اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102015932318647

2۳ روش جذاب و سریع افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان در سال 2022

کد: 140102015932318647

https://bit.ly/3OBTvkn

، (اخبار رسمی): اگر تا به امروز در اینستاگرام عکس یا ویدئو آپلود کرده اید ولی به خوبی بازخورد نداشته اید، می توان گفت که علل مختلفی دارد.

اگر تا به امروز در اینستاگرام عکس یا ویدئو آپلود کرده اید ولی به خوبی بازخورد نداشته اید، می توان گفت که علل مختلفی دارد. گاهی اوقات خوب کار می کنید و سعی می کنید متفاوت از دیگران کار کنید ولی اینکه پست های شما لایک نمی خورد یا مقدار ویو آن کم بوده و در اکسپلور اینستاگرام ظاهر نمی شود، دلایل مختلفی دارد که در این مقاله به طور مفصل به آنها اشاره شده است. 

1- به طور مداوم پست کنید

مداومت در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. اینکه دو روز پست کنید و یک ماه پستی نکنید، برای شما نتیجه خوبی به وجود نمی آورد. شما باید در اینستاگرام حضور فعال داشته باشید و هر روزه در میان کاربران خود دیده شوید تا به یک تصویر دائمی در ذهن مخاطبان تبدیل شوید و آنها گمانشان این باشد که فردا حتماً پست می گذارید و یا سر ساعت های خاصی که پست می گذارید، این بار هم خلاف وعده نکرده و منظم کار می‌کنید. این پست دادن دائمی باعث افزایش تعامل کاربر شده و لایک و ویو پست های شما روز به روز افزایش می یابد و همین امر باعث آمدن صفحه به اکسپلور اینستاگرام می شود.

2- برای پست هایتان عکسهای با کیفیت انتخاب کنید

اینکه محصولی می فروشید و یا آموزشی تولید می کنید باید کاور پست زیبا و کاربرپسند باشد. برخی اوقات دیده می شود شخص در مورد مبحثی آموزش درست می کند و سپس از بخشی از فیلم خود عکس می گیرد که نصف بدنش از تصویر کاور بیرون زده شده است و نصب دیگر نیز قابل رویت نیست، همان اول مسأله وقتی کاربران این فیلم ها با عکسهای کاور را می بیند قید صفحه را می زند ولی وقتی عکسهای با کیفیت با متون جذاب و با افکت های عالی می بیند حتی اگر محتوای شما را نبیند، فالوتان می کند. پس حتماً سعی کنید باعث هیجان کاربر و در نتیجه افزایش اثربخشی پیجتان شوید.

3- استوری ها را به طور منظم عوض کنید

تنها به چند استوری اکتفا نکنید و هر چند روز یکبار یک فیلم یا عکس به استوری خود اضافه کنید، چرا که هر بار پستی درست می کنید ممکن است کاربر دوباره به استوری شما سر بزند و اگر هر دفعه تکراری باشد خسته کننده شده و بار دیگر مدت زیادی طول می کشد که دوباره به استوری شما سر بزند. سعی کنید درون استوری در حوزه خود به روز باشید. فرض کنید یک اتفاق بزرگی در دنیا می افتد شما مناسب با آن اتفاق یک استوری خوب ساخته و آن را نگه دارید. سعی نمایید استوری هایی قرار دهید که ذهن مخاطب را درگیر کند و حتی بعد از رفتن از اینستاگرام نیز به آنها فکر کند.

4- مطالب مفید و قابل ذخیره شدن قرار دهید

از درست کردن پست های بی کیفیت و بی ارزش جداً خودداری کنید. برای مثال اگر  پیج شما در زمینه آموزش ترفندهای ویندوز است و بیایید عکس درخت و طبیعت قرار دهید، هیچ نتیجه ای ندارد، بلکه باید عکسها و فیلم های شما دقیقاً متناسب با حوزه کاریتان باشد. سعی کنید از یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی برای افزایش دانشتان در آن حوزه استفاده کنید و از بسیار از ترفندهایی که در آنجا می بینید نمونه برداری کرده و سپس این اطلاعات عالی را به مخاطبانتان ارائه دهید.

5- هشتگ های درست انتخاب کنید

کسی منکر نقش هشتگ ها در افزایش دسترسی کاربران به پیج شما نیست، ولی استفاده بی رویه و نادرست از آن نتیجه خوبی به همراه ندارد. نباید از هشتگ ها شانسی و انبوه استفاده کنید بلکه با تحقیق و آگاهی از حوزه کاری خودتان از آنها بهره ببرید. ترکیبی از هشتگ های پرطرفدار و هشتگ های مربوط به حوزی کاری یا نیچ می تواند خوب باشد. شما می توانید هشتگ های خود را از دید کاربر مخفی کنید تا پست شما زیبایی خود را از دست ندهد.

برای دیدن کامل ترفندها اینجا را کلیک کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]