اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101145791818511

بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر

کد: 140101145791818511

https://bit.ly/3uSVA2m

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید منطقه 22 تهران واجد بیشترین ساخت و ساز در میان کل مناطق شهری ایران است. این منطقه در مجاورت منطقه چیتگر قرار دارد و چندین پروژه در دست ساخت را دارد که به صورت پیش فروش عرضه می شوند.

بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر
بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر
بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر
بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر
بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر
بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر
بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر
بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر

املاک منطقه 22 در یکی از بهترین شرایط آب و هوایی تهران، نزدیک به دریاچه مصنوعی خلیج فارس و با منظره خاص و لوکس همراه هستند. اما برای بسیاری سوال است که برای پیش خرید کدام املاک چیتگر را انتخاب کنند؟ کدام پروژه ها برای خرید مناسب ترند؟ برای آشنایی با این پروژه ها با ما همراه شوید.

پروژه های املاک منطقه 22 اغلب به صورت پیش فروش عرضه می شوند و تا چند سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرند؛ زمان دقیق تحویل این پروژه ها به پیمان کار و قرارداد شما بستگی دارد اما می توان گفت که نسبت به سایر مناطق تاریخ تحویل سریع تر خواهد بود.

بهترین پروژه املاک چیتگر چه ویژگی هایی دارد؟ املاک چیتگر و منطقه 22 همواره با رشد جمعیت و سرمایه روبه رو هستند و می توان گفت که بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در املاک همین منطقه است. با این وجود معیارهایی برای انتخاب پروژه های برتر ساختمانی وجود دارد که در واقع نشان می دهند کدام ملک ارزش خرید بیشتری دارد. این معیارها شامل:

اسکلت بندی و مصالح به کار رفته در ساختمان  یکی از تاثیرگذارترین عواملی که در تعیین قیمت و ارزش پروژه نقش دارند، اسکلت بندی و مصالح به کار رفته در ساختمان است. هر چه ایمنی و مرغوبیت مصالح به کار رفته بیشتر باشد، پروژه از ارزش خرید بیشتری برخوردار است.

دسترسی به شریان های اصلی شهری

دسترسی آسان تر به اتوبان ها و بزرگراه هایی که در منطقه چیتگر واقع شده اند از ویژگی های بهترین پروژه های در حال ساخت املاک چیتگر می باشد. با وجود این دسترسی علاوه بر اینکه رفت آمد آسان تر می شود، حاشیه سود نیز افزایش می یابد.

چشم انداز و منظره

منظره و اصطلاحا‍ً ویو نیز از ویژگی های پروژه های برتر املاک چیتگر هستند. این معیار در ساختمان های مسکونی از اهمیت بیشتری برخوردار است و می تواند آرامش را برای ساکنین به ارمغان بیاورد. قطعاً پس از بهره برداری پروژه ها، املاکی که از منظره و چشم انداز بهتری برخوردارند، ارزش بیشتری دارند.

امکانات و مزایای پروژه                                                                                                      

  املاک منطقه 22 اغلب از امکانات و تسهیلات بیشتری نسبت به سایر مناطق و پروژه ها برخوردارند. امکاناتی مثل فود کورت، خدمات تفریحی، پارکینگ، آسانسورهای چند کاره، سالن سینما وای فای، استخر، شوتینگ، فضای سبز و ... می توانند بر اعتبار و کیفیت پروژه تاثیرگذار باشند.

در ادامه با بهترین و معتبرترین پروژه های منطقه چیتگر آشنا می شویم:

پروژه شهید خرازی

پروژه شهید خرازی یکی از معتبرترین پروژه های اطراف دریاچه چیتگر است که از چندین فاز و بلوک مجزا برخوردار است. خرید و فروش املاک شهید خرازی  امتیازی نبوده و متری خرید و فروش می شود. این پروژه از امکاناتی مثل انباری و پارکینگ اختصاصی، شوتینگ، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، 4 لاین آسانسور، محوطه دلباز، ویو عالی و ... برخوردار است.

این پروژه از نظر دسترسی به تقاطع اتوبان شهید همت و حکیم واقف است و یکی از بهترین موقعیت ها را در میان املاک چیتگر دارد. پروژه خرازی در غرب ایرانمال واقع شده است و دارای چشم انداز شهر بازی هزار و یک شهر می باشد و اگر پروژه بزرگ ایرانمال افتتاح کامل گردد سود آوری خوبی برای خریداران در پی خواهد داشت.

پروژه رومنس مروارید شهر

شهرک مروارید شهر در غربی ترین قسمت منطقه 22 قرار گرفته و واحدهای آن جزء بهترین املاک چیتگر است. این پروژه از نظر تکنولوژی و امکانات بسیار لوکس و مدرن طراحی شده و حتی نسبت به برج هایی که در منطقه 22 تهران احداث می شوند نیز دارای مزیت است.

خرید این پروژه به دلیل دسترسی به بهترین امکانات منطقه 22 و همچنین بهره مندی از امکانات و زیرساخت عالی، هم برای سرمایه گذاران و هم برای ساکنینی که به دنبال آرامش در قلب پایتخت هستند مناسب است. در حال حاضر پروژه رومنس مروارید شهر نزدیک ترین فاصله را دریاچه چیتگر دارد و از منظره بسیار فوق العاده ای برخوردار است.

پروژه ستین

پروژه ستین توسط یکی از معتبرترین تعاونی های مسکن در منطقه 22 در دست احداث است و از نظر ظرفیت پذیرش بسیار محدود است؛ بنابراین اگر با تحقیق و کارشناسی های خود قصد پیش خرید واحدهای این پروژه را دارید، بهتر است زودتر تصمیم بگیرید. این پروژه واحد های خود را تنوع متراژ و قیمت مناسب عرضه می کند و برای کسانی که قصد سکونت در املاک منطقه 22 را دارند عالی است.

پروژه ستین از امکاناتی مثل لابی مجلل، انباری اختصاصی، آسانسور حمل بار و نفر، راه پله اضطراری، سیستم امنیتی پیشرفته، روشنایی هوشمند، استخر اختصاصی برای هر بلوک و ... برخوردار است که آن را نسبت به بسیاری از پروژه های منطقه 22 ممتاز می کند.

همچنین شرایط اقساطی و فروش ویژه این پروژه نسبت به سایر املاک چیتگر منجر به خرید آسان برای افرادی می شود که پول نقد کافی برای خرید املاک تهران در اختیار ندارند. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در املاک چیتگر و پروژه های معرفی شده را دارید با مشاورین املاک منطقه 22 https://diyar22.com/  ارتباط برقرار کنید، تا استانداردترین و سازگارترین پروژه را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید.

شهرک های املاک چیتگر منطقه 22 تهران بسیار گسترده است و قاعدتاً پروژه هایی که ممکن است در این منطقه احداث شوند از ویژگی های مختلفی برخوردارند. این منطقه در میان مناطق تهران از بیشترین فضای سبز و امکانات تفریحی برخوردار است. مهم ترین شهرک های چیتگر شامل:

  • شهرک گلستان
  • شهرک صدرا میدان المپیک
  • شهرک لاله زیبادشت
  • شهرک یاس 
  • شهرک شهاب
  • شهرک نمونه سپاه امیرکبیر
  • شهرک کوثر
  • شهرک شهید باقری
  • شهرک شهید خرازی مروارید شهر
  • شهرک نگین غرب
  • شهرک چیتگر کوهستان
  • شهرک دانشگاه صنعتی شریف
  • شهرک آسمان سپاه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان