اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101155795918530

بهترین دوره آموزش پایپینگ و طراحی فرایند و تاسیسات در ایران

آموزش دوره‌های فنی و مهندسی در مجتمع فنی فلات قاره با قیمت‌های ویژه

کد: 140101155795918530

https://bit.ly/3KTITeB

، (اخبار رسمی): دوره آموزشی پایپینگ با نرم‌افزارهای PDMS، Aveva 3D و Cesar با حضور دانش‌پذیران از سراسر کشور در تاریخ کلیه ایام هفته برگزار می‌شود. با توجه به استقبال بی‌نظیر دانش پذیران در رشته های فنی و مهندسی، این مجموعه تقویم آموزشی خود را در سال 1401 با تغییر ساعت دوره های آموزشی منتشر کرد.

آموزش دوره های فنی و مهندسی در مجتمع فنی فلات قاره با قیمت‌های ویژه
آموزش دوره‌های فنی و مهندسی در مجتمع فنی فلات قاره با قیمت‌های ویژه

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع فنی فلات قاره، دوره آموزشی پایپینگ با نرم‌افزارهای PDMS، Aveva 3D و Cesar با حضور دانش‌پذیران از سراسر کشور در تاریخ کلیه ایام هفته به میزبانی مجتمع فنی فلات قاره در محل آموزشگاه و بستر آنلاین توسط این شرکت برگزار می‌شود.

صابر آشوری مدیرعامل مجتمع فنی فلات قاره هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش فعالان حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی، نیروگاه‌ها و … بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

صابر آشوری درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: مجتمع فنی فلات قاره با برگزاری دوره‌های مقدماتی و پیشرفته پایپینگ در خدمت شما عزیزان است و با داشتن برترین اساتید و آموزش‌های منحصربه‌فرد، موفق شده است در طول این سال‌ها به‌عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های فنی شناخته شود. امیدواریم با مطالعهٔ این رشته و شرکت در دوره‌های مجتمع فنی فلات قاره، بتوانید در این رشته به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید و به درآمدهای بالایی برسید..

وی مدرسان دوره آموزش پایپینگ با نرم‌افزارهای PDMS، Aveva 3D و Cesar را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: اساتید دوره همگی از متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکتکنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: مجتمع آموزشی فلات قاره با بیش از 15 سال تجربه در حوزه آموزش‌های فنی - مهندسی، ایمنی، IT، مدیریتی و اداری با دارابودن مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گواهینامه تأیید صلاحیت آموزشی از شرکت ملی نفت ایران و با بهره‌مندی از اساتید برجسته و بنام صنعتی، در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مهندسین، کارکنان شاغل در صنعت و دانش‌آموختگان دانشگاهی است.

این مجتمع در دپارتمان‌های آموزشی از جمله پایپینگ - پروسس - تجهیزات ثابت - تجهیزات دوار - تأسیسات و تهویه مطبوع - صنایع و کنترل پروژه - برق، الکترونیک و ابزار دقیق - عمران - ایمنی - مواد و متالورژی و جوش - سیمان - تعمیر و نگهداری - فناوری اطلاعات و it – مدیریت و عمومی … دوره‌های کاملاً کاربردی و مهارتی را در محل مجتمع فلات قاره یا محل شرکت‌ها برگزار می‌نماید.

همچنین علاوه بر آموزش‌های حضوری، با استفاده از ظرفیت‌های حرفه‌ای خود اقدام به برگزاری آموزش‌های مجازی؛ آنلاین (پخش زنده) و آفلاین (تهیه فیلم آموزشی) نموده که هدف آن کاهش هزینه‌های جاری و سهل‌الوصول کردن آموزش برای تمامی بخش‌های صنعت می‌باشد.

برخی از توانایی‌های این مجموعه در ارائه حرفه‌ای آموزش‌های حضوری و غیرحضوری:

  • تهیه و تدوین تقویم آموزشی ویژه دوره‌های فنی - مهندسی با ارائه تاریخ، شهریه، سرفصل و رزومه اساتید
  • برگزاری کلاس‌های آنلاین (پخش زنده) و آفلاین (فیلم دوره)، تهیه، تولید و تدوین محتوای آموزشی اختصاصی و عمومی برای شرکت‌ها در استودیوی مجهز و با تیم حرفه‌ای
  • پشتیبانی و ارائه خدمات تمام‌وقت واحد IT در مدت برگزاری دوره
  • برگزاری دوره‌های آموزش نرم افرازی به‌صورت آنلاین و کاملاً تعاملی
  • دسترسی به جلسات برگزار شده بعد از اتمام دوره جهت مرور و بازآموزی
  • تشکیل گروه‌های کلاسی مجازی، ارائه فایل و جزوات کمک‌آموزشی، برگزاری جلسات رفع اشکال یا پرسش‌وپاسخ
  • برگزاری آزمون‌های استاندارد آنلاین
  • ارائه مدرک معتبر (به‌رایگان) قابل ترجمه ممهور به مهر وزارت خارجه و وزارت دادگستری یا قوه قضائیه برای دوره‌های حضوری، آنلاین و آفلاین، امکان ارائه مدرک لاتین
  • اهدای پکیج‌های آموزشی شامل نرم‌افزار، جزوات، کتب و فیلم آموزشی، کدها و استانداردها
  • دارای فضای آموزشی با امکانات آموزشی و رفاهی استاندارد با بیش از 5 سایت آموزشی مجهز به امکانات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری پیشرفته، کارگاه عملی، واحد تکثیر و IT، واحد ارتباط با صنعت و برنامه بازدید از پالایشگاه و نیروگاه …

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مجموعه به آدرس falatghareh.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021440*****
[نمایش اطلاعات]