اطلاعات تماس
  • 091430*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101115789618311

خدمات برش لیزری قطعات داخلی دیگ بخار توسط مجموعه آراز لیزر تبریز

برش لیزری قطعات داخلی دیگ بخار با ضخامت 12 میل

کد: 140101115789618311

https://bit.ly/3uUoz69

، (اخبار رسمی): انجام خدمات برش لیزری قطعات داخلی دیگ بخار با ضخامت 12 میل با لبه هایی کاملا صاف و بدون پلیسه در مجموعه آراز لیزر

برش لیزری قطعات داخلی دیگ بخار با ضخامت 12 میل
برش لیزری یکی از قطعات داخلی دیگ بخار با ضخامت 12 میل

برش لیزری قطعات پیچیده صنعتی نتیجه به کار گرفتن افراد متخصص و فنی کار در مجموعه آراز لیزر است و در کنار آن اجرای بسیار سریع و تحویل به موقع کار در جهت برآورده کردن سفارش مشتریان فراهم شده است.  

مجموعه آراز لیزر با ارائه خدمات برش لیزری قطعات داخلی دیگ بخار که در حوزه برش لیزری قطعات پیچیده صنعتی و ماشین آلات  می باشد، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های بسیار مهمی نظیر برش لیزری فایبر را ارائه کند تا یک برش لیزری روی ورق فلزی با ضخامت بالا را با لبه هایی کاملا صاف و بدون پلیسه را برای قطعات کارخانجات صنعتی و ماشین آلات فراهم کند.

در نتیجه برش لیزری فایبر دارای محاسنی است که باعث شده است قطعات پیچیده صنعتی علاوه بر سرعت بالای برش، لبه های کار کاملا صاف و بدون پلیسه شود.

آقای مهندس جواد اشکی مدیرعامل مجموعه آراز لیزر ، این خدمت را نتیجه به کار گرفتن افراد متخصص و فنی کار در این مجموعه دانست و گفت: اجرای بسیار سریع و تحویل به موقع کار در جهت برآورده کردن خواسته های متنوع و سفارش مشتریان عزیز فراهم شده است.  

وی افزود "مجموعه با تکیه بر افراد ماهر و متخصص و تکنولوژی برش لیزر فلزی فایبر، اجرای بسیار سریع و تحویل به موقع را ارائه می دهد و در کنار این اصل مهم، کیفیت برش عالی را نیز برای شما مشتری عزیز تضمین می کند."

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خدمات و فعالیت‌های این مجموعه می‌توانند به سایت خدمات برش لیزری آراز لیزر به آدرس https://arazlaser.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091430*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش