اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101165797518535

فیبر نسوز ورقی پیدا شد به همراه تست آتش نوار نسوز و پارچه نسوز

فیبر نسوز چیست؟

کد: 140101165797518535

https://bit.ly/3j7siYr

، (اخبار رسمی): شاید در یکی از روزهای کاری خود، نیاز به فیبر نسوز را احساس کنید. آیا تا به حال نام این محصول به گوش شما رسیده است؟ با کمی تامل متوجه خواهید شد که شاید روزانه با این محصول در ارتباط بوده اید و از مزایای آن بهره مند شده اید.

فیبر نسوز چیست؟
فیبر نسوز چیست؟
فیبر نسوز چیست؟
فیبر نسوز چیست؟
فیبر نسوز چیست؟
فیبر نسوز چیست؟

فیبر نسوز بصورت ورق های 1 در 2 متر قابل عرضه است و جزء پرمصرف ترین محصولات در صنایع به شمار می آید.

طبق گزارش نسوز طوس، فیبر نسوز شامل گروهی از الیاف مصنوعی است که بصورت عایقی با اطمینان برای کار در دماهای بسیار بالا مناسب خواهد بود.

این فیبر نسوز، از موادی است که کاملا سازپار با محیط زیست بوده و مناسب برای صرفه جویی در مصرف انرژی است.

نسوز طوس، فیبر نسوز را نه تنها عایقی بسیار مقاوم و کاربردی برای دماهای بالا می داند بلکه آن را به عنوان محصولی قابل استفاده در تمامی صنایع ابه شمار می آورد.

به گفته کارشناسان نسوز طوس، فیبر نسوز مقوام در تمامی شرایط محیطی هستند و خاصیت فیزیکی و شمیمیای خود را در شرایط گوناگون حفظ می نماید. این محصول در برابر شوک حرارتی و وذوب شدن مقاومت دارد و هدایت الکتریکی و حرارتی کمی را در خود جای داده است.

ویژگی های فیبر نسوز

فیبر نسوز با ویژگی های منحصر به فرد خود، یک محصول بسیار کاربردی در صنایع محتلف به شمار می آید.

یکی از ویژگی های این محصول، طاقت و تحمل فیبر نسوز در برابر حرارت تا 200 درجه سانتی گراد است.

این محصول حرارت را در حد بسیار کم انتقال می دهد و در برابر جریان برق و نیروی الکتریسیته بسیار مقوام است.

از ویژگی های دیگر این محصول مقرون به صرفه و پرکاربرد می توان به عمر بالا و دوام و استحکام آن اشاره نمود که این محصول با قابلیت های شگفت انگیز خود توانسته مورد استفاده تمامی صنایع از یک آشپزخانه کوچک گرفته تا کارخانجات بزرگ، باشد.

فیبرهای نسوز به انواع فیبر نسوز استخوانی، نخ دار، فیبر اپوکسی، فایبر گلاس و ورق پلی امید تقسیم می شوند.

کاربرد فیبر نسوز

به گفته نسوز طوس، کاربردهای فیبر نسوز بسیار زیاد است که برخی از انها را به شرح زیر معرفی می نماید.

برخی از کاربردهای این محصول، در عایق بندی کوره ها و مناسب برای صنعت ریخته گری استو علاوه بر آن از فیبر نسوز می توان از بروز آتشجلوگیری نموده و یا میزان آتش سوزی را به حداقل رساند.

این محصول عایق مناسب برای لوله های اگزوز است تا از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل آید. همچنینی فیبر نسوز، عایقی برای موتورها ، اتصالات حرارتی و دیگهای بخار نیز به شمار می آید.

فروش فیبر نسوز

شرکت نسوز طوس به عنوان یکی از واردکنندگان اصلی فیبر نسوز در انواع مختلف به شمار می آید که محصولی با کیفیت و مطمئن را به دست شما می رساند. شما به راحتی و با جستجو در اینترنت می توانید از سایت نسوز طوس فیبر نسوز خود را با توجه به نوع استفاده خود، خریداری نموده و با خیال راحت از آن بهره مند شوید.

نوار نسوز چیست؟

احتمالاً بارها نام نوار نسوز را در شرایط مختلف شنیده اید نوار نسوز به عنوان محصولی غیرقابل اشتعال، یکی از کاربردی ترین و پرطرفدار و در عین حال پرفروش ترین ابزار در صنایع مختلف به شمار می آید.

نوار نسوز تشکیل شده از کامپوزیت هایی است که با الیفا سرامیکی تولید و به بازار عرضه شده است. نواز نسوز با قابلیت انعطلاف پذیری بالا، یکی از محصولات پر کاربرد در صنایع به شمار می اید.

این نوارها تا از نظر طاهری بسیار مشابه پارچه های نسوز هستند که تفاوتشان در سایزهای تولیدی است که عموماً عرض نوارهای نسوز کمتر از 20 سانتی متر خواهد بود.

نوارهای نسوز به واسطه مقاومتی که در عایق بندی در برابر حرارت دارد می تواند مورد استفاده کارخانجات و صنایع به منظور عایق بندی الکتریکی استفاده شود.

این محصول از الیاف فایبر شیشه، سرامیک و آرامید ساخته شده اند که عایق مقاومی در برابر حرارت به شمار می آید و برای عایق بندی حرارتی و الکتریکی بسیار مناسب است.

الیاف به کار رفته در نخ نسوز مقاوم بوده و در انواع گوناگونی تولید می شوند که قابل استفاده در صنایع مختلف و همچنین در تولید پوشاک نسوز استفاده می شود.

نوار نسوز، با دارابودن قدرت تحمل دما در بالاترین شکل خود، و همچنین خواص مکانیکی و شیمیایی، کاربرد چشمگیری در حوزه‌ آب‌بندی در صنایع مختلف مانند نیروگاه‌ها، پتروشیمی وکشتیرانی و مانند اینها دارند.

ویژگی و کاربرد نوار نسوز

از ویژگی های منحصر به فرد جهت فروش نوار نسوز این است که این محصول در برابر خوردگی و فرسایش و حرارت بسیار باکیفیت و مقاوم است و می توان به استفاده در عایق کاری مواد شیمیایی و نفتی، ساختمانی و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

نوار نسوز، عایقی محکم و قابل اعتماد برای جریانات الکتریکی است و دارای انعطاف پذیری زیادی است.

نوار نسوز ، در ساختمان سازی به منظور افزایش مقاومت ساختمان در برابر زلزله استفاده می شود و همچنین با ایجاد مقاومت کششی در بتن ها، به افزایش استحکام بتن نیز می انجامد.

نوار نسوز و انواع این محصول هر کدام بسته به نوع الیاف بکار برده شده و ابعاد آن، دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می نماییم.

نوار نسوز قابل فروش در نسوز طوس، از محصولاتی مقاوم، با کیفیت و با دوام و انعطاف پذیر بوده و در دماهایی مانند ۱۳۰۰ درجه سانتی گراد قابل استفاده هستند.

آلومنیای بالای بکار برده شده در نواز نسوز، این محصول را در برابر مواد شیمیایی و نفتی مقاوم نموده و در برابر آب و حرارت بالا آسیب پذیر نخواهد بود.

نوار های نسوز را بعنوان یک محافظ در برابر حرارت بالا می شناسند که دارای وزن بسیار سبکی هستند و در مشاغلی مانند مشاغل نظامی و دفاعی، فضایی، الکترونیک و خودرو استفاده می شود.

این محصول به عنوان مانعی برای گسترده شدن آتش و محافظی برای کابل ها به شمار می آید و از تولید گاز گلخانه ای جلوگیری می نماید.

نواز نسوز گازها و مواد سمی منتشر شده در اثر اتش را کم می کند و مانع گسترش آتش به کابلهای مجاور می گردد.

این نوارهای نسوز در برابر سایش بسیار مقاوم هستند و قدرت کششی بالایی را در بر میگیرند.

در برابر نیروی برق و جریان الکتریسیته بسیار مقاوم بوده و کاملاً انعطاف پذیر هستند. از این محصول می توانید به راحتی اسفاده نمایید.

نوارهای نسوز در ابعاد مختلفی مانند ۰.۵ تا ۳ میلی متر تولید می شوند و عرض این نوار از ۲۰ تا ۵۰ میلی متر متغیر است.

مرکز پخش و فروش نوار نسوز کشور کجاست؟

نسوز طوس به عنوان معتبرترین و موفق ترین مراکز در زمینه پخش نوار نسوز است که این محصول را در دسته بندی و تنوع کامل به مشتریان عزیز ارائه می نماید. کیفیت نوار نسوز قابل فروش در نسوز طوس بسیار مرغوب بوده و بسته به نیاز شما با درجه مقاومت مختلف عرضه و به فروش می رسد.

انواع نواز نسوز

در اینجا به سه نوع از نوازهای نسوز اشاره می نماییم که شامل نوار نسوز سرامیکی، نوار نسوز فایبرگلاس و نوار نسوز دیگ بخار خواهد شد.

نوار نسوز سرامیکی

این نواز نسوز سرامیکی از الیفا سرامیکی تولید شده اند که شبیه پارچه بوده و مقاومت بالایی نیز برخودار است.

نوار های نسوز سرامیکی دسته ای از عایق های سرامیکی است که در دمای 1250 درجه سانتی گراد بسیار مقاوم بوده و قابل استعال نخواهد بود.

نوار نسوز سرامیکی، دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی است و در برابر شوک حرارتی و سایش از بین نمیرود. این محصول دارای انعطاف پذیری بالایی است و به واسطه وزن کم خود به آسانی قابل نصب شدن بوده ایمنی بالایی را فراهم می کند.

برخی از کاربردهای نوار نسوز سرامیکی شامل عایق بندی در لوله ها، مخازن صنعتی بوده و برای تهیه لباس های نسوزبسیار مناسب هستند. این محصول به واسطه مقاومت بالا در برابر حرارت، قابل استفاده در صنایع پتروشیمی و مخازن نفتی است.

نوار نسوز سرامیکی نیز به دو مدل سیم دار و ساده تقسیم می شود که تولید شده در عرض های سه ، پنج ، هفت و ده سانتیمتر است و صخامتی برابر با یک و نیم و سه میلیمتری دارد .

نوار نسوز فایبرگلاس

نوار نسوز فایبرگلاس تولید شده از الیاف شیشه ای که دارای مقاومت بالایی خواهد بود.

از نوار نسوز فایبرگلاس در عایق کاری های لوله و تاسیسات ساختمان و ماشین آلات برقی استفاده می شود و در آب بندی دیگ بخار نیز کاربر دارد.

این محصول حرارت را از 450 تا 600 درجه در خود دارد. نوار نسوز فایبر گلاس را با نام های نوار برزنتی، نوارنقاله و نوار نسوز الیاف شیشه می شناسند.

کاربردهای نوار نسوز

نوار نسوز ، دارای کاربردهای متنوعی بوده است که می توان به برخی از انها اشاره نمود.

نوارهای نسوز انتخابی مناسب برای عایق بندی حرارتی و الکتریکی بوده که بسیار محصولی کاربردی و مفید به شمار می آید و نوار نسوز سرامیکی از پر کاربردترین آنها به شمار می آید.

از دیگر خواص این نوارهای نسوز، آب بندی و عایق بندی دیگ های بخار و خطوط لوله بوده و نیز برای عایق کردن اگزوز برای کاهش اتلاف انرژی و گرما نیز مناسب هستند.

قیمت نوار نسوز عمده

نسوز طوس به عنوان مرجعی امن و قابل اعتماد، نوار نسوز را با قیمتی کملا به صرفه و مناسب به همراه کیفیت بی نظیر، به شما ارائه می کند.

شما می توانید به راحتی برای شاهده لیست قیمت نواز نسوز در مدلهای متنوع، به سایت نسوز طوس مراجعه و از اطلاعات ارائه شده بهره مند گردید و خریدی مناسب با نیاز خود انجام دهید.

پارچه نسوز

به نقل از نسوز طوس، پارچه‌ نسوز به آن دسته از منسوجاتی گفته می شود که با نخ‌های تولید شده از الیاف نسوز بافته شده که در نتیجه تحمل حرارتی بالا را داشته و عملکرد منحصر به فردی در شرایط آب و هوایی گوناگون دارد.

پارچه نسوز،

از الیاف فایبرگلاس، آرامید یا کولار، گرافیت ، فایبر سرامیک ساخته شده و میزان مقاومت حرارتی متفاوتی را از خود نشان می دهد.

این پارچه ها، غیر قابل اشتعال بوده و در صورتی که در دمایی بالاتر از دمای آستانه ی تحمل باشد، بدون شعله داشتن، تجزیه و متلاشی می شوند.

عواملی که در غیر قابل اشتعال بودن پارچه های نسوز وجود دارد استفاده از الیاف طبیعی مانند پشم و ابریشم است که به سختی مشتعل می شود و در صورت احتراق، به آرامی می سوزد.

ویژگی پارچه نسوز:

از ویژگی های پارهچه نسوز می توان به موارد مختلفی اشاره نمود.

این پارچه ها در در دماهای بالا و حرارت شدید، با حفظ ساختار خود عملکرد مطلوبی را ارائه می دهد.

از ویژگی های ممتاز این محصول این است که غیر قابل اشتعال بوده و هیچگونه دود سمی در هنگام اتش سوزی منتشر نمی شود.

این پارچه های نسوز، در محیط های اسیدی و قلیایی، بازه بالای خود را حفظ می نمایند و در برابر خوردگی شیمیایی مقاومت دارد.و در نهایت باید به ویژگی مقاومت در برابر کشش و سایش اشاره نمود.

انواع پارچه نسوز

پارچه های نسوز در انواع آزبست، سیلیکون، سیلیکا، برزنت، فایبرگلاس و سرامیکی قابل عرضه است.

خرید پارچه نسوز

نسوز طوس، پارچه نسوز را با کیفیتی شگفت انگیز و مثال زدنی به شما عرضه می نماید و مشتریان عزیز را از خرید خود مطئن می سازد.شما به راحتی می توانید بسته به نیاز خود هر مدل از پارجه نسوز را که مورد نیازتان است خریداری و تهیه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید