اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101185801718548

جشنواره فروش نرم افزار حسابداری عید تا عید به مناسبت عیدفطر برگزارمی‌شود

تخفیف‌20 درصدی فروش نرم افزار حسابداری از 1401/01/14

کد: 140101185801718548

https://bit.ly/3jlw0hm

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره فروش نرم افزار حسابداری عید تا عید به مناسبت عیدفطر از 1401/01/14 آغاز وتا 1401/02/14 ادامه دارد.

تخفیف‌20 درصدی فروش نرم افزار حسابداری از 1401/01/14
نرم افزار حسابداری پویا

به گزارش روابط عمومی پویاسیستم مرکزی، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره عید تا عید به مناسبت عیدفطر و در دوره زمانی 30 روزه برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند نرم افزارهای حسابداری پویا را از طریق سایت پویاسیستم به نشانی https://pooyasystem.com یا سایت https://softchin.ir/ و با 20درصد تخفیف تهیه کنند.

نرم افزار حسابداری پویا در 5 نسخه زیر ارائه شده است:

1- پایه: 
«نرم‌افزار حسابداری پویا نسخه بازرگانی پایه» متناسب با نیاز مجموعه‌هایی طراحی‌شده که به دانش حسابداری مسلط نیستند و در قالب خریدوفروش فعالیت می‌نمایند و به صورت خلاصه می‌توان گفت یک فروشگاه ساده، بدون داشتن حسابدار می‌خواهد فعالیت‌های مالی خود را مدیریت کند. البته در مواردی نیز ممکن است شرکت‌هایی که خریدوفروش ساده‌ای دارند، این نسخه را انتخاب کنند.

2- ساده: 

نرم افزار حسابداری پویا نسخه ساده دارای پایه‌ای‌ترین و ساده‌ترین حالت امکانات حسابداری برای فروشگاه است که در بین نسخه‌های دیگر دارای قیمت اقتصادی است. امکاناتی نظیر دریافت و پرداخت، صدور انواع فاکتور خریدوفروش، برگشت از خریدوفروش، ثبت انواع عملیات مربوط به امور حسابداری به ساده‌ترین روش و بدون نیاز به دانش حسابداری باعث می‌شود که دغدغه ای در رابطه با حسابداری نداشته باشید.

3- فروشگاهی:

نرم افزار حسابداری پویا نسخه فروشگاهی ویژه کسب‌وکارهایی فروشگاهی طراحی شده که از تنوع کالا برخوردار بوده و در طی روز فروش‌های متنوعی دارند و لذا در هنگام صدور فاکتور فروش نیاز به استفاده از دستگاه بارکدخوان دارند. این نسخه داری طیف گسترده‌ای از گزارشات مالی بوده که نیاز مجموعه‌های فروشگاهی را برطرف می‌کند.

امکاناتی نظیر دریافت و پرداخت و صدور انواع فاکتور خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، ثبت انواع عملیات مربوط به امور حسابداری به ساده‌ترین روش و بدون نیاز به دانش حسابداری باعث می‌شود که دغدغه ای در رابطه با حسابداری نداشته باشید. استفاده از این نرم‌افزار با حداقل دانش حسابداری هم قابل انجام است و شما می‌توانید در هنگام صدور انواع فاکتور، عملیات مختلفی نظیر تخصیص کد کالا، و بارکد کالا، مدیریت کالا و انبار، جستجوی کالا باتوجه‌به شماره کد کالا و عنوان و حرف جستجو در کمترین زمان ممکن عملیات مربوط به فاکتور را انجام دهید.

4- شرکتی:

نرم افزار حسابداری پویا نسخه شرکتی ویژه کسب و کارهایی فروشگاهی و شرکتی طراحی شده که علاوه بر داشتن تمامی امکانات نسخه فروشگاهی دارای طیف گسترده‌ای از گزارشات مالی موردنیاز حسابدار بوده و نیاز بنگاه‌های اقتصادی مختلف غیر تولیدی را برطرف می‌کند.

5- تولیدی ساده:

ین نسخه از حسابداری پویا ویژه کسب‌وکارهای فروشگاهی، شرکتی و تولیدی طراحی‌شده است. این نرم افزار علاوه بر داشتن تمامی امکانات نسخه شرکتی، دارای طیف گسترده‌ای از گزارشات مالی مورد نیاز حسابدار بوده که نیاز بنگاه‌های اقتصادی مختلف تولیدی را برطرف می‌کند.

نرم افزار حسابداری پویا نسخه تولیدی ساده توسط بنگاه‌های اقتصادی که در طی فعالیت روزانه کالای خامی را به محصول تبدیل می‌نمایند همانند کارگاه‌های تولیدی کوچک، رستوران، فست فود، کابینت سازی، آهنگری و ... مورداستفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که تمامی نسخه‌های حسابداری پویا امکان اتصال به دستگاه پوز بانکی آسان پرداخت را مقدور می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پویاسیستم

شرکت پویا سیستم از سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت کرده است و نرم افزار های مختلف از جمله حسابداری ، با رویکرد رابط کاربری روان را طراحی و به بازار عرضه کرده است. تیم پویا سیستم با هدف تولید نرم افزارهای جامع ، تخصصی و قوی و تامین نیازهای محسوس بازار ، در اصناف و مشاغل خرد و کلان شروع به فعالیت کرده و روز به روز در حال ارتقا و بهبود دانش نرم افزاری خود است. اکنون بعد از گذشت نزدیک به ۲ دهه از شروع فعالیت خود با کار تیمی مستمر و شبانه روزی مدیران ، برنامه نویسان ، کارشناسان حسابداری و طراحان ، در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی انواع نرم افزار های حسابداری تولید شده در حال حاضر نرم افزارهای حسابداری کاربردی ، کامل و رابط کاربری آسان را در اختیار حسابداران ، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار میدهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش