اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101265818518600

آشنایی با ویژگی های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

کد: 140101265818518600

https://bit.ly/3JLubVG

، شیراز , (اخبار رسمی): ویژگی های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال چیست؟ پروفروش ترین مدل های این برند چیست؟

برند وسترن دیجیتال یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان ابزارهای ذخیره سازی اطلاعات به شمار می‌آید که به‌صورت تخصصی به تولید هاردهای اکسترنال مشغول است. در حال حاضر نیز در بازار ایران برندهای مختلفی از هاردهای اکسترنال موجود است؛ اما یکی از پر فروش ترین و مورد اطمینان‌ترین هاردهای موجود، وسترن دیجیتال نام دارند. اگر قصد خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال را دارید، با ادامه این متن همراه ما باشید.

وسترن دیجیتال، تولید کننده هارد در ظرفیت‌های مختلف

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید هارد اکسترنال باید توجه داشته باشید، مقدار ظرفیت هارد مورد نظر است. هاردهای اکسترنال وسترن دیجیتال بر اساس نیاز مختلف افراد طراحی شده‌اند و هر کس می‌تواند یک هارد با ظرفیت دلخواه خریداری نماید که در ظرفیت‌های ۱ تا ۱۲ ترابایت عرضه شده‌اند.

تنوع در تولید محصولات

کمپانی وسترن دیجیتال تلاش داشته است تا هر محصول را بر اساس نیاز کاربران خود طراحی نماید. برای مثال سری مشهور My passport یک محصول جمع و جور و بسیار کوچک به شمار می‌آید که می‌توانید آن را در کیف دستی و یا حتی جیب کت خود به‌راحتی حمل نمایید. این نوع هارد در ظرفیت‌های ۱ تا ۴ ترابایتی عرضه می‌شوند. همچنین در صورتی که به دنبال هارد با قیمت مناسب‌تری هستید و به صورت حرفه‌ای از هارد استفاده نمی‌کنید. وسترن دیجیتال مدل Elements می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. این کمپانی هاردهای اکسترنال خود را با ظرفیت ۶ ترابایت به بالاتر نیز در قالب My book عرضه کرده است که حجم و ابعاد بزرگ‌تری نسبت به هاردهای معمولی داشته و به صورت ایستاده در کنار دسکتاپ شما قرار می‌گیرد.

امنیت بالای محصولات وسترن دیجیتال

این برند همواره به دنبال فراهم کردن نهایت میزان امنیت برای هاردهای اکسترنال خود بوده است به طوری که از یک نرم افزار امنیتی بهره برده که می‌توانید با قرار دادن رمز عبور امنیت اطلاعات خود را تضمین نمایید.

کیفیت ساخت بی نظیر

کیفیت بالا یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این برند است که توانسته حداکثر رضایت مشتریان خود را به دست آورد. این هاردهای اکسترنال معمولاً طول عمر بالایی دارند و در دراز مدت اطلاعات شما دچار خرابی و نقص نخواهند شد؛ همچنین از کیفیت ساخت بدنه مطلوبی نیز برخوردار هستند.

 

پرفروش‌ترین هاردهای اکسترنال وسترن دیجیتال

Western Digital Elements External Hard Drive ظرفیت یک ترابایت

درصورتی‌که به دنبال یک هارد اکسترنال جمع و جور هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای خرید صرف کنید؛ به شما این محصول جذاب و اقتصادی ۲٫۵ اینچی را پیشنهاد می‌کنیم. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل elements از اتصال USB 3.0 پشتیبانی می‌کند که نهایت سرعت انتقال اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Western Digital My Passport External Hard Drive ظرفیت دو ترابایت

سری My passport از هاردهای اکسترنال وسترن دیجیتال به‌عنوان محصولاتی پرفروش و بسیار محبوب شناخته می‌شوند که به دلیل کیفیت ساخت و دوام بالای آن‌ها می توانید اطلاعات مهم خود را با خیالی راحت ذخیره نمایید. این هارد اکسترنال با ظرفیت ۲ ترابایتی خود مناسب برای افرادی است که می‌خواهند حجم زیادی از اطلاعات را ذخیره نمایند. همچنین این هارد اکسترنال با وزن بسیار کم ۱۲۰ گرمی به‌راحتی در جیب و یا کیف دستی شما قرار می‌گیرد.

Western Digital My Book Desktop External Hard Drive ظرفیت شش ترابایت

برخی از افراد هستند که حجم اطلاعات بسیار زیادی را نیاز دارند تا ذخیره کنند یا افرادی که در محل کار خود مسئول ثبت و ذخیره اطلاعات هستند، این محصول برای آن‌ها بسیار مناسب خواهد بود. این هارد اکسترنال ظرفیت بی‌نظیر ۶ ترابایتی را در اختیار شما قرار می‌دهد اما توجه داشته باشید که از حجم و ابعاد بزرگ‌تری برخوردار است و نیاز است تا به‌صورت ایستاده در کنار لپ تاپ و یا کامپیوتر شما قرار گیرد. همچنین در نظر داشته باشید که این محصول از برند وسترن دیجیتال با استفاده از برق شهری انرژی خود را تأمین می‌کند و برای اتصال به کامپیوتر شما یک کابل USB 3.0 در نظر گرفته شده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال با کیفیت را از کجا خریداری کنیم؟

فروشگاه جالبو یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر به شمار می‌آید که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. شما عزیزان به‌راحتی قادر هستید از طریق فروشگاه جالبو نسبت به خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال با ظرفیت دلخواه اقدام فرمایید. توجه داشته باشید که نمونه‌های معرفی شده صرفاً یک مدل از سری هاردهای این برند به شمار می‌آید و شما می‌توانید در هر سری، ظرفیت دلخواه را انتخاب فرمایید. در نظر داشته باشید که هاردهای اکسترنال وسترن دیجیتال موجود در فروشگاه جالبو همگی با ضمانت اصالت و تضمین قیمتی جهت خرید در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید با هر بودجه نسبت به خرید اقدام فرمایید.

منبع: https://www.saat24.news/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]