اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101235810215513

روانشناسی انتخاب رنگ برای کاغذ دیواری - قسمت اول

کد: 140101235810215513

https://bit.ly/3uJEQMf

، تهران , (اخبار رسمی): در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد رنگ بر روحیه و ادراک ما تأثیر می‌گذارد، نحوه درک ما از رنگ‌های مختلف بستگی زیادی به فرهنگی دارد که در آن بزرگ شده‌ایم.

 

در مورد رنگ کاغذ دیواری تأثیر رنگ بر روی فضا می‌تواند متفاوت باشد زیرا ما به رنگ جداگانه نگاه نمی کنیم، بلکه بیشتر به عنوان بخشی از یک فضای تعریف شده نگاه می کنیم. همچنین، الگوی واقعی کاغذ دیواری می‌تواند بر نحوه درک رنگ تأثیر بسیاری بگذارد.

رنگ های گرم در کاغذ دیواری
منظور از رنگ های گرم، رنگ هایی هستند که احساس گرما، خورشید را در ذهن بیننده زنده میکنند. این نوع رنگ ها را بیشتر در داخل ساختمان هایی مورد استفاده قرار میدهند که فقدان نور خورشید را القاء و فقدان آن را جبران کنند. رنگ های گرم ، مثل رنگ قرمز ، به گونه ای خود را به بیننده نزدیک میکنند، گویی به سمت ما در حرکت اند. به همین دلیل به رنگ های گرم، رنگ های پیشرو نیز میگویند زیرا چشم را به طرف خود جلب کرده. که شامل زرد، زرد متمایل به نارنجی، نارنجی، قرمز نارنجی، قرمزو قرمز مایل به بنفش هستند.

در حقیقت رنگ های گرم قرمزی بیشتری دارند. رنگ های گرم مناسب اتاق‌های بزرگ،.رنگ زرد یادآور سرخوشی، روزهای آفتابی، و فضاهای شاد است. این رنگ، رنگ گرم و خوش‌بینی است و بسیار مناسب فضایی است که دیگران گرد هم جمع شده‌اند تا غذا بخورند و با هم گفتگو کنند. رنگ زرد مایل به سبز یکی از بهترین زرد ها است که بسیار مناسب یک اتاق غذاخوری مدرن است. اتاق پذیرایی خود را با یک رنگ داغ مانند نارنجی یا زرد تیره گرم ‌کنید. هر چقدر هم هوای بیرون سرد و طوفانی باشد، شما و مهمان‌تان گرم خواهید ماند. برای ایجاد لطافت در فضایی که در آن سطوح خشنو زبر وجود دارد، سراسر اتاق را زرد کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه