اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۹*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101145791418509

مریک ، تولید کننده پمپ وکیوم روغنی و آب در گردش

کد: 140101145791418509

https://bit.ly/3qZlkZH

، (اخبار رسمی): شرکت مریک پمپ از بدو تاسیس با دارا بودن واحد طراحی، تحقیق و توسعه و تنها دارنده ایزو در ایران در تلاش است تا ضمن ارتقای کیفی و کمی محصولات و خدمات خود و تامین نیاز بازار داخلی با حضور در بازارهای جهانی گامی دیگر در جهت خودکفایی و سربلندی سرزمین کهنمان ایران بردارد.

مریک ، تولید کننده پمپ وکیوم روغنی و آب در گردش
مریک ، تولید کننده پمپ وکیوم روغنی و آب در گردش

در سال ۱۳۸۱ همزمان با رشد صنعت و خود کفائی در کشور و ارتقای کمی و کیفی خدمات مرتبط با این امور، شرکت مریک در راستای خودکفائی و رشد صنعت همچنین صنعت وکیوم ،با تکیه بر چندین سال تجربه ، دانش و سابقه،به مدیر عاملی صمد عبدلی مریکی تأسیس گردید

شرکت مریک پمپ از بدو تاسیس با دارا بودن واحد طراحی، تحقیق و توسعه و تنها دارنده ایزو در ایران در تلاش است تا ضمن ارتقای کیفی و کمی محصولات و خدمات خود و تامین نیاز بازار داخلی با حضور در بازارهای جهانی گامی دیگر در جهت خودکفایی و سربلندی سرزمین کهنمان ایران بردارد.

مدیر عامل مریک پمپ با باور عمیق به تعهد و تخصص مهندسین و کارکنان شرکت و دلگرم به همراهی مشتریان وفادار مریک پمپ در تلاش است تا خدمات و محصولاتی منحصر بفرد و شایسته نام ایران و ایرانی ارائه نماید.

همچنین فاز دوم تولیدات خود را که سری تولید سازه های کوچکتر و پمپ های خشک همچنین پمپ دو مرحله ای میباشد در دستور کار گذاشته است.

تعمیر و بازسازی تخصصی انواع پمپ وکیوم
بسته بندی وکیوم مواد غذایی
طراحی ، مهندسی و تولید ساکشن های مرکزی
ارائه دهنده فیلترسپراتور ، روغن وکیوم ، پمپ وکیوم ، تله آبگیر ، ساکشن مرکزی

www.merikvp.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۹*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه