اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101145791918512

چاپ دیجیتال آنلاین و کاربرد های آن در زندگی امروز

کد: 140101145791918512

https://bit.ly/3x1a6bc

، (اخبار رسمی): مهم ترین خدمتی که چاپ دیجیتال آنلاین در خدمت مردم قرار داده است چاپ آگهی ترحیم و چاپ اعلامیه ترحیم است.

چاپ دیجیتال آنلاین و کاربرد های آن در زندگی امروز
چاپ دیجیتال آنلاین و کاربرد های آن در زندگی امروز

مهم ترین خدمتی که چاپ دیجیتال آنلاین در خدمت مردم قرار داده است چاپ آگهی ترحیم و چاپ اعلامیه ترحیم است.

اما یک چیز وجود دارد که باید به خاطر بسپارید: مانند همه مطالب چاپی بازاریابی، یک بروشور تنها در صورتی به کسب و کار شما کمک می کند که به درستی انجام شود.

یک جزوه "مناسب" چیست؟

چگونه می توانید مطمئن باشید که مواد شما برای کسب و کار شما مفید خواهد بود؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد بروشورهای عالی برای بازاریابی شرکت خود استفاده کنید.

مرحله اول: محتوای خود را اصلاح کنید

بیل گیتس زمانی گفت که در فروش آنلاین، "محتوا پادشاه است." حتی در دنیای بازاریابی چاپی، سخنان او صادق است. به هر حال، پوستر، بروشور یا بروشور شما تنها زمانی مؤثر خواهد بود که با محتوای جذاب، جذاب و آموزنده همراه باشد.

اولین گام برای تهیه هر جزوه، تهیه پیش نویس تمام محتوایی است که داخل آن است. تصاویری را جمع آوری کنید که چشم را به خود جلب کند و مخاطبان شما را جذب کند.https://file.tesmino.ir/images/2022/04/image_1648920502.jpg

نسخه ای بنویسید که هم آموزنده و هم سرگرم کننده باشد، بنابراین خوانندگان چیزهای زیادی در مورد کسب و کار شما یاد می گیرند (و از شنیدن در مورد آن نیز لذت می برند).

پالت های رنگی مختلف را تست کنید تا رنگی را بیابید که با تن و سبک شرکت شما مطابقت دارد.

همه این جزئیات کوچک می توانند تفاوت زیادی در محصول نهایی ایجاد کنند.

وقتی روی محتوای جزوه خود تصمیم گرفتید، می توانید نفس راحتی بکشید. قسمت سخت تمام شد! اکنون سرگرمی فرا می رسد: تبدیل نسخه عالی خود به یک جزوه چاپی زیبا.

مرحله دوم: Layout خود را انتخاب کنید

امروزه سه نوع معمولی از بروشور استفاده می شود: دو تایی، سه تایی و z-fold. هر یک از این طرح‌بندی‌ها نقاط قوت و ضعف منحصربه‌فرد خود را دارند - به همین دلیل است که انتخاب مناسب برای جزوه به عهده شماست.

ایجاد یک بروشور دو تایی به سادگی شامل تا کردن یک تکه کاغذ به صورت افقی و ایجاد دو "صفحه" در دو طرف تا می شود. صفحات این جزوات بزرگ هستند که آنها را برای چاپ تصاویر رنگارنگ یا دقیق ایده آل می کند. با این حال، این طرح‌بندی برای جزوه‌های متنی بسیار مؤثر نیست، زیرا صفحات بزرگ‌تر می‌توانند چشم را تحت تأثیر قرار دهند و خواندن کپی را سخت کنند.

برگه های سه تایی کاغذ را دو بار تا می کنند و سه صفحه ایجاد می کنند که به یکدیگر تا می شوند. این محبوب ترین نوع بروشور است، احتمالاً به این دلیل که به خصوص کاربر پسند است.

 https://file.tesmino.ir/images/2022/04/image_1648920549.jpg

سه پانل تشخیص بین موضوعات مختلف مانند تاریخچه شرکت، خدمات و برگه های Z-fold نیز دارای سه پانل هستند، اما صفحه به شکل دیگری تا می شود (به شکل z). با این شکل، جزوه باز شده یک صفحه صاف را نشان می دهد - که زمانی ایده آل است که می خواهید یک پیام واحد را با کپی خود منتقل کنید. Z-folds برای کمپین های پستی بهترین هستند، زیرا می توانید یک بروشور تمام صفحه ایجاد کنید و آن را تا کنید تا در یک پاکت قرار گیرد.

هنگامی که کپی و تصاویر خود را نهایی کردید، باید در مورد نوع جزوه ای که می خواهید ایجاد کنید تصمیم بگیرید. آیا شما یک داستان کامل در مورد کسب و کار خود تعریف می کنید؟ یک طرح سه تایی ممکن است بهترین ارتباط را داشته باشد. آیا شما یک رویداد واحد مانند یک افتتاحیه بزرگ یا یک خط محصول جدید را برجسته می کنید؟ تاهای Z و دو تایی ممکن است با اهداف شما مطابقت داشته باشند.

این سبک های چیدمان را با دقت در نظر بگیرید و قبل از حرکت به سمت جلو، یک مورد مناسب را پیدا کنید!

مرحله سوم: یک ماکت بسازید
هنگامی که در مورد طرح‌بندی بروشور خود تصمیم گرفتید، وقت آن است که محتوای خود را اضافه کنید. تیم طراحی گرافیک شما می تواند اینجا را به عهده بگیرد و ترکیبی عالی از متن و تصاویر را در طرح شما ایجاد کند. تیم طراحی گرافیکی نیست؟ بدون نگرانی؛ چاپگرهای آنلاین مانند Banana Print نیز الگوهای رایگانی را ارائه می دهند که می توانید از آنها برای شروع فرآیند طراحی استفاده کنید.

هیچ "قانونی" برای طراحی یک جزوه وجود ندارد، اما چند دستورالعمل وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد یک محصول نهایی جذاب و خوانا کمک کند. در ابتدا، مطمئن شوید که متن خود را با تصاویر فراوان جدا کرده اید. دیوارهای متن (مخصوصاً متن بسیار کوچک) مطمئناً چشم خوانندگان شما را خیره می کند.

ثانیا، مطمئن شوید که انتخاب فونت در جزوه خود را به یک یا دو محدود کرده اید (شاید یکی برای عنوان و سرصفحه و یکی برای پاراگراف های بدنه). این تضمین می کند که جزوه شما حرفه ای است و خواندن آن آسان است.

مرحله چهارم: مقاله خود را انتخاب کنید
مطالب شما کامل است چیدمان زیباست اکنون زمان آن است که عنصر بعدی طراحی برگه yoru را در نظر بگیریم: مواد. نوع کاغذی که برای چاپ جزوه خود استفاده می کنید، چیزی در مورد کسب و کار شما می گوید - چه قصد دارید یا نه. بنابراین، انتخاب نوع مناسب کاغذ بسیار مهم است.

البته، کاغذ "درست" از یک تجارت به تجارت دیگر متفاوت است. زمانی را صرف کنید تا به نحوه استفاده از جزوه خود در هنگام انتخاب فکر کنید. آیا بروشور شما دارای عکس های بزرگ و رنگارنگ است؟ این سبک ممکن است از کاغذ براق استفاده کند، که تمایل دارد تصاویر را بیشتر برجسته کند. آیا به دنبال یک سبک کلاسیک و تجاری هستید؟ کاغذ مات همیشه حرفه ای و پیچیده به نظر می رسد.

این انتخاب ها ممکن است جزئی به نظر برسند، اما در واقع تاثیر قابل توجهی بر محصول نهایی شما دارند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]