اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101265818018598

دستگاه تصفیه آب چگونه کار می کند؟

دستگاه تصفیه آب ضرورتی برای همه خانواده‌ها

کد: 140101265818018598

https://bit.ly/39Do5Kr

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه تصفیه آب می تواند نیاز ما به آب شرب سالم و تمیز را برطرف نماید. بسته به محلی که در آن زندگی می کنیم تعداد فیلترهای دستگاه تصفیه آب متغیر هستند. در این مطلب توضیح کاملی در مورد عملکرد دستگاه تصفیه آب ارائه خواهیم داد. آبگونه پالایش گستر نوین، نمایندگی آکوا پرو در ایران.

دستگاه تصفیه آب
آبگونه پالایش گستر نوین نمایندگی آکوا لایف در ایران
دستگاه تصفیه آب
آبگونه پالایش گستر نوین نمایندگی آکوا پرو در ایران
دستگاه تصفیه آب
نمایندگی آکوا پرو

خرید دستگاه تصفیه آب از وبسایت شرکت آبگونه پالایش گستر نوین نمایندگی آکوا ، نمایندگی آکوا پرو ، نمایندگی آکوا لایف ، نمایندگی آکوا اسپرینگ ، نمایندگی سافت واتر ، نمایندگی سی سی کا

دستگاه تصفیه آب چگونه کار می کند؟

دستگاه تصفیه آب به یک نیاز برای هر خانواده تبدیل شده است. دستگاه‌ تصفیه آب تضمین می ‌کند که در صورت نیاز آب آشامیدنی سالم و تمیز دریافت می‌ کنید تا از بیماری‌ های منتقله از طریق آب دور بمانید.

انواع مختلفی از فرآیندهای تصفیه آب مانند تصفیه آب اسمز معکوس (RO)، اولترا فیلتراسیون (UF) و ضد عفونی با اشعه ماوراء بنفش (UV) وجود دارد.

بسته به کیفیت آب لوله کشی در محل زندگی ، باید یک دستگاه تصفیه آب مناسب را انتخاب کنید. اگرچه در صورت بروز مشکل می‌ توانیم به راحتی با متخصصان خدمات در تماس باشیم ، اما دانستن نحوه عملکرد این سیستم‌ ها همیشه مفید است.

در صورت نیاز می توانید 24 ساعته و 7 روز هفته جهت خرید دستگاه تصفیه آب با کارشناسان فروش و جهت تعمیر دستگاه تصفیه آب و یا تعویض فیلتر دستگاه تصفیه با کارشناسان گارانتی و خدمات پس از فروش ما در تماس باشید.

اسمز معکوس

سیستم اسمز معکوس شامل یک مکانیسم ساده تصفیه آب است. سیستم فیلتراسیون شامل عبور آب یا سایر حلال ها از یک غشای نیمه تراوا است.

غشا املاح محلول را که آب را آلوده می کنند مسدود می کند. این فرآیند انواع آلاینده ها مانند یون ها ، آفت کش ها ، میکروارگانیسم ها و سایر مواد شیمیایی را از آب فیلتر می کند. این فرآیند فیلتراسیون یکی از موثرترین روش های تصفیه آب است.

نمک زدایی فرآیند حذف نمک از آب دریا است. بسیاری از تصفیه خانه های آب در حال حاضر شروع به استفاده از این روش اسمز معکوس برای مقابله با بسیاری از مسائل مربوط به آب کرده اند.

اجزای مختلفی در سیستم اسمز معکوس دخیل هستند. عملکرد اجزایی که در سیستم RO نقش اساسی دارند به شرح زیر است:

پیش فیلترها

آبی که از شیر آب سرد جاری می شود از فیلترهای پیش فیلتر اسمز معکوس عبور می کند. این فیلترها با نام فیلترهای یک دو سه معروف هستند. برخی از پیش فیلترهای رایج مورد استفاده فیلترهای رسوبی و کربنی هستند.

این فیلترها به حذف کثیفی ، محتوای کلر و سایر رسوبات موجود در آب کمک می کنند و تمام ذرات معلق در آب تا قطر 5 میکرون را جذب می نمایند تا از فیلتر ممبران در برابر آسیب محافظت کنند.

فیلتر اسمز معکوس یا ممبران

فیلتر ممبران RO یکی از اجزای مهم سیستم است. ممبران به حذف آلاینده ها از آب کمک می کند. در این مرحله تمام ذرات محلول در آب تا قطر 0/0001 میکرون گرفته شده و در فاضلاب دفع می گردند. آب پس از این مرحله تصفیه وارد مخزن ذخیره می شود.

مخزن ذخیره سازی

همان طور که از نام آن پیداست ، این مخزن آب تصفیه شده را ذخیره می کند. ظرفیت ذخیره سازی تصفیه کننده ها متفاوت است و به همین دلیل است که قبل از تصمیم گیری نهایی باید میزان استفاده از آب تصفیه شده در منزل را بررسی کنید. رایج ترین مخزن های تصفیه آب 3 و 4 گالنی هستند که به ترتیب 9 و 12 لیتر آب خالص را در خود ذخیره می نمایند.

فیلترهای پست کربن

قبل از اینکه آب ذخیره شده در مخزن از شیر برداشت دستگاه تصفیه آب خارج شود ، از فیلترپست کربن عبور می کند. در واقع فیلتر پست کربن حاوی خاک کربن است. فیلترهای پست کربن به حذف بوی بد از آبی که می نوشید کمک می کنند و همچنین طعم آب را بهبود می بخشند.

محدود کننده فاضلاب

محدود کننده فاضلاب روی شلنگ تخلیه فاضلاب نصب شده و از عبور بیش از حد و هدر رفت آب جلوگیری می نمایند. چنانچه این قطعه در مسیر وجود نداشته باشد آب با فشار بسیار بالایی وارد فاضلاب میشود. عدد درج شده روی درین نشان دهنده میزان عبور پساب برحسب میلی لیتر در دقیقیه است.

بطور مثال عدد 300 روی بدنه درین ، یعنی محدود کننده اجازه عبور 300 میلی لیتر پساب در هر دقیقه را خواهد داد.

ضدعفونی آب با اشعه ماوراء بنفش

ضدعفونی با اشعه ماوراء بنفش معمولاً شامل یک لامپ UV است. لامپ UV آب آشامیدنی خالص و سالم را فراهم می کند. اشعه ماوراء بنفش مورد استفاده در این فرآیند یک اشعه پرقدرت است که به عنوان UV-C یا UV میکروب کش نیز شناخته می شود.

اشعه UV-C به داخل بدن پاتوژن ها نفوذ می کند تا آنها را غیرفعال کند. اشعه ماوراء بنفش DNA عوامل بیماری زا را به گونه ای تغییر می دهد که نمی توانند تکثیر شوند. این پرتوها توانایی از بین بردن 99.9 درصد از میکروارگانیسم ها را دارند.

برخلاف گندزدایی شیمیایی ، میکروارگانیسم‌های مضر قادر به ایجاد مکانیسم ایمنی در برابر نور فیلتر UV نیستند. فرآیند قبل از درمان ، کارایی درمان را به حداکثر می رساند.

آب از فیلترهای رسوبی، فیلترهای کربنی در مرحله پیش تصفیه عبور می کند. فیلترهای رسوبی به حذف گل و لای کمک می کنند در حالی که فیلترهای کربن به حذف ناخالصی های آلی موجود در آب کمک می کنند.

اولترا فیلتراسیون UF

فرآیند اولترا فیلتراسیون از فشار هیدرواستاتیک برای فشار دادن آب به یک غشای نیمه تراوا استفاده می کند. این غشای نیمه تراوا به از بین بردن باکتری ها و انواع میکروارگانیسم ها و بوی بد آب کمک می کند.

اولترا فیلتراسیون با اسمز معکوس ، میکروفیلتراسیون یا نانو فیلتراسیون تفاوت چندانی ندارد ، مگر از نظر اندازه مولکول هایی که در خود نگه می دارد. سیستم اولترافیلتراسیون به حذف کلوئیدها ، باکتری ها ، پاتوژن ها و سایر مولکول هایی که بزرگتر از اندازه منافذ در غشای نیمه تراوا هستند کمک می کند.

بسته بندی

دستگاه‌های تصفیه آب از برندهای معروف از ترکیبی از روش‌های تصفیه استفاده می‌کنند که به حذف انواع مختلف آلاینده‌ها و مناسب ساختن آب برای مصرف کمک می‌کند.

با این حال ، مطمئن شوید که از یک دستگاه تصفیه آب از یک برند معروف مانند آکوا استفاده می کنید که به حذف ناخالصی ها از آب شما کمک می کند و آن را برای مصرف ایمن می کند.

برای خرید دستگاه تصفیه آب و اخذ اطلاعات تخصصی و مشاوره رایگان از وبسایت شرکت آبگونه پالایش گستر نوین ، نمایندگی رسمی محصولات تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه برندهای آکوا ، سافت واتر و سی سی کا شامل نمایندگی آکوا ، نمایندگی آکوا پرو ، نمایندگی آکوا لایف ، نمایندگی آکوا پیور ، نمایندگی آکوا اسپرینگ ، نمایندگی آکوا لاین ، نمایندگی آکوا کلیر ، نمایندگی سافت واتر ، نمایندگی سی سی کا ، جامبو و... بازدید فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آبگونه پالایش گستر نوین

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برندهای آکوا پرو ، آکوا لایف ، آکوا پیور ، آکوا اسپرینگ ، آکوا لاین ، آکوا کلیر ، سافت واتر ، سی سی کا و جامبو ، ضمن تعهد در تامین کلیه قطعات و فیلتراسیون مصرفی مفتخر است با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، مجموعه ای از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی ، طراحی و ساخته شده توسط معتبرترین برندهای سازنده دستگاه های تصفیه آب در سراسر جهان را در راستای تامین سلایق مختلف و در جهت جلب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز گردآوری نموده و ضمن مشاوره و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط خریداران محترم ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب شما را تضمین مینماید . شرکت آبگونه پالایش گستر نوین مسئولیت فروش و ارائه خدمات پس از فروش برندهای ذیل را عهده دار می باشد : نمایندگی آکوا پرو نمایندگی آکوا لایف نمایندگی آکوا پیور نمایندگی سافت واتر نمایندگی سی سی کا نمایندگی آکوا اسپرینگ نمایندگی آکوا لاین نمایندگی آکوا کلیر نمایندگی پیش تصفیه جامبو جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش ، در ساعات اداری با تلفن هوشمند 02191015300 و در تمامی ساعات شبانه روز با تلفن همراه 09912030530 تماس حاصل فرمایید . https://abgooneh.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]