اطلاعات تماس
  • 091015*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101195802618554

معرفی بهترین فرصتهای شغلی تمام وقت، پاره وقت و دورکاری در سراسر کشور

کد: 140101195802618554

https://bit.ly/373RdK0

، (اخبار رسمی): مجموعه کارتیک سالهاست که موقعیتهای شغلی ممتاز را از معتبرترین شرکتها و موسسات سراسر کشور رصد می کند و با بررسیهای دقیق، فرصتهای بینظیری را بصورت رایگان به جویندگان کار و مشاغل پاره وقت و تمام وقت معرفی می نماید. چنانچه در جستجوی شغل ایده آل خود هستید؛ پیشنهادات موجود در این مرکز را به دقت مرور کنید

معرفی بهترین فرصتهای شغلی تمام وقت، پاره وقت و دورکاری در سراسر کشور
معرفی بهترین موقعیت های شغلی تمام وقت، پاره وقت و دورکاری از سراسر کشور

دورکاری مزایای متعددی برای کارجویان دارد که از آن جمله می توان توزیع عادلانه فرصتهای شغلی، مصون ماندن از خطر بیماریهای فراگیر، صرفه جویی در هزینه ایاب و ذهاب، شناور بودن ساعات کاری و ... را برشمرد

معرفی فرصتهای شغلی پاره وقت و دورکاری

شیوع بیماری کرونا دلیلی شد تا فرصتهای شغلی بصورت دورکاری افزایش یابد و متقاضیان اشتغال بتوانند بدون محدودیتهای جغرافیایی مشاغل مختلفی را احراز کرده و مشغول به دورکاری شوند.
واژه دورکاری، اصطلاحی است که با همه گیری بیماری کرونا بسیار به گوش خورد و به این معناست که برخی از کارمندان بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار و صرفا با دسترسی به تلفن و سامانه های تخصصی بتوانند وظایف خودشان را به انجام برسانند.
اما با کاهش نسبی تب کرونا؛ مشاغل دور از محل؛ همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده اند و بسیاری از کارفرمایان و کارجویان بدلایل مختلف ترجیح می دهند بصورت دورکاری همکاری داشته باشند.

 

چه شغلهایی را می توان بصورت دورکاری انجام داد

با توسعه تکنولوژی و گسترش ارتباطات، امروزه بسیاری از وظایف را می توان بصورت «خارج از محل» به انجام رساند و این امر مزایای زیادی را هم برای کارفرما و هم برای کارجو به دنبال دارد. بعنوان مثال؛ در گذشته ای نه چندان دور استخدام کارشناس ارشد حقوق فقط بصورت حضوری امکان پذیر بود و این فرصت شغلی نیز نصیب متقاضیانی می شد که دسترسی حضوری به محل کار داشته باشند لیکن با تجاربی که در این سالها کسب شده است دیگر برای بسیاری از مشاغل نیاز به حضور فیزیکی نیست. 
یکی دیگر از فرصتهای دورکاری که بسیار رایج است؛ استخدام محقق می باشد. بسیاری از موسسات مشاوره ای و آموزشی برای وظایف تحقیقاتی و پژوهشی خود نیاز به استخدام پژوهشگر دارند که به راحتی با تعیین شرح دقیق وظایف می توان از متقاضیان دورکاری در اقصی نقاط کشور کمک گرفت.

 

دورکاری چه مزایایی برای کارجو دارد

همانطور که اشاره شد؛ دورکاری مزایا متعددی برای کارجویان دارد که از آن جمله می توان «توزیع عادلانه فرصتهای شغلی»، «مصون ماندن از خطر بیماریهای فراگیر»، «صرفه جویی در هزینه ایاب و ذهاب»، «شناور بودن ساعات کاری»، «برخورداری از رفاه نسبتا بیشتر در منزل» و ... را برشمرد.

 

مزایای دورکاری برای کارفرمایان

استخدام کارمند دورکار برای کارفرمایان نیز پرفایده است که از آن جمله می توان به «بی نیازی از تهیه بی رویه فضا و امکانات کاری»، «توافق راحت تر با کارجو در خصوص حقوق و مزایا»، «بی نیازی از بیمه تامین اجتماعی بعنوان یکی از هزینه های سنگین استخدام»، «نگرش نتیجه گرا بودن به وظایف محوله»، «امکان جذب کارجو بدون محدودیت جغرافیایی» و ... بعنوان مثال تا پیش از این؛ برای استخدام فوق لیسانس کامپیوتر دامنه انتخاب بسیار محدود بود چرا که فقط کارشناسانی متقاضی احراز شغل بودند که دسترسی حضوری به محل کار داشته باشند لیکن با دورکاری؛ چنین محدودیتهایی دیگر مطرح نیست.

                         

چگونه فرصتهای دورکاری را رصد کنیم

به لطف فضای مجازی و دسترسی فراگیر به اینترنت، امروز آگاهی از فرصتهای شغلی اصلا دشوار نیست. در همین راستا وبگاههای متعددی راه اندازی شده اند که فرصتهای شغلی را بصورت رایگان به کارجویان معرفی می کنند و متقاضیان می توانند با سرکشی مداوم به این سایتها از شرایط استخدام شرکتهای مختلف آگاهی کسب کنند. یکی از وبگاههای معتبر در امر معرفی فرصتهای استخدامی، وبگاه کارتیک می باشد که بصورت روزانه آگهی های شغلی را منتشر کرده و متقاضیان می توانند بصورت رایگان از این فرصت استفاده کنند.

 

کدام کارجوها شانس بیشتری برای دورکاری دارند

به نظر می رسد با توسعه دورکاری؛ محدودیتها در این زمینه به حداقل رسیده است و در آینده ای نه چندان دور بسیاری از وظایف را بتوان بصورت «خارج از محل» به انجام رساند اما توصیه می شود متقاضیانی که دارای روحیات اجتماعی پررنگ تر و برونگرا هستند به سمت مشاغل حضوری بروند چون حضور در محل کار و تعامل با همکاران دیگر برایشان لذت بخش خواهد بود اما برای افراد درونگرا کار در منزل یا دورکاری میتواند گزینه مناسب تری باشد.

هم اکنون برای آشنایی از شرایط استخدام فوق لیسانس زبان آلمانی و سایر فرصتهای استخدامی برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا؛ می توانید به سامانه مزبور مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091015*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ