اطلاعات تماس
  • 051*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101215807318567

مدل مانتو خامه دوزی

کد: 140101215807318567

https://bit.ly/3LRJk9l

، مشهد , (اخبار رسمی): مانتو با پارچه خامه دوزی جدید در صدر پرفروش ترین مدل مانتو عید 1401 قرار دارد. مدل مانتو خامه دوزی، امسال از ترندهای خرید مانتو بهاره و تابستانی خواهد بود. پارچه خامه دوزی در همه جا چه مدل لباس مجلسی و مانتو و چه در لباس های اور و راحت، وقار و هویت دیرینه ای دارد.

مدل مانتو خامه دوزی
مدل مانتو خامه دوزی

این مقاله را بخوانید تا بدانید باید مدل «مانتو خامه دوزی جلوبسته» بخرید یا جلوباز؟ کوتاه یا بلند؟ کرسپو یا لنین یا نخی؟ طراحان لباس 1401 در طراحی مانتو با پارچه خامه دوزی جدید غوغا کرده و چیزی فراتر از لباس خلق کرده اند. مدل مانتو خامه دوزی جلوبسته، جلوباز، کتی، اور و عروسکی تنها بخشی از مدل مانتو خامه دوزی 1401 است.

پارچه لنین(Linen) تراکم بافت کمی دارد پس کاملا سبک، خنک و مناسب فصل گرماست. حواستان به مرغوبیت جنس مدل مانتو خامه دوزی لنین باشد چون به دلیل نخی بودن شاید آبرفت داشته باشد. مانتو لنین زود چروک می شود اما خیلی هم خوش اتوست و زود صاف می شود.

مدل مانتو با پارچه خامه دوزی جدید نخی تحقق رویای شما برای پوشیدن یک مانتوی گشاد و راحت است که در عین حال جدید و به روز است. مانتو خامه دوزی جلوبسته نخی هم می تواند راحتی دو چندانی برایتان فراهم کند.

شما می توانید برای مشاهده ادامه "مقاله مدل مانتو خامه دوزی" به این لینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبلاگ فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

معرفی جدیدترین مدل ها و ترند های مد و پوشاک.

اطلاعات تماس
  • 051*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مد و لباس