اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101265818318196

قیمت طراحی سایت وردپرسی در سال های اخیر

کد: 140101265818318196

https://bit.ly/3M3C7CY

، (اخبار رسمی): اصلی‌ترین دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت در شرکتها با قیمت طراحی سایت توسط فریلنسرها کیفیت پشتیبانی است که شما بعد از اتمام کار می توانید با شرکت قرارداد رسمی و معتبر بابت پشتیبانی وبسایت ببندید اما فریلنسرها با توجه به اینکه مکان و زمان مشخصی برای انجام کار ندارند پشتیبانی مطلوبی نیز ارائه نمی دهند.

در بحث اعلام تعرفه طراحی سایت به سفارش دهنده دسته‌بندی وب سایت شما تاثیر زیادی دارد. وبسایت ها به ۳ دسته طراحی سایت های اختصاصی نیمه اختصاصی و طراحی سایت آماده تقسیم بندی می شود.

یکی از مهمترین دلایلی که روی قیمت طراحی سایت در سال های اخیر تاثیر گذاشته است روند رو به رشد تخصص طراحان سایت در این زمینه می باشد. در این روزها با توجه به گسترش طراحی سایت های فروشگاهی شرکتی پزشکی و... علاقه کسب و کارهای سنتی به آنلاین کردن کسب و کار خود افزایش پیدا کرد.

معمولاً طراحی سایت توسط دو گروه از طراحان انجام می شود. طراحی سایت توسط شرکت ها و آژانس های دیجیتال مارکتینگ و توسط فریلنسرها. قیمت طراحی سایت وردپرسی در شرکت ها کمی بیشتر می باشد چرا که تیم های دیگر نیز در طراحی سایت شراکت دارند.

فریلنسرها معمولاً طراحی سایت را فردی انجام می دهند و شرکت ها معمولاً به صورت تیمی طراحی سایت را پیش می‌برند. با توجه به این نحوه انجام پروژه طراحی سایت، پیشنهادات متفاوتی برای تعرفه طراحی سایت به مشتریان ارائه می‌شود که معمولاً سفارش دهندگان وب سایت را با این چالش روبرو می کنند چه رنج قیمتی  را انتخاب کنند.اول از همه باید این نکته را گوشزد کنیم که تعرفه طراحی سایت به طور کلی از قیمت 200 هزارتومان تا چند صد میلیون تومان بازه قیمتی دارد که این بازه بزرگ باعث سردرگمی مشتریان می شود به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم تا انتخاب درست را به شما معرفی و به سوالات شما پاسخ دهیم.

پشتیبانی

اولین مورد که تاثیر مستقیم در قیمت طراحی سایت دارد کیفیت و تعهد در پشتیبانی وبسایت است. با توجه به اینکه هر پروژه نرم افزاری نیاز به رفع خطا و تست عملکرد دارد یک وبسایت ساده و کوچک هم به پشتیبانی نیاز دارد تا تمام مشکلات آن رفع شود. در حال حاضر اولین نکته در تعیین تعرفه طراحی سایت پشتیبانی و تعهد در پاسخگویی است که در شرکت رامان به این مورد کاملا توجه می شود.

پشتیبانی شما در قالب اکانت تیکت و در تاریخ و ساعت معین و به صورت مکتوب قابل پیگیری می باشد. قطعا یک فریلنسر سیستم تیکتینگ و پشتیبانی قوی توسط یک تیم را به شما ارائه نخواهد داد و این دقیقا دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت بخصوص در قیمت طراحی سایت فروشگاهی می باشد

کیفیت روند پروژه در طراحی سایت

هزینه های طراحی سایت بسیار متفاوت است زیرا این کار را کاملاً به کیفیت انجام آن بستگی دارد.برای راه اندازی یک وبسایت چه با ابزارهای آماده و چه با برنامه نویسی نیاز به اصول و قواعد درست دارد.در یک شرکت با توجه به تیمی بودن این کار و تخصص هر فرد در یک حوزه باعث می شود هر قسمت وبسایت توسط متخصص پیاده سازی و طراحی شود به همین دلیل دومین عامل موثر در تعرفه طراحی سایت کیفیت کدها و پیاده سازی اصولی می باشد.

یک فریلنسر برای کاهش هزینه های خود از کد های کپی شده در وبسایت های خارجی مثل stackoverflow بدون استاندارد برنامه نویسی استفاده میکند و یا از افزونه و قالب های پریمیوم که خریداری نشدند در طراحی وبسایت استفاده میکند. به این دلیل که پیاده سازی اصولی وبسایت نیازمند زمان بیشتر و هزینه بیشتر می باشد. به دلیل فردی بودن فریلنسر در انجام پروژه به مراتب قیمت پایین تر ارائه می دهد چرا که یک شخص نمیتواند همه کارهای تخصصی باهم فرا گرفته باشد و بتواند همه را با بالاترین کیفیت اجرا کند.

مشاوره با تیم طراحی سایت و تیم مارکتینگ

مورد دیگری که اثر مستقیم در تعرفه طراحی سایت دارد جلسات مشاوره می باشد. در زمانی که مشتری قصد سفارش یک وب سایت داینامیک را دارد و به این آگاهی رسیده است که باید با چه کسی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود مشورت بگیرد توسط شرکت رامان به یک جلسه حضوری دعوت می‌شود در این جلسه کارفرما یا سفارش دهنده وبسایت نیاز های خود را برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه شرکت به صورت تیمی کار را جلو می برد طراحی سایت صرفا توسط یک شخص یا یک تیم انجام نمی گیرد و سفارش دهنده می تواند با تیم طراحی سایت، تیم سئو و تیم مارکتینگ نیز جلسه داشته باشد تا آینده کسب و کار خود را شفاف تر ببیند.

امکانات و طراحی صفحات، موثر در تعرفه طراحی سایت

در بحث اعلام تعرفه طراحی سایت به سفارش دهنده دسته‌بندی وب سایت شما تاثیر زیادی دارد. وبسایت ها به ۳ دسته طراحی سایت های اختصاصی نیمه اختصاصی و طراحی سایت آماده تقسیم بندی می شود.

نکته ای که در تعرفه طراحی سایت آماده تاثیرگذار است میزان پشتیبانی و تغییرات شما در صفحات مختلف و افزایش امکانات حرفه ای تر است. در قیمت طراحی سایت آماده یا طراحی سایت اقتصادی شما از بین چند تمپلیت از پیش طراحی شده و یکی را انتخاب کرده و به تیم طراحی سایت اعلام می‌کنید و تیم طراحی سایت، وب سایت را بر اساس تمپلیت اعلامی شما پیاده سازی می کنند که در این پروسه صفحات جانبی مختلف برای شما ایجاد و محتوا گذاری می شود و لینک سازی هدر و فوتر لینک سازی انجام میگیرد. در این پلن پشتیبانی اثر بیشتری در تعرفه طراحی سایت آماده دارد.

در طراحی وب سایت نیمه اختصاصی تغییر روند در طراحی صفحه اول باعث تغییر تعرفه طراحی سایت شما می شود. به این صورت که در تعرفه طراحی سایت نیمه اختصاصی طراحی صفحه اول شما قابل ویرایش است و شما می توانید با اعلام به شرکت درخواست تغییر بنر و تصاویر صفحات خود را داشته باشید.همچنین پشتیبانی در این پلن افزایش داده شده است.

در طراحی وب سایت اختصاصی تمامی وب سایت مختص شما طراحی خواهد شد و همین دلیل تعرفه طراحی سایت اختصاصی از همه پلن های دیگر بالاتر است.در این پلن امکانات بر اساس سلیقه شما روی وب سایت پیاده سازی و برنامه نویسی می‌شود و با توجه به نوع کسب و کار شما طراحی صفحه اول بر اساس طراحی وایرفریم اختصاصی و طراحی گرافیکی یو آی  انجام می شود. همچنین پشتیبانی در این پلن به 6 ماه افزایش داده شده است.

شاید تا الان متوجه شده باشید که چرا قیمت طراحی سایت می تواند تا این حد متفاوت باشد. میزان پشتیبانی وبسایت شما در سه پلن بالا کاملاً متفاوت است و به همین دلیل تعرفه طراحی سایت نیز برای شما متفاوت می شود

اصلی‌ترین دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت در شرکتها با قیمت طراحی سایت توسط فریلنسرها کیفیت پشتیبانی می باشد که شما بعد از اتمام کار می توانید با شرکت قرارداد رسمی و معتبر بابت پشتیبانی وبسایت  ببندید اما فریلنسرها با توجه به اینکه مکان و زمان مشخصی برای انجام کار ندارند پشتیبانی مطلوبی نیز ارائه نمی دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]