آشنایی با واردات چوب از رومانی

کد: 140101295926018602

https://bit.ly/3xH1tmi

، (اخبار رسمی): کشور رومانی یکی از کشورهای اروپایی با منابع بسیار غنی همچون: چوب، زغال سنگ، نفت و… است. صنعت چوب رومانی یکی از صنایع بسیار پیشرفته در دنیاست و از این رو، واردات چوب از رومانی به ایران یکی از اقدامات اقتصادی بسیار مفید در شرایط اقتصادی فعلی است.

واردات چوب از رومانی
واردات چوب از رومانی

واردات چوب از کشور هایی مانند کشور رومانی از مهمترین اقداماتی است که در زمینه ی تهیه ی چوب در بازار ایران انجام می شود و یکی از فعالیت های شرکت آریا ساویس، واردات چوب از کشور رومانی است

با توجه به اینکه چوب یکی از کالاهای اساسی و مورد نیاز در زندگی روزمره است، برای همین، واردات چوب از کشورهایی مانند رومانی که تعرفه ی ایده آلی دارد برای کشور ما امری بسیار حیاتی محسوب می شود.

شاید تصور کنید که ایران به اندازه ی کافی دارای منابع جنگلی و طبیعی برای تهیه ی چوب مورد نیاز کشور باشد. اما متاسفانه این را باید بگوییم که این میزان از درختان، نیاز بازار داخلی را تامین نمی کند. از این رو واردات چوب از کشور هایی مانند کشور رومانی یکی از مهمترین اقداماتی است که در زمینه ی تهیه ی چوب در بازار ایران انجام می شود و یکی از فعالیت های شرکت آریا ساویس در زمینه واردات چوب از کشور رومانی است.

واردات چوب از رومانی شامل چند نوع چوب می شود؟

چوب های وارداتی در بازار ایران به طور کلی به سه گروه چوب های نراد، چوب های یولکا و چوب های ساسنا تقسیم می شوند. هر کدام از این چوب های وارداتی از رومانی ویژگی های خاص خود را دارا می باشد:

  • چوب های نراد: نراد چوبی سفید رنگ مایل به قرمز است که از آن بیشتر مدر مناطق شمالی کشور استفاده می شود. دلیل محبوبیت این چوب در شمال کشور، مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و حشره های چوب خوار است. از این چوب معمولاً برای ساختن مبلمان، میز، کاغذ سازی، اسکلت سازی و نجاری استفاده می شود. ویژگی هایی از قبیل پیچ خوردن، سنباده خوردن و میخ خوردن این چوب، چوب نراد به یک چوب پرکاربرد و محبوب تبدیل کرده است.
  • چوب های یولکا: چوب یولکا نوعی چوب سفید رنگ مایل به رنگ زرد است. این چوب مقاومت بالا و وزن بسیار کمی دارد. معمولا از این نوع چوب برای دکوراسیون های داخلی و ساخت وسایل منزل استفاده می کنند.
  • چوب های ساسنا: بافت چوب ساسنا یا بسیار درشت یا ریز می باشد. چوب های ساسنا رنگی قرمز کمی صورتی دارند. نکته ی جالب درباره ی این چوب های این است که این چوب ها کمی چرب هستند. این چوب ها برای نرده سازی، قایق سازی، مبلمان و پالت سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع: شرکت بازرگانی آریا ساویس (وارد کننده انواع گوشت،مرغ و تخم مرغ، چوب رومانی)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار