اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101125790618506

بهبد صنعت، مشاور و مجری پروژه‌های اپوکسی در ایران

کد: 140101125790618506

https://bit.ly/37cMbKL

، (اخبار رسمی): کفپوش صنعتی به عنوان یکی از حیاتی ترین بخش‌های هر محیط صنعتی، اهمیت زیادی در سازه‌ها دارد. کفپوش اپوکسی و پلی یورتان باعث افزایش طول عمر کف، زیبایی دوچندان و ایجاد یک محیط بهداشتی می‌شود. استفاده از کفپوش اپوکسی محدود به محیط صنعتی نیست و استفاده‌هایی در ویلاها، محیط ورزشی و... نیز دارد.

بهبد صنعت، مشاور و مجری پروژه‌های اپوکسی در ایران
بهبد صنعت، مشاور و مجری پروژه‌های اپوکسی در ایران

کفپوش اپوکسی یک نوع «کفپوش مدرن مقاوم و زیبا» است که امکان پیاده‌سازی آن بر روی سنگ، موزاییک، سیمان، سرامیک، بتن و فلزات وجود دارد. در واقع این کفپوش از اپوکسی که یک ماده پلیمری است، ساخته شده و از لحاظ دوام و زیبایی بسیار به صرفه و کارآمد می‌باشد.

در مجموعه‌های بسیاری از جمله موارد زیر می‌توان از پوشش های کف اپوکسی استفاده کرد:

  • گاراژها
  • زیرزمین ها
  • پاسیو
  • آشپزخانه های رستوران
  • انبارها
  • فضاهای تجاری

مزایای کفپوش اپوکسی

1- انتخاب کفپوش اقتصادی
در مقایسه با بسیاری از انواع کفپوش های دیگر، اپوکسی در هر فوت مربع نسبتاً ارزان است. علاوه بر این، قسط نیازی به تعمیرات اساسی ندارد. اپوکسی را می توان مستقیماً روی بتن، چوب یا فولاد از قبل موجود اعمال کرد. هزینه‌های تعویض/اجرای مجدد حتی کمتر است و کفپوش اپوکسی را در طول عمر مفید می‌سازد.

پوشش های اپوکسی تعمیر و نگهداری پایینی دارند و نیاز به تعمیر کمی دارند، که باعث افزایش ارزش طولانی مدت آن می شود.

2- مقاوم در برابر آسیب
برخلاف بسیاری از انتخاب‌های کفپوش برای فضاهای مسکونی و تجاری، پوشش اپوکسی مستعد آسیب‌هایی نیست که اغلب در نتیجه سایش و پارگی معمولی ایجاد می‌شود. مانند ورقه ورقه، چوب یا انواع دیگر کف، ترک نمی خورد، پوست می کند یا فرسایش نمی یابد. اپوکسی کیور شده در برابر رطوبت مقاوم است و قادر به تحمل وزن بسیار سنگین است.

علاوه بر این، کفپوش اپوکسی گزینه های زیادی برای پوشش های رویه اضافه شده (مانند اورتان) دارد که استحکام و دوام آن را افزایش می دهد.

3- مقاوم در برابر آب و هوا
اپوکسی می تواند دمای کمتر از 0 درجه و بیش از 140 درجه فارنهایت را تحمل کند. همچنین در برابر آسیب آتش سوزی مقاوم است و اپوکسی را به یک انتخاب عالی برای استفاده در محیط داخلی و خارجی تبدیل می کند.

به خصوص در آب و هوا و شرایط آب و هوایی ایران، داشتن کفپوشی که بتواند در برابر دما و نوسانات شدید مقاومت کند، ضروری است.

4- زیبا و دل انگیز
صرف نظر از ظاهری که در فضای خود می خواهید، کفپوش اپوکسی به همان اندازه که بادوام است زیباست. روکش‌های اپوکسی در انواع مختلف پرداخت می‌شوند: گرانیت، فلز، مرمر و ترکیب‌های رنگی بی‌شماری.

بسیاری از مشتریان یک نصب اپوکسی را برای پوشاندن کفپوش فعلی انتخاب می کنند، خواه خراب شده باشد یا به سادگی غیرجذاب. اپوکسی پوشش کاملی دارد و از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر است.

5- محافظت و کاهش سایش و پارگی
استفاده از کفپوش اپوکسی در گاراژ یا فضای پارکینگ یک راه مطمئن برای کاهش آسیب به لاستیک خودرو و سایر تجهیزات موجود در سطح آن است.

روکش صاف اپوکسی محافظی برای خودروها است و مواد افزودنی از جمله تکه های وینیل موجود است که می تواند کشش را افزایش دهد. این نه تنها برای هر وسیله نقلیه ای که روی سطح و خارج از آن حرکت می کند، بلکه برای تردد پای انسان نیز به عنوان وسیله ای برای کاهش لغزش و سقوط مفید است.

6- طول عمر طولانی
در حالی که طول عمر قسط اپوکسی بسته به مکان، فرسودگی و هدف آن متفاوت است، این کاربرد کفپوش تضمین شده است که از رقبای خود بهتر است.

با نگهداری کافی (یعنی تمیز کردن و مراقبت منظم)، کفپوش اپوکسی باید برای سال‌های آینده در بهترین حالت باقی بماند. برخی از برنامه ها در صورت نصب حرفه ای تا 20 سال عمر می کنند.

بهبد صنعت پارسا؛ مجری بزرگترین پروژه‌های اپوکسی ایران
اگر به دنبال نصب کفپوش جدید در فضای مسکونی یا تجاری خود هستید، به شما تبریک می گوییم! اپوکسی یک انتخاب عالی برای هر نوع پوشش بادوام است و برای اتاق بازی زیرزمین، گاراژ و حتی میزهای اپوکسی مناسب است.

بهبد صنعت پارسا تولید کننده رزین اپوکسی و مجری پروژه‌های بزرگ اپوکسی، پلی یورتان، سیستم های ضد خوردگی و... در بازار بزرگ کیش، وزارت نیرو، صنایع هوافضا، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، بیمارستان شهید چمران و... در سراسر ایران است.

    منبع: https://epoxyfloor.ir/epoxy-floor

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    • 021221*****
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    تجارت و بازار