اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101175800616118

نمایندگی تعمیر کولر گازی

کد: 140101175800616118

https://bit.ly/3jjA4yj

، (اخبار رسمی): تعمیرات کولر گازی در سراسر تهران با ضمانت نامه 180 روزه طبق نرخ اتحادیه و توسط متخصصان دوره دیده در مراکز فنی حرفه ای.

نمایندگی تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی در تهران توسط کارشناسان متخصص | تعمیر انواع برند کولر گازی با ضمانت 6 ماه و کمترین قیمت در تهران

پیدا کردن یک شرکت مطمئن و با سابقه برای سپردن تعمیرات سیستم تهویه همیشه با چالش های بسیاری روبرو بوده است ، چرا که بسیاری از این شرکت های تقلبی با استفاده از افراد بی سابقه و بدون تجربه و تخصص در زمینه تعمیرات علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین تعمیرات برای شما عموما خرابی هایی نیز در کولر گازی شما به بار خواهند آورد.در ادامه ی این روند کاری و نبود ضمانت برای مشتریان تنها مصرف کنندگان این سیستم های تهویه هستند که دچار ضرر خواهند شد

.در میان این نابسامانی ها شرکت تهران سرویس آنلاین با به کارگیری افراد متخصص و کارشناسان با تجربه در زمینه تعمیرات برای هر برند از افراد متخخص و کارآزموده همان برند استفاده کرده و با ضمانت 6ماهه بر روی تمامی خدمات خیال مشتریان عزیزرا آسوده کرده است .از جمله خدمات تهران سرویس میتوان به:

-نصب کولر گازی در تهران
-تعمیر کولر گازی
-سرویس کولر گازی
-فروش قطعات کولر گازی
-فروش کولر گازی در سراسر ایران

نام برد.

تهران سرویس آنلاین :https://www.tehranservic.com/

تعمیر کولر گازی :

از جمله مهم ترین نشانه هایی جزو علائم خرابی کولر گازی می باشد می توانید به مواردی همچون موارد زیر اشاره نمود:

کولر گازی باد گرم میزند:

اگر کولر گازی شما باد گرم میزند به معنای آن است که شارژ گاز کولر گازی شما خالی شده. اگر به تازگی کولر گازی را شارژ گاز کرده اید احتمالا مشکل کمپرسور کولر گازی می باشد. از دیگر دلایل آن وجود مشکل در فیلتر هوا و یا فن کولر گازی نیز می باشد. البته باد گرم کولر گازی می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که در می توانید با تعمیر کولر گازی خود از مشاوره رایگان تهران سرویس آنلاین برای فهمیدن دلیل این مشکل نیز استفاده نمایید.

لوله برگشت کولر گازی برفک می زند :

از جمله مهم ترین دلایل برفک زدگی و یخ زدگی کولر گازی، گرفتی لوله های کولر گازی و یا مشکل گاز کولر گازی می باشد.عدم وجود جریان هوا در کویل کولر گازی نیز می توانید موجب برفک زدگی کولر گازی شود.

سر و صدای کولر گازی :

از جمله مهم ترین دلایل سر و صدای کولر گازی شکستن پره های فن کولر گازی و تراز نبودن آن می باشد. سر و صدای کولر گازی همچنین از دلایل دیگری مانند وجود یک سجم خارجی در کولر گازی و یا شل و لق بودن پایه های کولر گازی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی موارد ذکر شده اقدام نمایید و سپس اقدام به روغن کاری موتور کندانسور کولر گازی نمایید. اگر مشکل برطرف نشد در صورت نیاز با تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید.

عدم هوا دهی کولر گازی :

از جمله مواردی که مربوط به عدم هوا دهی کولر گازی می باشد گرفتگی لوله های کولر گازی و خرابی کمپرسور کولر گازی می باشد که در هر صورت نیاز به وجود یک تعمیر کار کولر گازی می باشد.

بوی سوختگی کولر گازی :

بوی سوختگی کولر گازی اگر از خود کولر گازی باشد مربوط به نیم سوز شدن و عدم کارکرد درست کمپرسور کولر گازی می باشد و اگر از اپراتور بیرونی کولر گازی باشد مربوط به سوختگی فن آن می باشد که در هر صورت می باست برای تعمیر کولر گازی با تعمیر کار کولر گازی تماس گرفت.

تعمیر کولر گازی پرتابل:

در کولر گازی پرتابل دو عدد موتور وجود دارد،که یکی از بالا عمل انتقال جریان هوای خنک را انجام می‌دهد، و موتور دیگر را از پایین و پشت دستگاه که عمل خروج جریان گرم ناشی از کمپرسور را انجام می دهد ،به همین دلیل است که محلی که در آن کولر گازی پرتابل نصب می شود نیاز به یک دریچه جهت خروج باد داغ ناشی از کمپرسور را دارد می باشد ،در مورد مزایای کولر گازی پرتابل بهتر است این را بدانید که از مهمترین مزایای کولر گازی پرتابل ایجاد سرمایش مطلوب و بدون رطوبت می باشد.
همچنین کولر های گازی پرتابل از ورود هوای آلوده بیرون به داخل جلوگیری می کنند
و مانند کولرهای آبی گرد و غبار و آلودگی ها را از محیط بیرون به محیط داخلی انتقال نمی دهند،پس با توجه به این ویژگی مهم کولر های گازی پرتابل در مناطقی که دارای رطوبت هوای بسیار زیاد می باشند مانند مناطق جنوب کشور و شمال کشور می‌تواند مناسب باشد.
تهران سرویس ارائه دهنده خدمات نصب تعمیر وسرویس کولر گازی پرتابل در تهران با کمترین هزینه و خدمات 6 ماه،کولر گازی پرتال خود را به متخخصان ما بسپارید.

تعمیر کولر گازی ایستاده :

کولر اسپیلت ایستاده در قدرت های 3000 تا 120000 به بازار ارئه میشود که در منازل مسکونی بزرگ و ساختمان تجاری کاربرد فراوان دارد. تعمیر کولر گازی ایسستاده به راحتی سایر کولر های گازی نیست و نیاز به تعمیرکار متخصص دارد.تعمیر کولر گازی ایستاده در تهران سرویس با بهترین متخصصان در تهران.

تعمیر کولر گازی اسپیلت:

تعمیرات انواع کولر گازی های اسپیلت در تمامی برند های موجود در کشور فقط با یک تماس شما در سراسر تهران به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته.با ضمانت 6 ماهه و ارزانترین نرخ در تهران.

یشترین مشکلاتی که برای مشتریان در ارتباط با تعمیرات کولرگازی به وجود می آید به شرح زیر می باشد :

1-کولرگازی باد خنک نمیدهد.
2-کولرگازی صدا میدهد.
3-اسپیلت لرزش دارد.
4-اسپیلت روی گرما کار نمیکند.
5-اسپیلت روشن نمیشود.
6-هنگامیکه کولرگازی روشن میشود فیوز میپرد.
7-لوله مویی یا شیر انبساط یخ زده است.
8-قسمت ورودی اواپراتور یخ زده است.
9-کمپرسور کار نمیکند.
10-ریموت کولرگازی عمل نمیکند.
11-هیچ یک از قسمتهای کولرگازی کار نمیکند.
12-بدنه کولرگازی برق دارد.
13-سرمای اتاق زیاد میشود و با دمای ترموستات تعریف شده ( درجه تنظیمشده دما ) مطابقت ندارد.
14-کمپرسور مدت زیادی کار میکند.
15-کمپرسور به طور منظم خاموش و روشن میشود.

گارانتی تعمیر چیست؟

گارانتی تعمیر به معنای آن است که پس از تعمیرکولرگازی، اگر مجددا کولرگازی در همان قسمت تعمیر شده دچار عیب شد تعمیرکار تهران سرویس آنلاین به محل اعزام شده و به صورت رایگان اقدام به تعمیر مجدد کولر خواهد کرد.

سرویس و تعمیر کولرگازی غرب تهران خود را به تهران سرویس بسپارید. زیرا تعمیرگاه معتبر تهران سرویس با داشتن نیرو های باسابقه و آموزش دیده می تواند در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین خدمات تعمیراتی خود به راحتی تمام برند های کولرگازی را تعمیر و سرویس نماید. قیمت مناسب و کیفیت کار بالا، یکی از ویژگی های ما می باشد.

تعویض یا تعمیر کولر گازی:

از جمله سوالات متداول در بین مشتریان عزیز این است که کدام مقرون به صرفه تر است؟ تعمیر کولر گازی یا تعویض آن.
با توجه به پایین بود هزینه تعمیرات در تهران سرویس کارشناسان ما در قدم اول تلاش بر تعمیر کولر گازی داشته ولی قبل از تعمیر حتما تخمینی از هزینه های احتمالی به مشتریان عزیز داده میشود تا در صورت لزوم کولر گازی شما به جای تعمیر با بهترین کولر گازی از همان برند تعویض شود.

هزینه و قیمت تعمیر کولر گازی در تهران:

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی می باشد. هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در تهران سرویس مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.

مناطق تحت پوشش مجموعه تهران سرویس:

تمام مناطق 22 گانه تهران تحت پوشش نیروهای تهران سرویس هستند و اعزام نیرو برای این مناطق در کمتر از یک ساعت انجام میگیرد.

تعمیر کولرگازی اجنرال :

کولر گازی اجنرال از جمله برند های معتبر در بازار ایران میباشد که کیفیت بالای کولر های گازی اجنرال سبب رضایت بیشتر کاربران شده است. برند اجنرال از سال ۱۳۷۱ وارد ایران شده است تعمیر کاران تهران برای تعمیر کولرگازی اجنرال در مدل های مختلف آموزش دیده اند و هر روزه خود را با جدیدترین متد های روز دنیا برای تعمیر کولر گازی آپدیت میکنند. امروزه از کولر گازی اجنرال در مکان های مختلفی مانند کارخانجات ، فروشگاه ها ، بیمارستان ها و شرکت ها استفاده میشود و آنچه اهمیت دارد تعداد زیاد تعمیر کار زبده برای تعمیر کولر گازی اجنرال است. خوشبختانه تعمیرکاران تهران سرویس با قیمت بسیار ارزان کار تعمیر کولر گازی اجنرال را بالاترین کیفیت برای شما انجام میدهند.

تعمیر کولرگازی اینورتر ال جی

ال جی از دیگر برند های معتبر و مشهور کولر گازی در ایران میباشد. در صورتی که کولر گازی اینورتر الجی شما خراب شود در آن کد اروری ظاهر میشود و در صورتی که نتوانستید ارور را برطرف کنید نیاز به تعمیر کار حرفه ای خواهید داشت. ما همه ی تعمیرکاران خود را با جدید ترین روش های تعمیر کولرگازی اینورتر ال جی آموزش داده ایم. مهمترین ویژگی تهران سرویس در شرایط اقتصادی موجود ، تعمیر انواع کولرگازی ارازن تر از همه جاست. کافیست با ما تماس بگیرید و از قیمت استثنایی تعمیر کولر گازی ما سورپرایز شوید.

تعمیر کولرگازی میتسوبیشی

برند میتسوبیشی از برند هایی است که در چند سال اخیر طرفداران زیادی را در بازار ایران جذب کرده است. در صورتی که در تهران سکونت دارید و کولرگازی میتسوبیشی شما خراب شده است میتوانید از خدمات تعمیر کولرگازی میتسوبیشی ما با ۱۰% تخفیف بهره مند شوید. تعمیر کولرگازی میتسوبیشی نیاز به مهارت خاصی دارد و نباید این کار را به افراد نابلد بسپارید زیرا در آینده هزینه های بیشتری برای تعویض قطعات داخلی کولر گازی روی دست شما خواهند گذاشت.حتما برای انجام این کار نمایندگی تعمیرات کولرگازی را برای کار خود انتخاب کنید تا در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت آسیب کولر شما را برطرف کنند.

پاسخ به برخی پرسش های متداول :

چرا باد کولر گازی بوی بد می‌دهد؟

برای پاسخ این سوال باید بگویم که علت آن می‌تواند کثیف بودن فیلتر‌ها باشد که باید تعویض و یا تمیز شوند. یکی دیگر از علت‌های آن می‌تواند مردن حیوانات موذی و کوچک درون یونیت خارجی باشد که برای تعمیر در این حالت باید آن را از یونیت خارجی، خارج کرده و یونیت را شستشو دهید.

علت آب دادن کولر گازی چیست؟

علت آب دادن کولر می‌تواند نشت لوله‌ها باشد که باعث می‌شود کولر گازی آب بدهد که در این حالت باید قسمت‌هایی که نشتی دارند تعویض شوند.

علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی چیست؟

مهم ترین علت می‌تواند خرابی برد کولر گازی باشد و یا اینکه می‌تواند علت آن خرابی ترموستات باشد چرا که دما را به درستی تشخیص نمی‌دهد و یا سایر علت‌های دیگر که باید به درستی عیب یابی شود و سپس به تعمیر آن بپردازید. 

چرا باد کولر گازی گرم است؟

علت این امر می‌تواند خالی شدن گاز کولر باشد که در این حالت باید گاز آن شارژ شود. اگر علت باد گرم این نبود می‌تواند خرابی کمپرسور، نشتی لوله‌های مسی و … باشد که باید توسط متخصصین بررسی و تعمیر شود.

شارژ گاز کولر گازی چه زمانی باید انجام بگیرد؟

1- سیستم های نوکه تازه نصب شده اند. 2-سیستم کاملا فاقد گاز است. 3-سیستم باد گرم میزند 4-کولر گازی باد گرم میزند 5-کولر گازی دارای آبریزش است. برای موارد بالا بعد از حضور تعمیر کار تهران سرویس در محل و تشخیص کمبود گاز شارژ گاز انجام میگیرد. 

آیا میتوان کولر گازی معمولی را به اینورتر تبدیل کرد؟

لطفا مقاله ما را با همین عنوان مطالعه نمایید ,تا پاسخ بسیاری از سوالات خود را در زمینه دریافت کنید.

تعمیر کار کولر گازی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

تعمیرات کولر گازی شامل خدمات مختلفی می‌شود که توسط یک تعمیرکار و به تشخیص او ارائه خواهد شد. می‌توانید سرویس‌های مختلفی که در تعمیرات کولر اسپلیت ارائه می‌شود را در فهرست زیر مشاهده نمایید:

عیب یابی و یافتن ریشه مشکل

سرویس کولر گازی پنجره ای

تعمیر کمپرسور کولر گازی

نصب کولر گازی

تعمیر و تعویض برد

شارژ گاز کولر گازی

تعمیر یا تعویض برد و خازن کولر گازی و اسپلیت

سرویس کولر گازی

تعمیر فن داخلی

رفع نشتی آب کولر گازی

رفع گرفتگی فیلتر هوا

تعمیر یا تعویض فیوز اسپیلت

رفع علت صداهای اضافی دستگاه

رفع علت یخ زدن کولر گازی

تعمیر دمپر کولر گازی 

نصب فیلتر هپا

و ... 

مزایای تعمیرات کولر گازی توسط تهران سرویس:

دارای تخصص و تجربه کاری در زمینه تعمیر انواع برند کولر گازی و انواع مدل اسپیلت،پرتابل ، ایستاده و داکت اسپیلت درتهران وقت شناس بودن تعمیرکار کولر گازی و اسپیلت و تنظیم ساعت کاری با مشتری سرویس دهی در تمامی مناطق تهران و حومه هزینه‌ تعمیر کولر گازی و اسپیلت براساس نرخ اتحادیه در صورت نیاز استفاده از قطعات معتبر اورجینال و اصل و فابریک اولویت برای کاهش هزینه مشتری و تعمیر قطعات 6 ماه ضمانت خدمات تهران سرویس پشتیبانی آنلاین تمامی خدمات

برای تعمیر کولر گازی خود با چه شماره ای باید تماس بگیرید؟برای دریافت خدمات تهران سرویس کافیست با شماره تلفن های نوشته شده در سایت تماس حاصل نمایید و یا فرم تماس با ما را پر کنید تا در کمتر از یک ساعت نیرو های مجرب تهران سرویس در محل شما حاضر باشند.برای اطمینان از گارنتی

تعمیر کولر گازی خود چه کاری باید انجام دهید؟

بعد از اتمام کار تعمیر کولر گازی شما پیامی حاوی کد اشتراک شما برایتان ارسال میشود کافیست این کد را بالای فاکتور خود نوشته و آن را نزد خود نگه دارید و ضمانت 6 ماهه شما از زمان تحویل کار محسابه میشود.در صورت عدم دریافت پیامک حاوی کد اشتراک با شعبه خود تماس حاصل نمایید.

تعمیر کولر گازی در شمال تهران :

تهران سرویس با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو درکمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است .کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید .

تعمیر کولر گازی در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس با ضمانت 6 ماه بهرمند شوند.

تعمیر کولر گازی در شرق تهران :

تهران سرویس تعمیر کولر گازی را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با 77241505

تعمیر کولر گازی در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر پکیج مشتریان عزیز مینمایند. ضمانت نامه تهران سرویس برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.شماره تلفن شعبه مرکزی 66593368

تعمیر کولر گازی در جنوب تهران :

تهران سرویس برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب کولر گازی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

تعمیر انواع کولر گازی در منزل

مزیت تعمیر کولر اسپلیت در منزل این است که شما بدون خروج از منزل و صرفا از طریق ارتباط گرفتن با تعمیرکار کولر گازی، می‌توانید دستگاه خود را با کمترین دردسر تعمیر کنید. البته پیش از اقدام به خبر کردن تعمیرکار، بهتر است بررسی‌های اولیه را انجام دهید؛ چرا که ممکن است مشکل کولر، ساده و قابل رفع باشد.

قیمت تعمیر کولر گازی در 1401

قیمت تعمیر کولر گازی به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان قیمت یکسانی برای آن مشخص کرد. بسته به این که مشکل کولر گازی ناشی از چه عاملی است، آیا به تعمیر قطعه نیاز دارد یا به تعویض آن و یا حتی این که برند کولر گازی شما چیست، رنج قیمتی متفاوتی برای هزینه تعمیر کولر گازی می‌توان معین کرد.

مثلا تعمیر مشکلی که منجر به لرزش اضافه یونیت کولر گازی می‌شود با تعمیر مشکلی که منجر به صدای اضافه دستگاه می‌شود، قطعا قیمت یکسانی نخواهد داشت. نوع برند کولر گازی نیز، طبق مصوبه اتحادیه کولر گازی و تعرفه خدمات آن، از عوامل تاثیرگذار بر نرخ تعمیر کولر گازی است.

در مورد تفاوت قیمتی که برند‌های مختلف ایجاد می‌کنند، می‌توان گفت که مثلا اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، قطعه‌ای که برای کولر گازی ال جی یا کولر گازی سامسونگ خریداری می‌شود با قطعه‌ای که برای یک برند داخلی خریداری می‌شود، قطعا تفاوت قیمت دارد. تفاوت ساختار هرچند اندک، در برندهای مختلف نیز منجر به تغییر نرخ و هزینه تعمیر کولر گازی خواهد شد.

اگر به دنبال یک جمع بندی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تعمیر کولر گازی هستید، فهرست زیر به شما کمک خواهد کرد:

هزینه ایاب و ذهاب

نوع برند دستگاه

مزد متخصص تعمیر کولر گازی

جغرافیایی و شهر محل سکونت شما

قیمت تعویض یا تعمیر قطعاتی مثل برد، کمپرسور، سنسور یونیت داخلی، ترانس کولر گازی و ...

تعرفه تعمیر کولر گازی 1400 با توجه به مواردی که ذکر شد تعیین می‌گردد و بهتر است برای آگاهی دقیق درمورد هزینه، از بازار آنلاین خدمات خدمت از ما به رایگان کمک بگیرید. با توجه به مشکل کولر گازی، هزینه و تعرفه تعمیر آن در سال 1400، عددی بین 50 هزار تومان تا 350 هزار تومان خواهد بود.

چرا تعمیرکار کولر گازی خود را باید از تهران سرویس سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات کولر گازی د رتهران

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان.

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن.

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما.

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی.

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه.

۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال.

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها.

9-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت.

10-بالاترین رضایت مردمی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی