کد: 140101145793718517

فرآیند بازسازی ظروف

پوشش کدام وسایل را می توانیم در آشپزخانه خود تعمیر کنیم؟

کد: 140101145793718517

https://bit.ly/37fdbJS

، تهران , (اخبار رسمی): محصولات آشپزخانه با بدنه آلومینیومی، فولادی یا چدنی، مانند قابلمه های تفلون، گرانیت، لعابی یا سرامیکی، تابه، سینی، قالب کیک، قالب تارت، قالب شیرینی، قالب کیک، تابه کرپ، ماهی تابه که در خانه خود استفاده می کنید.

کدام محصولات را در آشپزخانه خود می توانیم پوششان را تجدید و تعمیر کنیم؟
بازسازی افراسیابی

چرا باید روکش ظروف آشپزخانه را بازسازی کنیم؟ بسته به دفعات استفاده، پخت و پز یا گرم کردن سطوح محصولات آشپزخانه مانند قابلمه های تفلون، گرانیت ...

 

زنان زمان بیشتری را در آشپزخانه می گذرانند. مهم است که آشپزخانه ها نه تنها از نظر بصری شیک، بلکه مفید نیز باشند. وسایل پخت و پز از جمله قابلمه ها نقش بزرگی را در آشپزخانه برای پخت و پز ایفا میکنند. اگر می‌پرسید کدام ماهیتابه و قابلمه سالم‌تر است، یک خبر خوب و بد برای شما داریم. خبر بد؛ تابه ها و قابلمه های عالی با قابلیت اطمینان 100% هنوز روی زمین موجود نیستند. در مورد خبر خوب؛ ما موارد ناسالم را می شناسیم و قابلیت ترمیم و بازسازی ظروف را داریم.

چرا باید روکش ظروف آشپزخانه را بازسازی کنیم؟

بسته به دفعات استفاده، پخت و پز یا گرم کردن سطوح محصولات آشپزخانه مانند قابلمه های تفلون، گرانیت، لعابی یا سرامیکی، تابه، سینی، قالب کیک، قالب تارت، کاتر شیرینی، قالب کیک و لوازم آشپزخانه مانند توستر، وافل ساز، گریل هایی که در آشپزخانه خود استفاده می کنید یا به دلیل اشتباهات استفاده، فرسوده می شود، ترک می خورد، خراش های عمیقی به مرور زمان ایجاد می شود و در نتیجه تغییر شکل می دهد و نیاز به بازسازی و تعمیر پیدا میکنند.

پوشش مجدد مقرون به صرفه سطوح پخت و پز است که پوشش آنها به هر دلیل تغییر شکل داده است.

بازسازی ظروف افراسیابی با حذف پوشش های تغییر شکل یافته روی سطوح پخت و پز، سطوح تماس مواد غذایی را با اعمال نسل جدید پوشش تفلون یا گرانیت سالم بدون PFOA(مواد سرطان زا) روی این سطوح سالم می کنیم.

این تغییر شکل در پوشش تاثیر منفی بر سلامت انسان در استفاده در طول زمان دارد. پوشش های نوع قدیمی در مقایسه با پوشش های نسل جدید کاملاً ناسالم هستند. پوشش های نسل جدید دارای گواهی تماس با مواد غذایی هستند که حاوی مواد سرطان زا نیست.

یکی دیگر از اثرات تغییر شکل قابلمه و ماهیتابه ها، تغییر در طعم غذا است. در نتیجه از بین رفتن نچسب در حین پخت باعث چسبیدن غذا به سطوح پخت می شود. در اثر این چسبندگی ها گاهی سوختن غذا ایجاد می شود و طعم آن را خراب می کند.

کدام وسایل را در آشپزخانه خود می توانیم پوششان را تجدید و تعمیر کنیم؟

محصولات آشپزخانه با بدنه آلومینیومی، فولادی یا چدنی، مانند قابلمه های تفلون، گرانیت، لعابی یا سرامیکی، تابه، سینی، قالب کیک، قالب تارت، قالب شیرینی، قالب کیک، تابه کرپ، ماهی تابه که در خانه خود استفاده می کنید. می توانید سطوح پخت و پز یا گرمایش وسایل آشپزخانه مانند توستر، وافل ساز، گریل را که در آشپزخانه منزل یا صنعتی خود استفاده می کنید را نیز تعمیر کنید.

برای نوسازی روکش، ظروف آشپزخانه از جنس آلومینیوم متوسط ​​یا با کیفیت، ظروف آشپزخانه از جنس فولاد 304 یا 306، ظروف آشپزخانه از مواد ریخته‌گری آلومینیومی از 300 گرم به بالا، ظروف آشپزخانه ساخته شده از ریخته‌گری آهن برای بیش از یک بار روکش‌کاری مناسب هستند.

محصولات بی کیفیت ساخته شده از مواد ضعیف که با قیمت بسیار ارزان در بازار به فروش می رسند، برای پوشش مجدد مناسب نیستند زیرا احتمال آسیب دیدن آنها در طول عملیات ما وجود دارد. محصولات ساخته شده از مواد با کیفیت پایین تر فقط یک بار قابل پوشش مجدد هستند. با این حال، هزینه پوشش ممکن است بیشتر از ارزش بازار چنین محصولاتی باشد. با این حال، کیفیت پوشش محصولی که پوشش برای آن تجدید شده است، قابل مقایسه با کیفیت پوشش محصولات بی کیفیت و بی کیفیت نیست.

فرآیند بازسازی ظروف چقدر طول می کشد؟

فرآیند تجدید پوشش شامل مراحل بسیاری است. اول از همه، محصولات شسته شده و پخته می شوند. پوشش با سندبلاست کردن حذف می شود. شسته و دوباره پخته می شود. پوشش جدید ساخته و پخته شده است. بررسی و بسته بندی می شود. فرآیند پوشش جدید نیز مراحل خاص خود را دارد. به همین دلیل چند روز طول می کشد تا روکش تجدید شود. در فرآیندهای کوتاه تر، زمان پخت به طور کلی کوتاه می شود و باعث می شود پوشش سریعتر تغییر شکل داده یا خواص خود را از دست بدهد.

 هدف ما شروع فرآیند تعمیر و بازسازی ظروف محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن است. اما در برخی مواقع به دلیل اینکه محصولات به میزان تولید کافی نمی رسند، ممکن است یک هفته دیگر تا زمانی به حد بازسازی مطلوب برسند، زمان ببرد. در این حالت فرآیند تجدید پوشش محصولات به جای 1 هفته 2 هفته طول می کشد.

در تعمیر ظروف امکان انتخاب رنگ تفلون یا پوشش گرانیتی وجود دارد.

در تولیدات بازسازی افراسیابی از پوشش های کاملاً جدید و بدون خاصیت سرطان زایی با کیفیت بالا استفاده می شود.

در مورد تعمیر و بازسازی ظروف از جمله قابلمه با شماره  ۰۲۱۴۴۷۱۵۵۹۸ تماس بگیرید و اجازه دهید راه حل های دائمی را به شما ارائه دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازسازی ظروف افراسیابی

بازسازی انواع ظروف آشپزخانه از جمله قابلمه و ماهیتابه

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه