اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101205804518527

معرفی بهترین سایت های فروش پرده

کد: 140101205804518527

https://bit.ly/3upmX58

، (اخبار رسمی): پرده یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون منزل و محل کار است. بدون پرده ها دکوراسیون فضای منزل و اداره کامل نمی شود و اجزای دیگر در دکوراسیون زیبایی خود را از دست می دهند. و همچنین وجود پرده تاثیر بسزایی در روحیه کارکنان و افرادی که وارد شرکتها می شوند دارد.

معرفی بهترین سایت های فروش پرده
معرفی بهترین سایت های فروش پرده

هنگام خرید پرده باید به نکات بسیاری از جمله موارد زیر توجه کرد :

  • سایز و رنگ پرده
  • هماهنگی پرده با فضای محیط
  • حفظ حریم و پوشانندگی پرده
  • آسایش و رفاه اعضای خانه و محل کار
  • میزان بودجه ای که برای خرید پرده در نظر گرفته اید و...

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که هنگام خرید پرده باید به آن توجه کرد، انتخاب  فروشگاه مناسب برای خرید پرده است. می توانید به دو روش خرید حضوری و آنلاین پرده مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 هنگام خرید پرده برای ادارات به دلیل کمبود وقت برای رفتن به بازار و انتخاب پرده بهتر است از سایت های فروش آنلاین پرده این کار را انجام داد.

سایت های فروش پرده مدل های مختلفی از پرده را در فضای اداری به نمایش گذاشته اند و مسئول خرید شرکت می تواند با بررسی مدل ها، قیمت، جنس پارچه و با دریافت مشاوره از کارشناس سایت انتخاب خود را انجام دهد، پس از خرید، پرده به محل شرکت ارسال می شود و توسط کارکنان مجموعه نصب خواهد شد.

برای خرید پرده پذیرایی نیز اگر فرصت رفتن به بازار و خرید حضوری را ندارید، به شما خرید از فروشگاه های آنلاین را پیشنهاد می کنیم. میتوانید به راحتی و بدون خروج از منزل پرده مورد نظر و پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

سفارش پرده به صورت آنلاین نیازمند اندازه گیری دقیق از ابعاد پنجره است برای اینکار می توانید از راهنمایی کارشناسان مجموعه مورد نظر استفاده کنید.

در ادامه به معرفی چند سایت معروف در زمینه فروش انواع پرده می پردازیم.

معروف ترین فروشگاه های آنلاین پرده فروشگاه اینترنتی  blindshub.com  یکی از سایت های معروف خارجی در زمینه فروش پرده های رولی مانند شید و زبرا است.

پرده شید، پرده زبرا از انواع پرده های مدرن هستند که ساختار آنها به صورت رولی (غلتکی) می باشد و با بالا و پایین نمودن پرده میزان نور ورودی تنظیم می شود. جنس پارچه این پرده ها متفاوت است و در مدل های ساده و طرح دار تولید می شوند. این پرده هارا می توان باتوجه به نوع و رنگ پارچه در مکان های مختلفی مثل اداره، اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه استفاده کرد.

از مزایای این پرده ها نیز متوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان چاپ تصویر دلخواه در هر دو سمت پرده
  • بهترین گزینه برای ساختمان هایی که نمای آن ها شیشه ای می باشد.
  • قابل شستشو، نصب آسان و سریع،امکان نصب بر روی دیوار و سقف
  • مناسب ترین پرده برای ادارات و شرکت ها
  • امکان استفاده به عنوان پرده نمایش پروژکتور
  • قابلیت کنترل به صورت دستی،نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک توسط ریموت کنترلی
  • برای زیبا تر شدن دکوراسیون می توانید پارچه پرده را با مبلمان ست کنید.

فروشگاه اینترنتی پردینو یکی از سایت های معروف در زمینه فروش انواع پرده اداری و منزل است. در سایت پردینو جدیدترین مدل های پرده کرکره فلزی ، پرده لوردراپه ، پرده شید اداری، پرده شید بلک اوت در مجموعه پرده اداری و انواع مدل پرده هازان چاپی، پرده زبرا و پرده رومن در مجموعه پرده های منزل و پذیرایی وجود دارد.

پرده رومن از نمونه های معروف این سایت به شمار می رود، این پرده از پرده های شیک و مدرن است که با دو مدل چوب پرده دستی و برقی می توانید ان را خریداری کنید

شما می توانید با بررسی نمونه کار ها و همچنین دریافت مشاوره از کارشناسان پردینو انتخاب خود را انجام دهید. همچنین اگر قصد سفار آنلاین پرده را دارید برای اندازه گیری ابعاد دقیق پنجره و انتخاب مدل مناسب با فرم پنجره می توانید از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بگیرید.

فروشگاه پردینو علاوه بر داشتن مدل های جدید پرده، تمام محصولات خریداری شده را از لحاظ صحت و سلامت تضمین میکند.

از دیگر خدمات مجموعه پردینو می توانیم به شستشوی پرده، تعمیر پرده، نصب پرده و طراحی و دوخت اشاره کنیم. شما میتوانید مدل پرده مورد نظر خود را برای طراحی و دوخت به مجموعه پردینو سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی بعدی curtainlabel.com است. این فروشگاه در زمینه فروش پرده های هازان در طرح ها و رنگ های مختلف فعالیت دارد.

این سایت فروشگاهی تضمین میدهد که تمام محصولات قبل از ارسال به طور کامل بررسی می شوند و با اطمینان کامل برای مشتریان ارسال می شود.

مشتریان می توانند تا سه روز پس از خرید اگر از محصول خود راضی نبودند آن را برای مجموعه curtainlabel پس بفرستند. برای اینکار میتوانید به قسمت برگشت و تعویض مراجعه کنید و شرایط مرجوعی را مطالعه کنید.

این پرده ها چند سالی است که به خانه ها راه پیدا کرده اند و طرفداران زیادی هم دارند‌. پارچه هازان جنسی شبیه به کتان دارد و به قدری متنوع است که برای هر دکوراسیونی به کار می رود. بهترین خصوصیت این پرده ها طرح های متنوع و امکان چاپ عکس بر روی پرده است، همین خصوصیت باعث شده از این پرده در مکان های مختلف استفاده شود.

در انتها پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید پرده حتما فروشگاه های مختلف را از لحاظ کیفیت و خدمات بررسی کنید و با توجه به بودجه ای که برای خرید پرده در نظر گرفته اید انتخاب خود را انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]