اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101165796018531

تجارت الکترونیک با خرید اینترنتی و واردات کالا

چگونه خدمات خرید، حمل و نقل بین المللی و انبارداری را یکجا دریافت کنیم؟

کد: 140101165796018531

https://bit.ly/3DKFA6E

، تهران , (اخبار رسمی): ارائه خدمات نوین در زمینه خرید اینترنتی از سایت های خارجی و تجارت آنلاین بین المللی، می‌تواند به شما در موفقیت تجارتتان کمک کند. شرکت IRdelivery با بیش از 17 سال سابقه فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک در سطح جهانی، کلیه مراحل خرید اینترنتی، حمل و نقل بین المللی و انبارداری را برای شما انجام می‌دهد.

چگونه خدمات خرید، حمل و نقل بین المللی و انبارداری را یکجا دریافت کنیم؟
خرید اینترنتی از سایت های خارجی
چگونه خدمات خرید، حمل و نقل بین المللی و انبارداری را یکجا دریافت کنیم؟
حمل بین المللی بار
چگونه خدمات خرید، حمل و نقل بین المللی و انبارداری را یکجا دریافت کنیم؟
انبارداری در چین، دبی ، ترکیه

امروزه تجارت الکترونیک با رشدی زیاد و باورنکردنی، در حال تبدیل شدن به یک موضوع جداناپذیر از زندگی بشر شده و مصرف‌کنندگان هر چه بیشتر به خرید اینترنتی محصولات از خارج از کشور روی آورده اند. طبق گفته مجله Forrester، خرید اینترنتی برون مرزی ۱۷ درصد از تجارت الکترونیک را در سال ۲۰۲۳ تشکیل خواهد داد، و به فروش جهانی ۷۳۵ میلیارد دلار دست می‌یابد.

مزایای تجارت الکترونیک بین‌المللی عبارتند از:

  • دسترسی آسان‌تر به بازار‌های خارجی
  • یافتن مناسب‌تر محصول مورد نظر در بازار
  • چرخه‌های فروش کوتاه‌تر
  • مطرح شدن سریعتر در عرصه بین‌المللی

مراحل مهم در روند تجارت الکترونیکی:

  • خرید اینترنتی(برای خریداران خرد و عمده)
  • حمل و نقل بین المللی(خریدار خرد و عمده)
  • انبارداری(بازرگانان و خریداران عمده)

دریافت هر کدام از خدمات بالا توسط یک شرکت باتجربه و معتبر، می‌تواند روند تجارت الکترونیک شما را تسهیل کند.

خرید اینترنتی از وبسایت‌های معتبر

امروزه با گسترش ویروس کرونا طی دوسال گذشته و لزوم ماندن در خانه، روند خرید اینترنتی بیش از پیش رو به رشد بوده و خواهد بود. وبسایت‌های بزرگی مانند آمازون، علی بابا، ای بی و غیره، با تامین تمامی نیازهای کاربران خود توانسته‌اند در زمینه تجارت الکترونیک پیشگام باشند.

متاسفانه به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود علیه ایران، امکان سفارش و خرید اینترنتی از بسیاری وبسایت‌های خارجی بصورت مستقیم برای ایرانیان وجود ندارد. اما این تمام ماجرا نیست. شرکت‌هایی وجود دارند که به راحتی می‌توانند کالای مورد نظر شما را از این وبسایت‌ها خریداری کرده، و درب منزل در داخل ایران به شما تحویل دهند!

خدمات حمل و نقل بین المللی

فارق از اینکه کالای خود را بصورت آنلاین خریداری کردید یا حضوری، یا اینکه یک خریدار خرد هستید، یا عمده، باید با کمترین هزینه بتوانید کالای خود را به کشور انتقال دهید.

حمل و نقل بین المللی معمولا با دو روش هوایی و دریایی انجام می‌شود. بسته به نوع و ابعاد محموله شما و همچنین بودجه شما، می‌توانید یکی را جهت انتقال کالای خود به ایران انتخاب کنید.

مانند مراحل خرید اینترنتی، واردات و حمل و نقل محموله نیز، نیازمند تجربه و تخصص متصدیان است. خوشبختانه در این مرحله هم می‌توان از شرکت‌هایی که خدمات حمل و نقل بین المللی انجام می‌دهند بهره برد. تجربه و تخصص این شرکت‌ها باعث می‌شود که از صرف هزینه‌های جانبی اضافی جلوگیری شود، و در نهایت محموله با قیمت کمتری به دست مصرف کننده برسد.

انبارداری محموله‌های وارداتی

قطعا به عنوان یک بازرگان می‌دانید که انبارداری، یکی از مهمترین مراحل تجارت بین المللی است. همین موضوع در تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی عمده، کاربرد دارد.

انبارداری علاوه بر اینکه به مدیریت تجارت شما کمک شایانی خواهد کرد، باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما هم می‌شود. از بسته بندی صحیح محموله در انبار گرفته، تا بارگیری صحیح و اصولی در کانتینر، همگی می‌تواند در میزان هزینه‌های نهایی شما تاثیر بگذارد. علاوه بر این، خدمات انبارداری مناسب می‌تواند امنیت و سلامت محموله شما را تا قبل از ارسال، تضمین کند.

بهترین شرکت تجارت الکترونیک در زمینه خرید اینترنتی، حمل و نقل و انبارداری

حال که با کلیات تجارت الکترونیک، و هر کدام از مراحل آن بیشتر آشنا شدید، قطعا متوجه شدید که لازمه به سرانجام رسیدن تمامی آنها، همکاری با یک شرکت با تجربه در این زمینه است. شرکت IRdelivery با بیش از 17 سال سابقه فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک در سطح جهانی، گزینه مناسبی برای شما است.

ارائه خدمات نوین در زمینه خرید اینترنتی و تجارت بین المللی، می‌تواند به شما در موفقیت تجارتتان کمک کند. شرکت IRdelivery کلیه مراحل خرید اینترنتی، حمل و نقل بین المللی و انبارداری را برای شما انجام می‌دهد. بدون نیاز به همکاری با چند شرکت، تنها با IRdelivery تمامی مراحل تجارت را انجام دهید.

برخی از خدمات و مزایای شرکت IRdelivery که می‌توانید از آنها بهرمند شوید عبارتند از:

  • خرید اینترنتی از تمامی سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین سراسر جهان مانند آمازون، ای بی، علی بابا، علی اکسپرس، ترندیول، نون و غیره
  • خرید به صورت عمده برای بازرگانان و تکی برای اشخاص عادی. حتی اگر قصد خرید یک عدد کالا هم داشته باشید برای شما انجام داده خواهد شد.
  • خدمات حمل و نقل دریایی، هوایی، زمینی و ریلی
  • حمل کالا از چین، امارات متحده عربی، ترکیه و سایر نقاط جهان به ایران و یا هر مقصد دیگری
  • ارائه خدمات انبارداری در چین، ترکیه، دبی، ایران و سایر نقاط جهان
  • انجام صفر تا صد تجارت شما از مرحله خرید گرفته تا تحویل محموله
  • انجام کلیه مراحل گمرکی و ترخیص کالا

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از وبسایت شرکت به نشانی www.irdelivery.com دیدن نمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت irdelivery

شرکت IRdelivery با سال‌ها تجربه در زمینه حمل و نقل بین‌المللی، آماده ارائه کلیه خدمات حمل کالا از سراسر جهان به ایران می‌باشد. علاوه بر خدمات حمل و نقل، کلیه فرآیند ترخیص کالا نیز از جمله فعالیت‌های شرکت می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]