اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101235811018592

چرا محصولات اشنایدر و زیمنس در بازار تجهیزات ایران پرطرفدارند؟

کد: 140101235811018592

https://bit.ly/37gFhEH

، (اخبار رسمی): برای تولید کالاهای صنعتی علاوه بر دانش و تکنولوژی جهانی، نیاز به زیرساخت های مناسب اقتصادی برای استفاده از دستگاه‌های ابزار دقیق می‌باشد. کشورهایی مانند آلمان، آمریکا، ژاپن و فرانسه که در بازار صنعت دارای حداکثر سهم هستند.

چرا محصولات اشنایدر و زیمنس در بازار تجهیزات ایران پرطرفدارند؟
چرا محصولات اشنایدر و زیمنس در بازار تجهیزات ایران پرطرفدارند؟

کشورهایی مانند آلمان، آمریکا، ژاپن و فرانسه که در بازار صنعت دارای حداکثر سهم هستند، سالهای زیادی برای رسیدن به این جایگاه برنامه ریزی کرده و زیرساخت‌های صنعتی قوی ایجاد کرده‌اند. جایگاه تجهیزات صنعتی آلمان در بازار بین المللی به گونه‌ای است که نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشورهای توسعه یافته نیز به سختی می توان با آن وارد رقابت شوند.

از طرفی فرانسه نیز با گذشته تاریخی خود در امر تولیدات صنعتی همواره سعی در افزایش سهم خود در بازار جهانی داشته است. هر دوی  این کشورها سالهاست در بازار ایران نیز خودنمایی کرده و توانسته‌اند فروش خود را حتی در دوران تحریم ادامه دهند.

شرکت های اشنایدر و زیمنس دو غول تجاری در بازار جهانی تجهیزات صنعتی به شمار می‌آیند. محصولات این دو برند در بازار صنعت ایران به عنوان کالایی با‌ بهترین کیفیت شناخته می‌شوند. تکنسین‌هایی که در زمینه برق و الکترونیک فعالیت دارند با محصولات مرتبط با این دو برند به‌خوبی آشنایی دارند. امروزه در اکثر پروژه‌های عظیم، حساس و سیستم‌هایی که به درجه اطمینان بالا نیاز دارند، از این برندها استفاده می‌شود.

از جمله تجهیزاتی که توسط این دو برند در اختیار صنعتگران قرار می‌گیرند، کالاهای مربوط به اتوماسیون می‌باشند. امروزه با گسترش شبکه جهانی اینترنت و افزایش سیستم‌های کنترل از راه دور، تمایل و رغبت افراد به استفاده از تجهیزات و سامانه‌های اتوماسیون ساختمان‌ های خانگی و اداری بسیار افزایش پیدا کرده‌است. در ایران نیز به همین خاطر بازار این کالاها درحال گسترش می باشد.

اما اینکه چرا این دو برند در ایران توانسته‌اند به خوبی نیازهای مشتریان خود را برآورده کنند می‌توان به موارد زیر نیز اشاره داشت.

  •  تنوع بالا در تجهیزات و سامانه‌های اتوماسیون ساختمان
  • در دسترس بودن لوازم جانبی و قیمت مقرون به صرفه آن‌ها
  • تعمیر و نگهداری کم هزینه و در اسرع وقت
  • کیفیت و طول عمر بالای محصولات
  • ایمنی بالای تجهیزات دو برند و ایمنی و حفظ سلامت انسان‌ها
  • مصرف پایین و بهینه برق در تجهیزات صنعتی تولید شده توسط این دو برند

اهمیت تجهیزات اتوماسیون ساختمان در دنیای امروز

در دنیای  امروزی، هوشمندسازی، مصرف بهینه انرژی، امنیت بالا و پایین آمدن خطرات احتمالی بسیار مورد توجه قرار داده می‌شود. هوشمندسازی منازل، صنایع، کارخانجات، ادارات و اماکن مختلف دیگر، به‌واسطه تجهیزات و سامانه‌های اتوماسیون ساختمان پیشرفت چشمگیری داشته و محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌است.

امروزه در اغلب پروژه‌های ساخت و ساز، مبحث هوشمندسازی بسیار متداول گشته‌است. در این پروژه‌ها به‌کمک تجهیزات صنعتی امکان کنترل از راه دور سیستم گرمایشی، سرمایشی، تجهیزات روشنایی و ایمنی ساختمان‌ها به خوبی فراهم شده است. ازآنجایی‌که عملیات هوشمندسازی با سیستم‌ها و تجهیزات حساس و در‌عین‌حال خطر آفرین ساختمان ها در ارتباط هستند، کیفیت و کارکرد صحیح آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابراین استفاده از تجهیزات اصل، تست شده و با درجه اعتماد بالا اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد.

آریو نیرو، تامین کننده محصولات فشار ضعیف در ایران

در میان تجهیزات صنعتی:محصولات فشار ضعیف، در بازار صنعتی ایران تقاضای زیادی وجود دارد. تجهیزات فشار ضعیف موجود شامل: تایمر، سافت استارتر، پاورمتر، کلید اتوماتیک، کلید حرارتی، کلید محافظ جان،رله شنت، کلید هوایی، کلید مینیاتوری، کنتاکتور و کنترل فاز می‌باشند. توجه به کیفیت و قیمت این لوازم، برای اغلب افراد اهمیت ویژه‌ای دارد.

برای تهیه محصولات این برندها حتما از تامین کنندگان معتبر در ایران اقدام کنید. از نکات مهم خرید محصولات صنعتی تحت برند اشنایدر و زیمنس ارائه گواهی نامه شرکت تولید کننده می‌باشد که بایستی تامین کننده تجهیزات صنعتی اشنایدر و زیمنس در ایران به مشتری ارائه کند. یکی از مجموعه های تامین کننده محصولات این دو برند در ایران، مجموعه آریو نیرو  است که تمام ویژگی های یک فروشنده مطمئن را دارند.

در مورد گستردگی و تنوع محصولات و تجهیزات صنعتی  توضیحاتی داده شد. دو برند در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات و محصولات مرتبط با برق و الکترونیک و اتوماسیون خانگی و صنعتی فعالیت گسترده‌ای دارند. اما کلیه این تولیدات در دسته های زیر قابل تقسیم‌بندی هستند که به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • محصولات فشار ضعیف و متوسط
  • تولید لوازم مربوط به ذخیره و بهره‌برداری از انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی مربوط به آن
  • تجهیزات مربوط به اتوماسیون ساختمان ها و سیستم‌های کنترل از راه دور و قطعات مرتبط با هوشمند سازی ساختمان‌ها
  • انواع کلیدهای برق و تجهیزات مربوط به روشنایی اضطراری
  • محصولات مربوط به امنیت خانه
  • تجهیزات مربوط به اتوماسیون صنعتی و سیستم‌هایی با درجه اطمینان بالا و قابل کنترل از راه دور
  • لوازم و قطعات مربوط به زیر‌ساخت شبکه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | حقوقی و قانون