اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101145791318508

آشنایی با موسسه بین المللی اکسا

کد: 140101145791318508

https://bit.ly/36RXpVp

، (اخبار رسمی): اگر به دنبال این هستید که متوجه این بشوید که وظیفه اصلی موسسات خیریه چیست؟ بهتر است که این پست و مقاله را تا آخر مورد مطالعه قرار دهید و دقیق آن را مطالعه کنید، چرا که تمامی جزئیات را در مورد موسسات خیریه در آن توضیح داده ایم.

موسسه بین المللی اکسا
آشنایی با موسسه بین المللی اکسا

اگر به دنبال این هستید که متوجه این بشوید که وظیفه اصلی موسسات خیریه چیست؟ بهتر است که این پست و مقاله را تا آخر مورد مطالعه قرار دهید و دقیق آن را مطالعه کنید، چرا که تمامی جزئیات را در مورد موسسات خیریه در آن توضیح داده ایم.ابتدا به تعریف کوتاهی از موسسات خیریه می پردازیم تا توضیح و بررسی وظایف آن ها کمی ملموس تر بشود.موسسه های خیریه از جمله بنیادهایی هستند که وظیفه اصلی آنها کمک به مردم و انجام کارهای بشردوستانه است.

عدم توانایی مالی در تمام جنبه های زندگی، تاثیر گذار است. بسیاری از خانواده های نیازمند در تامین هزینه هایی که در زمان ترحیم یکی از اعضای خانواده پیش می آید، به مشکل بر می خورند. برخی از موسسه های خیریه افراد نیازمند را در این زمینه نیز کمک می کنند.

افراد زیادی ممکن است تمام لوازم زندگی خود را در اثر زلزله، سیل، آتش سوزی و غیره از دست داده باشند و دیگر سرمایه ای برای ادامه زندگی یا برپایی کسب و کار جدید نداشته باشند. برخی از موسسات خیریه در این مواقع نیز به یاری مردم می شتابند.

کمک مالی به خانواده و افراد نیازمند در راستای اهداف خیرخواهانه این موسسات انجام می شوند. به عنوان مثال، در بعضی از مواقع، خانواده های نیازمندی که سرپرست آن مادر خانواده است، در تامین منابع مالی خود دچار مشکل جدی می شوند. همچنین، در خانواده هایی که سرپرست خانواده قادر به کار و کسب درآمد نیست، این کمک ها موجب بهتر شدن اوضاع زندگی آنها می شود. 

وقتی یک هنرمند تصمیم به تولید محصولات هنری می‌گیرد ، سختی‌ها و چالش‌های زیادی را به جون می‌خرد تا آثارش را به مرحله‌ی تولید و فروش برساند . پس ما در این راه در خدمت شما هستیم.

و همچنین در راستای حمایت از بانوان ورزشکار و به خصوص ورزش های رزمی دعوت می کنیم که به شکوفا کردن استعداد های خودشان بپردازند.

فعالیت های کلی موسسه اکسا شامل :
حمایت از پناهجویان
حمایت از کودکان کار
حمایت از زنان
حمایت از هنرمندان
حمایت از مشاغل خانگی
در جهت
۱.برگزاری ورکشاب های ورزشی و هنری
۲.مسابقات ورزشی و فرهنگی
۳.آموزش دفاع شخصی و هنرهای رزمی
۴.توانمندی زنان
۵.کارآفرینی
۶.برنامه های متنوع در بخش ورزش و پناهنده
۷.خیریه و حمایت از خانواده های نیازمند
۷.برگزاری نمایشگاه های هنری و صنایع دستی

www.acsa2009.org

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ