اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102155955918361

نحوه انتخاب لباس مناسب در فصل بهار

کد: 140102155955918361

https://bit.ly/3kTPmKU

، مشهد , (اخبار رسمی): خرید لباس برای فصل بهار یکی از راحت‌ترین خریدهاست، چراکه با توجه به اعتدال هوا گزینه‌های بسیاری پیش روی شما قرار خواهد گرفت

نحوه انتخاب لباس مناسب در فصل بهار
لباس بهاره

احتمالاً شما هم با خود فکر می‌کنید که پیروی از مد کار جالبی به نظر نمی‌رسد، اما گاهی در میان مدهای روز با سبک‌های زیبایی روبه‌رو می‌شوید که توجه شما را به خود جلب می‌کنند. گاهی متخصصان مد برای سال جدید، رنگ‌ و پارچه های خنک برای لباس های تابستانی و بهاری را معرفی می کنند که شاید هرگز به ذهن شما هم نرسیده باشد، پس اگر قصد خرید لباس برای سال جدید را دارید بد نیست در حد اعتدال، مدهای جدید لباس را هم در نظر بگیرید.

انتخاب رنگ لباس از اهمیت بسیاری برخوردار است. امکان دارد امسال رنگ خاصی در بازار مد باشد که اصلاً به شما نمی‌آید، پس رنگی انتخاب کنید که شما را زیباتر و باوقارتر نشان دهد. سعی کنید برای این فصل از رنگ‌های شادتری مثل آبی و سبز بهره بگیرید.

اگر به دنبال خرید لباس بهاره برای کوچولوها هستید باید یک قانون اصلی را رعایت کنید. آن هم اینکه در فصل بهار لباس‌هایی برایشان خریداری کنید که خیلی تنگ و چسبان نباشند، چراکه بچه‌ها در چنین لباس‌هایی احساس راحتی نخواهند کرد. انتخاب لباس‌ بهاره را به عهده خود بچه‌ها بگذارید.

اگر انتخاب لباس برای فرزندتان دشوار است، دست کم چندلباس مناسب با رنگ‌‌های شاد و موردتوجه کودکان انتخاب کنید و از او بخواهید که از میان آن لباس‌ها، یکی را انتخاب کند، البته خرید رفتن با کودکان هم اصول خاص خودش را دارد. مهم‌تر از همه اینکه کودک شما قبل از خرید بهاره باید به خوبی غذا خورده باشد، چراکه معمولاً وقتی کودکان در خرید احساس گرسنگی کنند بهانه می‌گیرند و دائماً گریه می‌کنند.

 

قبل از اینکه برای خرید لباس‌ بهاره به مراکز خرید بروید، پیش خودتان تعیین کنید که چه مدل لباسی، چه طرحی و چه رنگی را می‌خواهید. این کار باعث می‌شود که خرید شما هدفمندتر شود و از سردرگمی در میان انواع لباس‌ها نجات پیدا ‌کنید. شما حتی می‌توانید به کاتالوگ‌ها و وب‌سایت‌ها هم نگاهی بیندازید و از میان مدل‌های موجودی که در این فصل مد شده‌اند، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید.

خرید لباس بهاره فصل بهار، فصل تازگی طبیعت است و همه جا پر از گل و گیاه می‌شود. بنابراین شما می‌توانید در انتخاب رنگ لباستان هم از رنگ‌هایی که در طبیعت هستند، الهام بگیرید. برای پسربچه‌ها می‌توانید یک شلوار خاکی با بلوز سفید ست کنید. این ست لباس را آقایان با سنین بالاتر هم می‌توانند انتخاب کنند.

وقت آن رسیده است که پالتوها و ژاکت‌های زمستانی را جمع کنید و دنبال خرید مانتوهایی مناسب برای خرید فصل تابستان باشید. برای فصل بهار سراغ مانتوهایی با رنگ روشن مثل سفید، کرم و خاکی بروید. حتی می‌توانید برای مهمانی‌های خودمانی‌تر، مانتوهای بنفش روشن، صورتی روشن، سبز روشن و مغز پسته‌ای را نیز انتخاب کنید. سعی کنید به سراغ مانتوهایی بروید که پارچه‌های نازک و سبکی دارند و هیچ‌گونه چین و لایه‌ای نیز در آن‌ها دیده نمی‌شود.

در فصل بهار، چکمه و نیم چکمه تعطیل است. بنابراین بهتر است که به سراغ کفش‌های روباز بهاری و صندل‌ها بروید. کفش‌های تخت عروسکی نیز گزینه خوبی برای بانوان به حساب می‌آیند. آقایان هم با پوشیدن صندل‌هایی با بندهای روی پا می‌توانند به سراغ موقعیت‌های غیررسمی بهاری بروند. اگر علاقه‌ای به پوشیدن صندل ندارید، حداقل برای فصل بهار، یک جفت کفش پارچه‌ای خنک بخرید.

چند سالی است که ژاکت‌های سبک با پیراهن‌ آستین بلند مردانه روانه فروشگاه‌ها شده‌اند. این ژاکت‌ها در رنگ‌های ملیح و زنانه با بلوز سفید زیرین، انتخاب مناسبی برای مهمانی‌های خودمانی و ساده در فصل بهار هستند و احساس راحتی بسیاری را برایتان فراهم می‌کنند.

شال‌ها و روسری‌ها در فصل بهار با رنگ‌های شاد مناسب‌ترند.در عین حال دنبال شال‌ها و روسری‌هایی باشید که بافت سبکی دارند تا هوا به خوبی در آن‌ها جریان داشته باشد.

شاید به نظر شما خیلی پیش پا افتاده و ساده باشد، ولی پوشیدن یک زیر پیراهن مناسب و نخی از این فصل به بعد ضروری است. پوشیدن یک زیر پیراهن مناسب باعث می‌شود که در ظهرهای بهاری که هوا گرم می‌شود، بوی بدی نگیرید. زیر پیراهن نخی به خصوص برای آقایانی که در روزهای گرم بهاری در هوای آزاد کار می‌کنند بسیار ضروری است.

فصل بهار فصل باران‌های ناگهانی است. بنابراین همراه داشتن یک بارانی شاد به شما کمک می‌کند که در هوای بارانی خیس نشوید

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ، راهکاری آسان برای خریدهای آنلاین شماست. پرداخت در محل، ارائه درگاه‌های امن، پیگیری سریع سفارشات، تضمین سلامت و کیفیت کالا از جمله کلیدی‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است. کالاهای دایان شاپ در 6 دسته بندی اصلی شامل پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کالای دیجیتال، اکسسوری و لوازم منزل طبقه‌بندی می‌شوند. با خرید از دایان شاپ؛ شیک بپوشید، به‌روز باشید، به دکوراسیون منزلتان جانی تازه ببخشید و همچنین با خرید از اکسسوری‌های دایان شاپ یک استایل عالی داشته باشید، فراموش نکنید، تفاوت بین خوب و عالی در توجه به جزئیات است! همچنین از دسته‌بندی شگفت‌انگیز می‌توانید، یک سبد خرید به‌صرفه انجام دهید و تمام محصولات تخفیفی را یک‌جا بررسی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس