اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295925418544

بهترین کتاب های گاج برای کنکور

کد: 140101295925418544

https://bit.ly/3vrWK57

، (اخبار رسمی): بهترین کتاب های انتشارات گاج برای کنکور، از سوی انتشارات گاج تهیه و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. انتشارات گاج نشان داده است که در زمینه مطالب کمک درسی و کنکوری یکی از بهترین منابع را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد که این عمل، نتایج خوبی را برای داوطلبین کنکور به همراه داشته است

بهترین کتاب های گاج برای کنکور
بهترین کتاب های گاج برای کنکور
بهترین کتاب های گاج برای کنکور
بهترین کتاب های گاج برای کنکور
بهترین کتاب های گاج برای کنکور
بهترین کتاب های گاج برای کنکور

در ادامه به معرفی برخی از این کتاب ها خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این منابع ارزشمند آموزشی با ما همراه باشید.

کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج  

اگر می خواهید شش سال کنکور سراسری داخل و خارج از کشور را به همراه پاسخ های تشریحی جامع و کامل داشته باشید، حتماً کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج را امتحان کنید. همانطور که می دانید بخشی از سوالاتی که به عنوان تست های کنکور هر سال طرح می شود، از نظر تیپ و مدل با پرسش های سال گذشته شبیه و یا حتی صددرصد منطبق است. اگر از منابع آموزشی کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج استفاده کنید، احتمالاً در فرایند کنکور، با سوالات تکراری و مشابه زیادی رو به رو خواهید شد که پاسخ دادن به آن ها چندان سخت نیست.

بگذارید در ابتدا بپردازیم به کتاب های دور دنیای دروس عمومی که 6 سال سوالات مشترک و عمومی در رشته های تجربی، انسانی، هنر، ریاضی، زبان و کنکور خارج از کشور را در خود جای داده است. 37 آزمون این کتاب ها، بهترین فرصت را برای تست زنی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

انتشارات گاج، حداقل تغییرات را در انتشار کتاب های دور دنیا در چهار ساعت، اعمال کرده است. بنابراین این کتاب ها، با کتب درسی نظام جدید کاملاً همسو است. نسخه نظام جدید کتاب های گاج نیز، شش سال کنکور سراسری در داخل و خارج از کشور را در خود جای داده اند که البته برخی از سوالات آن ها تغییر پیدا کرده است. برای دیدن این تغییرات، به جلد پاسخ نامه نوشته شده رجوع نمایید.

اگر انتهای جلد اول کتاب های دور دنیا در چهار ساعت  را ببینید، پاسخنامه‌ای کلیدی را مشاهده می‌کنید و پاسخنامه تشریحی آن نیز در جلد دوم قرار دارد. جلد اول این کتاب، 368 صفحه است و جلد دوم دارای 544 صفحه است. کتاب دور دنیا در چهار ساعت تجربی، 3240 تست دارد که با حل آن ها، تسلط دانش آموز بر حل مسائل بیشتر خواهد شد.

البته صفحه آرایی این کتاب تعریفی ندارد؛ چرا که طراحی آن به دفترچه کنکور شبیه نیست و از نظر برخی این یک ضعف محسوب می شود. اگرچه کتاب دور دنیا در 4 ساعت، از دفترچه کنکور کوچک تر است اما فونت و سایز آن کاملاً مناسب است.

طرح روی جلد کتاب متناسب با اسم کتاب بوده و در نهایت سادگی طراحی شده است. در این کتاب نمودارها و اشکال، با کیفیت بالایی ترسیم شده و آنطور که تجربه نشان می دهد، خواننده در استفاده مداوم چهار ساله از آن دچار مشکل نمی شود.

کتاب های دور دنیا در چهار ساعت انسانی

وقتی از کتاب های دور دنیا در چهار ساعت انسانی صحبت می کنیم، منظورمان کتاب هایی است که همه کنکوری ها، در آخرین روز های منتهی به آزمون، به آن نیاز خواهند داشت. این کتاب یک سری پرسش های کنکور را یکجا در خود دارد.

کتاب های دور دنیا در چهار ساعت انسانی گاج، ویژگی خاصی نیز دارند. به عنوان نمونه، مقدمه ای جداگانه درباره هر کدام از درس ها نوشته شده است و این در کتب مشابه کتاب های دور دنیا دیده نمی شود. در این مقدمه، درباره سبک سوالات کنکور و تغییراتی که داشته اند و چگونگی برخورد با آن ها نوشته شده که صد البته برای دانش آموزان مفید است. مثلاً از آنجایی که کنکورهای خارج در قیاس با کنکورهای داخلی کمی سخت تر است، در این مقدمه توصیه شده که دانش آموزان برای مطالعه، نخست به سراغ کنکورهای 94 تا 99 بروند و در انتها کنکورهای خارج از کشور را بررسی کنند.

در پاسخنامه  تشریحی 12 کنکور، جلد دوم،  جواب ها مفصل هستند و نکات آموزشی مهمی را به دانش آموزان یاد می دهند. در واقع مراحل حل مسئله در این پاسخ ها، خلاصه نشده و همه چیز جامع و کامل است.

کتاب های دور دنیا در چهار ساعت ریاضی

داشتن این کتاب برای دانش آموزان رشته ریاضی، یک موهبت است که آن ها را برای رسیدن به موفقیت یاری می کند. مولفان گاج، 12 دوره از کنکور سال های گذشته را در این کتاب ارائه کرده اند. دانش آموز با بهره مندی از این منابع، تسلط کافی برای حل تست های ریاضی را خواهد یافت.

در این کتاب، تست هایی از دروس زبان انگلیسی، شیمی و فیزیک، عربی، ادبیات، معارف و… نیز آماده شده است. در واقع داوطلبان کنکور با تهره کتاب های دور دنیا در چهار ساعت ریاضی، به مجموعه ای از تست های اختصاصی و عمومی در رشته خود دسترسی خواهند داشت.

البته همانطور که می دانید ضریب دروس عمومی اهمیت زیادی برای داوطلبان دارد. به آن ها توصیه می کنیم که در کنار تهیه کتاب های دور دنیا در چهار ساعت ریاضی، کتاب های دور دنیا در چهار ساعت عمومی را نیز تهیه نمایند. این کتاب ها، تست های عمومی کنکورهای داخل و خارج از کشور رشته های تجربی، انسانی، هنر، زبان و ریاضی را در بر می گیرند و برای افزایش تسلط داوطلبان بر درس های عمومی بسیار مفید و کاربردی هستند.

کتاب های دور دنیا در چهار ساعت عمومی  

بگذارید در انتها بپردازیم به کتاب های دور دنیای دروس عمومی که 6شش سال سوالات مشترک و عمومی در رشته های تجربی، انسانی، هنر، ریاضی، زبان و کنکور خارج از کشور را در خود جای داده است. 37 آزمون این کتاب ها، بهترین فرصت را برای تست زنی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

انتشارات گاج، حداقل تغییرات را در انتشار کتاب های دور دنیا در چهار ساعت، اعمال کرده است. بنابراین این کتاب ها، با کتب درسی نظام جدید کاملاً همسو است. نسخه نظام جدید کتاب های گاج نیز، 6 سال کنکور سراسری در داخل و خارج از کشور را در خود جای داده اند که البته برخی از سوالات آن ها تغییر پیدا کرده است. برای دیدن این تغییرات، به جلد پاسخ نامه نوشته شده رجوع نمایید.

کتاب های میکرو طبقه بندی گاج از بهترین کتاب های گاج است که بسیاری از صاحبنظران در این حوزه، آن ها را به عنوان منابع ارزشمند مطالعاتی کنکور معرفی کرده اند، کتاب های میکروطبقه بندی است. همانطور که از نام این منابع می توان حدس زد، کتاب های مخصوص تست زنی اند که نه تنها تست های کنکور سراسری را شامل می شوند، بلکه تست های تالیفی نیز جزئی از آن ها است. این تست ها به همراه برخی آزمون های آزمایشی، در قالب میکرو تنظیم شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

از پرفروش ترین کتاب های میکرو گاج، می توان به کتاب های فیزیک دهم، یازدهم، دوازدهم اشاره کرد. دانش آموزانی که از این کتب استفاده کرده اند، از نتایج مثبتی که کسب کرده اند، احساس رضایت دارند.

خرید کتاب کمک درسی و کنکوری گاج

همینطور که در بالا بهش اشاره کردیم کتاب‌ های انتشارات گاج در زمینه کتب کنکوری توانسته است با کتاب های دوردنیا در 4 ساعت و میکرو طبقه بندی کمک قابل توجهی را به داوطلبین کنکور کند . جز سایت گاج ، بانک کتاب های اینترنتی فعالی مانند پایتخت ، کتابچی ، چی بخونم و پاییز کتاب (https://paeezketab.com) در زمینه خرید کتاب کمک درسی و کنکوری انتشارات گاج فعالیت دارند و میتوانید بصورت اینترنتی از این سایت ها خرید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش