اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101305928518637

چهار ایده کاربردی بازسازی آشپزخانه

کد: 140101305928518637

https://bit.ly/3vyTswX

، (اخبار رسمی): اگر شما هم به دنبال بازسازی آشپزخانه خود هستید، می توانید این تغییرات را اعمال کنید

4 ایده کاربردی در بازسازی آشپزخانه
بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه قدیمی بدون کابینت، تعویض در کابینت فلزی و پوشاندن کاشی‌های قدیمی آشپزخانه، از جمله مواردی است که در بازسازی آشپزخانه به کار می آیند و می توانند تا حد زیادی در تغییر دکوراسیون آشپزخانه قدیمی شما موثر باشند.

بازسازی آشپزخانه قدیمی بدون کابینت

در گذشته، آشپزخانه ها مثل بقیه اتاق های خانه ساخته می شدند و چیزی به اسم کابینت در آن نصب نمی کردند. برای بازسازی آشپزخانه های قدیمی بدون کابینت چند روش وجود دارد. برای کف آشپزخانه نیازی به کندن کاشی های قدیمی نیست و به راحتی با چسباندن کاشی های جدید با استفاده از چسب مخصوص کاشی، این کار را انجام دهید. برای کاشی های دیوار آشپزخانه نیز همین روش پیشنهاد می شود.
بر روی دیوارهای آشپزخانه قدیمی بدون کابینت می توانید کابینت هایی که به سلیقه خودتان انتخاب کرده اید نصب کنید. برای نور پردازی، نصب لوستر مخصوص آشپزخانه، جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می دهد. اگر آشپزخانه قدیمی شما دارای پنجره است، با نصب پرده به مدرن شدن آشپزخانه کمک کنید. تعویض وسایل قدیمی با  وسایل جدید و  مدرن  مثل مایکروفر، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، یخچال، سماور و میز غذاخوری … هم فراموش نشود.
همانطور که اشاره شد آشپزخانه های قدیمی دقیقا ساختاری مانند دیگر اتاق های خانه داشتند و دارای در ورودی بودند. برای بازسازی آشپزخانه های قدیمی، شما می توانید در را حذف کنید و دیوار ورودی آشپزخانه را به پیشخوان یا اوپن تبدیل کنید. اوپن کردن یکی از دیوارها باعث می شود آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد و همچنین زیبایی آشپزخانه از همه جای خانه در معرض دید باشد.

بازسازی آشپزخانه بدون پیشخوان
بازسازی آشپزخانه بدون پیشخوان یکی از پیشنهاداتی است که تیم بازسازی ما به مشتریان ارائه می دهد. آشپزخانه هایی که اپن نیستند و پیشخوان ندارند، ما توصیه می کنیم جهت بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون آشپزخانه بدون پیشخوان، پیشخوانی برای آشپزخانه طراحی شود. بازسازی آشپزخانه بدون پیشخوان یکی از موارد محبوب در بین مشتریان ماست. آشپزخانه های قدیمی معمولاً بدون پیشخوان هستند و بازسازی آشپزخانه بدون پیشخوان این امکان را به مشتریان می دهد تا اپن و پیشخوانی زیبا برای آشپزخانه خود طراحی کنند.

تعویض در کابینت فلزی

در خانه های قدیمی، کابینت های فلزی پر کاربرد بودند. برای اینکه دکوراسیون آشپزخانه مدرن شود، نیازی نیست کل کابینت ها عوض شود، شما می توانید اقدام به تعویض در کابینت فلزی کرده و آن را با در ام دی اف تعویض کنید. با این کار در هزینه تعویض کامل کابینت ها صرفه جویی می شود.
برای تعویض در کابینت فلزی سه مرحله را باید انجام دهید. مرحله اول آماده سازی کابینت ها برای تعویض و نصب در جدید است. در مرحله دوم باید لولاهای در فلزی را بردارید و لولا را روی کلاف ام دی اف قرار دهید. در مرحله آخر در جدید را با پیچ به لولاهایی که به بدنه فلزی کابینت وصل است، ببندید. سپس دستگیره جدید نصب کنید و همچنین پاخورهای کابینت و تاج نما را هم باید با ام دی اف بپوشانید. این کار نمای زیبایی به آشپزخانه شما می دهد.

منبع: گروه معماری آووکادو (انجام کلیه خدمات بازسازی و دکوراسیون ساختمان-طراحی و ساخت کابینت)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه