اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101235811118594

چرا فالوورام کم میشه؟

کد: 140101235811118594

https://bit.ly/38NXc6i

، (اخبار رسمی): چرا فالوورام کم میشه؟ این سوالی است که امروزه بسیار کاربران اینستاگرام می پرسند. تحمل دیدن ریزش فالوور های پیج اینستاگرام بسیار سخت است؛ مخصوصا اگر زحمات زیادی را برای به دست آوردن فالوور کشیده باشید.

چرا فالوورام کم میشه؟
چرا فالوورام کم میشه؟

در اینستاگرام افزایش و خرید فالوور اینستاگرام همیشه یکی از اصلی ترین اهداف در فعالیت محسوب می شده است و اهمیت این موضوع، روز به روز نسبت به گذشته بیشتر هم می شود. اما چاره چیست؟ اصلا چرا فالوورام کم میشه؟ در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ این سوال بپردازیم.

چرا فالوورام کم میشه؟

بگذارید تا در همین اول کار سراغ این برویم که چرا فالوورام کم میشه؟ این تنها یک سوال نیست؛ این یک معضل بزرگ برای پیج های اینستاگرام محسوب می شود. در اینستاگرام هر اتفاقی می تواند دلایل مختلفی را داشته باشد؛ حال این موضوع برای کم شدن فالوور های پیج های اینستاگرام هم صدق می کند. معمولا به از بین رفتن فالوور های اینستاگرام و یا کم شدن آن ها، ریزش فالوور می گویند.

البته که خود ریزش فالوور، شامل دلایل مختلفی است. اما باید بدانید که عمده از بین رفتن فالوور های اینستاگرام، ریزش فالوور است. قبل از این که بخواهیم بیشتر در این باره توضیح دهیم، لازم است بگوییم که نیازی به نگرانی و ناامیدی از پیشرفت در اینستاگرام نیست؛ چرا که با آگاه شدن از دلیل آن می توانید جلوی ریزش فالوور را بگیرید.

ریزش فالوور اینستاگرام به چه معناست؟

خیلی از کاربران اینستاگرام مدام می پرسند که چرا فالوورام کم میشه؟ برای دانستن دلایل این موضوع بگذارید تا شما را از چیستی ریزش فالوور آگاه کنیم. قطعا که دانستن راه و روش های جلوگیری از ریزش فالوور، می تواند کمک بسیار زیادی به کاربران اینستاگرام کند. موضوعی که در این بین وجود دارد، این است که معضلی بزرگ به نام ریزش فالوور برای کاربران اینستاگرام به وجود آمده است. بیایید تا با یک مثال چیستی این چالش را مورد بررسی قرار دهیم.

فرض کنید که شما با استفاده از ترفند های گوناگون و در طول یک بازه زمانی، اقدام به جذب فالوور برای پیج خود کرده اید و در حال حاضر، دارای 10 هزار فالوور هستید؛ اما به یکباره و با بررسی تعداد فالوور های خود، می بینید که تعداد آن ها به 2 هزار نفر رسیده است؛ قطعا با رو به رو شدن با این وضعیت از خود می پرسید که چرا فالوورام کم میشه؟

به چنین اتفاقی در اینستاگرام معمولا، ریزش فالوور گفته می شود. بهتر است بدانید که ریزش فالوور به صورت درصدی رخ می دهد. به این نحو که تعدادی از فالوور های شما به صورت درصدی و در طی بازه زمانی خاص از بین ی روند. به طور مثال هر هفته، میانگین 10 درصد از فالوور های شما از بین خواهد رفت. لذا نتیجه می‌گیریم فالووری که در اینستاگرام به آن سختی به دست می‌آید، می تواند به سادگی هم از بین برود.

https://mymember.shop

دلایل مختلف ریزش فالوور در اینستاگرام

برای این که به جواب سوال چرا فالوورام کم میشه برسید و بتوانید جلوی این چالش سخت را بگیرید، باید از دلایل ریزش فالوور های خود مطلع شوید. گاهی اوقات دلایلی برای ریزش فالوور به وجود می آیند که بسیار پیش پا افتاده هستند؛ همچنین اکثر دلایل به خاطر اشتباهاتی است که از قبل رخ داده اند. لذا می تواند با اصلاح فعالیت جلوی ریزش فالوور ا گرفت. در ادامه به دلایل این موضع می پردازیم.

وجود فالوور فیک

اولین پاسخی که در برابر سوال چرا فالوورام کم میشه می توان داد، وجود فالوور فیک در پیج شما است. یکی از اصلی ترین دلایل ریزش فالوور اینستاگرام بدون شک، خرید فالوور فیک و یا حتی خرید فالوور روح است. به طور کلی همان طور که می دانید این نوع فالوور های هیچ کیفیتی را ندارند و به نوعی، فقط برای افزایش تعداد مخاطبین شما مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین این نوع فالوور هیچ موجودیت خارجی را ندارد. حال دقت داشته باشید که برخی از آن ها، می توانند به راحتی با ریزش مواجه شوند و از بین بروند؛ در واقع همان یک مزیت را هم دیگر نخواهند داشت. البته که ریزش فالوور خوشبینانه ترین اتافق پس از خرید فالوور فیک است؛ چرا که اگر اینستاگرام از وجود این نوع فالوور در پیج شما مطلع شود، می تواند پیج را مسدود کند.

خرید فالوور از بستر غیر مطمئن

چرا فالوورام کم میشه؟ پاسخی دیگری که برای این سوال می توان داد، خرید فالوور از بستر های غیر قابل اطمینان می باشد. به طور کلی خرید فالوور به معنای ریزش فالوور نیست؛ حتی این روش امروزه باعث پیشرفت بسیاری از پیج ها قرار گرفته است. اما متاسفانه پلتفرم های فروش فالووری به وجود آمده اند که خدمات خود را، با کیفیت بسیار پایینی ارائه می دهند.

به همین جهت برای این که پس از خرید فالوور با ریزش آن ها مواجه نشوید، لازم است تا به بستری مطمئن مانند وب سایت مای ممبر مراجعه کنید.

تولید محتوای ضعیف

امکان دارد یک نفر بپرسد که چرا فالوورام کم میشه و در مقابل هیچ وقت هم اقدام به خرید فالوور نکرده باشد؛ پس مشکل از کجاست؟ طبیعتا در چنین وضعیتی یکی از دلایلی که می تواند وجود داشته باشید، نبود محتوا است. خود را جای مخاطب بگذارید و یک پیج را فالو کنید؛ حال اگر آن پیج هیچ محتوا را در خود نداشته باشد، آیا شما دنبال کردن او را ادامه می دهید؟ قطعا که این طور نیست. لذا بعد از افزایش فالوور، فعالیت خود را با جدیت بیشتری پیش ببرید.

تبلیغات بیش از حد

چه میزان تبلیغ در طول روز درون پیج خود منتشر می کنید؟ اگر تعداد این تبلیغات بیش از حد معمول می باشند، لذا ریزش فالوور های شما هم طبیعی است. طبیعتا اگر در یک پیج بیش از حد خدمات تبلیغات ارائه داده شود، مخاطب به نوعی حس خوبی را که داشته است از دست می دهد. همچنین مخاطب انتظار مشاهده محتوایی ارزشمند را دارد؛ لذا نمی توان با انبوهی از تبلیغات، نیاز او را برطرف کرد.

محتوای غیر مرتبط

چرا فالوورام کم میشه؟ دیگر پاسخی که برای این سوال می توان داشت، تولید محتوا غیر مرتبط است. اگر محتوای تولید شده شما مرتبط با فعالیت اصلی نباشد، طبیعتا نیاز مخاطب برطرف نمی شود و به توقع خود نمی رسد. لذا از این مورد هم می توان به عنوان دلیل ریزش فالوور اینستاگرام یاد کرد.

سخن نهایی درباره ریزش فالوور

اگر سوال شما هم این است که چرا فالوورام کم میشه حتما به طور دقیق موارد ذکر شده را در پیج خود بررسی کنید. برخی از افراد به سادگی از کنار این موارد می گذرند. اما شما نباید فالوور هایی را که به سختی به دست می آورید را از دست بدهید. لذا به تک تک فعالیت های خود دقت و نظارت داشته باشید. امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]