثر کالاهای موردنیاز و ضروری مردم را به فروش می رسانند. البته برخی از آن ها نیز صرفاً مربوط به اقلام خاص مثل پوشاک یا لوازم الکتریکی (گجت) و یا حتی عتیقه جات هستند، در ادامه تعدادی از از مشهورترین فروشگاه های اینترنتی فعال در جهان را معرفی می کنیم.

فروشگاه آنلاین آمازون بدون تردید، آمازون مشهورترین فروشگاه اینترنتی در جهان محسوب می شود که در سال 1995 توسط جف بزوس پایه گذاری شد. آمازون محصولات متنوعی را در حوزه تکنولوژی، پوشاک، تجهیزات و... به فروش می رساند. جالب است بدانید که آمازون در ابتدا صرفاً در حوزه فروش آفلاین کتاب فعال بود و این فعالیت به تدریج گسترش پیدا کرد. آمازون در کشورهای مختلفی شعبه دارد و ایرانی ها معمولاً برای خرید اینترنتی از این فروشگاه، به شعبه دبی آن مراجعه می کنند.

eBay یا ای بی

این فروشگاه آنلاین در حدود 20 سال قدمت دارد و امروزه با در اختیار داشتن نمایندگی های متعدد در بیشتر از 30 کشور جهان، جزو برترین گزینه ها از لحاظ ارسال و ارائه خدمات به مشتری محسوب می شود. یکی از ویژگی های مهم  eBay، حذف واسطه برای فروش کالاهای مختلف است. این موضوع باعث کاهش قیمت محصولات می گردد. ای بی در زمینه ارائه محصولاتی مثل پوشاک، گجت، کتاب و حتی جواهرات فعالیت دارد.

اِتسی (Etsy) اتسی در زمینه عتیقه جات و صنایع دستی فعالیت می کند و به همین دلیل به طور ویژه ای مورد توجه کلکسیون دارها است. البته در اتسی کالاهای دیگری مثل جواهرات، لوازم آرایشی، پوشاک و حتی خوراکی نیز می توان خریداری کرد.

والمارت فروشگاه اینترنتی والمارت را می توان بزرگ ترین خرده فروشی جهان لقب داد که در زمینه فروش کالاهای متعددی از جمله پوشاک، قطعات ماشین، گجت، دارو و... فعال است. والمارت در حدود 11 هزار شعبه در 27 کشور دنیا دارد و حدود 2 میلیون نفر نیز برای آن کار می کنند.

آشنایی با انواع فروشگاه اینترنتی داخلی در ایران، تنوع فروشگاه اینترنتی شاید به اندازه کشورهای مطرح و شناخته شده نباشد اما باز هم برندهای مهمی در این حوزه فعالیت هستند. در سال های قبل ایرانی ها کمی نسبت به خرید اینترنتی گارد منفی داشتند و این موضوع بیشتر ناشی از بی اعتمادی بود. اما امروزه به دلیل فراگیر شدن خرید آنلاین در بین مردم و گسترش دنیای مجازی، این بی اعتمادی تا حدودی از بین رفته است. در ادامه برخی از مشهورترین فروشگاه های آنلاین ایرانی را معرفی می کنیم.

دیجی کالا دیجی کلا قطعا محبوب ترین و مشهورترین سایت خرید آنلاین در ایران است که در حوزه های مختلفی از جمله پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، اکسسوری، لوازم خودرو و موتور، ابزار صنعتی، لوازم الکتریکی، لوازم عکاسی و فیلم برداری، خوراک و... فعالیت دارد. دیجی کالا با تولیدی های مختلفی در سراسر کشور همکاری می کند و این موضوع موجب رونق درآمدزایی کارگاه های تولیدی شده است.

دیجی کالا

دیجی کالا معمولاً به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی می دهد و این موضوع یکی از رموز مهم موفقیت آن به شمار می رود.

اسنپ

سوپر اپیلیکشن اسنپ ابتدا صرفاً در حوزه حمل و نقل و تاکسی اینترنتی فعالیت می کرد اما در حال حاضر قابلیت ها و خدمات بیشتری دارد. شما از طریق اسنپ می توانید غذا از رستوران های مختلف نزدیک خودتان سفارش دهید، اقلام مورد نیازتان را از سوپر مارکت خریداری نمایید و یا بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس تهیه کنید. اخیرا اسنپ خدماتی همچون داروخانه، مشاوره پزشکی و رزرو هتل را نیز به لیست فعالیت های خود اضافه کرده است.

دایان شاپ

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ از جمله فروشگاه‎ های معتبر عرضه محصولات مختلف مثل پوشاک، اکسسوری، لوازم هوشمند است که کالاها را با قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می کند. دایان شاپ مانند دیجی کالا، شرایط همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ را برای مخاطبین خود فراهم نموده است. براساس این ویژگی، شما می توانید فروشگاه آنلاین دایان شاپ همکاری داشته باشید و از طریق معرفی محصولات در وبلاگ، پیج اینستاگرام و... ، پورسانت دریافت نمایید.

زنبیل

زنبیل در سال 1392 تأسیس شد و محصولات مختلفی مثل لوازم خانه و آشپزخانه، گجت، لوازم آرایشی، پزشکی و وسایل پزشکی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مردم عرضه می کند.

خانومی

فروشگاه آنلاین خانومی مشهورترین برند آنلاین در حوزه لوازم آرایشی زنانه در ایران است. سایت خانومی لوازم آرایشی ایرانی و خارجی را با بالاترین کیفیت به مردم می فروشد. خانومی نسبت به اورجینال بودن و به روز بودن محصولات خود حساسیت زیادی دارد.

در این مقاله لیست نسبتاً کاملی از مشهورترین انواع فروشگاه آنلاین خارجی و فروشگاه اینترنتی داخلی ارائه گردید. به یاد داشته باشید که در خرید اینترنتی، باید همواره نسبت به مشخصات محصول مورد نظر خود، اطلاعات کامل به دست آورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ، راهکاری آسان برای خریدهای آنلاین شماست. پرداخت در محل، ارائه درگاه‌های امن، پیگیری سریع سفارشات، تضمین سلامت و کیفیت کالا از جمله کلیدی‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است. کالاهای دایان شاپ در 6 دسته بندی اصلی شامل پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کالای دیجیتال، اکسسوری و لوازم منزل طبقه‌بندی می‌شوند. با خرید از دایان شاپ؛ شیک بپوشید، به‌روز باشید، به دکوراسیون منزلتان جانی تازه ببخشید و همچنین با خرید از اکسسوری‌های دایان شاپ یک استایل عالی داشته باشید، فراموش نکنید، تفاوت بین خوب و عالی در توجه به جزئیات است! همچنین از دسته‌بندی شگفت‌انگیز می‌توانید، یک سبد خرید به‌صرفه انجام دهید و تمام محصولات تخفیفی را یک‌جا بررسی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]