اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102045934418642

دستگاه ارده کنجد و کره گیر صنعتی

کد: 140102045934418642

https://bit.ly/3k85o3K

، (اخبار رسمی): معرفی دستگاه ارده کنجد و کره گیری صنعتی چند منظوره و روش های تولید با این دستگاه ها و مقایسه قیمت‌ها و کیفیت های دستگاه‌ها ی مختلف

دستگاه ارده کنجد و کره گیر صنعتی
دستگاه ارده کنجد و کره گیر صنعتی

ارده کنجد : ارده یکی از بهترین و پرانرژی ترین مواد غذایی است که توسط کنجد مخصوص آن تهیه می‌شود . از این محصول می‌یتوان به عنوان یک وعده غذایی کامل و یا جهت پخت و پز استفاده کرد. یک قاشق ارده دارای 90 کالری است و برای صبحانه به صورت حلوای ارده و یا مخلوط با شیره مصرف میشود.

کره بادام زمینی : کره بادام زمینی و کره فندق و پسته تقریبا به یک صورت تهیه می‌شوند و معمولا با شکلات برای صبحانه و یا به صورت کره نرم برای شیک ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کره بادام‌زمینی دارای ارزش غذای بسیار بالایی است و از آن به عنوان میان وعده میتوان استفاده کرد و طعم های ترکیبی آن معمولا به صورت ترکیب با شکلات سرو میشوند. در مدل های صنعتی کره بادام زمینی معمولا از شیر خشک و یا سایر پروتین ها برای کیفیت بهتر استفاده می‌شود.

دستگاه ارده گیری کنجد دو کاره : شرکت اویل تک به عنوان بزرگترین فروشنده دستگاه های ارده ساز و کره گیر دو کاره این دستگاه دو کاره تولید ارده و کره بادام زمینی را در ظرفیت های مختلف به ترتیب زیر به بازار عرضه میکند :

انواع دستگاه ارده کنجد و کره گیر صنعتی 2 کاره :

دستگاه ارده کنجد و کره گیری TBM100 – نیمه صنعتی و فروشگاهی

دستگاه ارده کنجد و کره گیری TBM 160 – صنعتی و فروشگاهی

مزایا دستگاه های ارده گیری و کره گیری صنعتی دو کاره :

در دستگاه های ارده کنجد سنتی چینی که توسط 2-3 شرکت مونتاژ و به فروش میرسند از سنگهای بزرگ مرمریت و آهکی چینی که به اصطلاح ( سنگ یزد ) نامیده میشوند استفاده میشود که به دلیل اشغال فضای زیاد و ناکارامدی در تولید زیاد در طی روز و مشکلات متعدد گیربکس مصرف کنندگان به صوی دستگاه های دو کاره ارده کنجد و کره بادام زمینی روی می آورند.

مزایا :

امکان تولید ارده و کره به صورت همزمان به جای خرید دو دستگاه. تولید با حجم زیاد ( 20-50 ) کیلو در ساعت ارده بسیار نرم و بدون زبری به دلیل وجود سنگ تولید کره نرم و کره کرانچی همزمان که مورد مصرف کافه ها و افراد عادی برای صبحانه است.. امکان تولید کره بادام زمینی شکلاتی به دلیل کارکرد همزمان ماردون و سنگ سبک بودن دستگاه نسبت به روش سنتی که امکان استفاده در تمام فضا ها و شرایط را میدهد.

قیمت دستگاه ارده گیر خانگی : به دلیل عدم خلوص ارده موجود در صنایع غذایی امروه بسیاری از خانواده ها در جستجوی دستگاه ارده گیر خانگی است و دستگاه مدل TBM 100 به علت سبکی بسیار مناسب خانوار ها بوده و شستشوی آن نیز بسیار راحت است و قابلیت تولید یک کیلو تا 200 کیلو ارده در طول روز را دارد.

برای دریافت قیت به روز دستگاه ارده کنجد خانگی وارد شوید.

دستگاه ارده گیری و کره گیری TBM 100 :

قدرت موتور 1700 وات نوع سنگ : سنگ طبیعی سایز 100 وزن دستگاه، 25 کیلوگرم جنس بدنه، تمام استیل با کارکرد، تولید ارده و کرم کنجد و ارده شکلاتی و کره بادام زمینی و کره فندق و پسته و کره نوتلا ابعاد دستگاه : 25.25.55 سانتیمتر

دستگاه ارده گیری و کره گیری TBM 160 :

قدرت موتور 2500 وات نوع سنگ: سنگ طبیعی سایز 160 وزن دستگاه، 45 کیلوگرم جنس بدنه، تمام استیل با  کارکرد تولید ارده و کرم کنجد و ارده شکلاتی و کره بادام زمینی و کره فندق و پسته و کره نوتلا ابعاد دستگاه : 35.35.70 سانتیمتر

کاربرد دستگاه ارده کنجد و کره گیر صنعتی : کافه ها، برای تولید انواع شیک بادام زمینی و فندق و پسته

لبنیاتی ها : تولید ارده تک آتشه و دو آتشه و انواه کره فروشگاه های روغن گیری، تولید ارده تک آتشه و دو آتشه و انواه کره

کارگاه ها و کارخانجات صنایع غذایی خانگی : برای تولید حجم کم و امکان کارکرد و راه اندازی در فضای کم.

قیمت دستگاه ارده گیری فروشگاهی و صنعتی : عوامل بسیار زیادی در قیمت گذاری دستگاه های ارده گیر و کره گیر تاثیر دارند که مهمترین آنها به این قرار است :

جنس بدنه، نوع موتور، نوع سنگ و ظرفیت تولید.

در مدل های کوچکتر دستگاه های ارده کنجد و کره گیر صنعتی از سنگهای کوچکتر استفاده می‌شوند که طبیعتا دارای موتور ضعیفتری نسبت به دستگاه های بزرگتر هستند و در دستگاه های بزرگتر از موتورهای 2 اسب به بالا و سنگهای بزرگتر استفاده می‌شود که تا سایز 30 سانت در دستگاه های دو کاره تولید می‌شوند و به همین دلیل دارای قیمت بالاتری هستند.

لازم به ذکر است که کیفیت خروجی همه سایزها یکسان بوده و تنها ظرفیت تولید در ساعت متفاوت است. برای دریافت قیت دستگاه ارده کنجد خانگی وارد شوید.

طرز تهیه روغن ارده گیر کنجد :

روغن ارده کنجد دارای خواص بسیار زیادی است که سه روش برای تولید آن وجود دارد . روغن ارده کنجد از لحاظ کیفیت بهتر از روغن کنجد معمولی است ولی مناسب سرخ کردن و پخت و پز مانند روغن کنجد معمولی نیست و برای استخراج آن از سه روش سنتی و مدرن استفاده می‌شود .

جمع شدن روغن ارده کنجد روی ارده تولید شده به صورت خودکار : در این روش ارده تولیدی را برای مدت طولانی میبایستی در کناری قرار داد تا روغن آن خارج شده و روی آن جمع گردد و سپس روغن را در ظرف جداگانه ای ریخت و بسته بندی کرد.

روش پرس : در روش پرس ارده را تحت پرس توسط سیندرهای مخصوص قرار داده تا روغن آن خارج شده و این روش نیز میتوان توسط کنجد ارده و قبل از تولید ارده تولید کرد .

روش سانتریفیوژ: در این روش ارده وارد دستگاه سانتریفیوژ تصفیه روغن شده و بعد از گذشت ده دقیقه روغن ارده از ارده کاملا جدا شده ولی در این روش خروج ارده مانده از مخزن سختتر از روش های سنتی است و لی درصد روغن ارده کنجد بسیار بیشتر از روش های سنتی است.

فرق کنجد معمولی و کنجد ارده گیری :

در بازار فروش دانه های روغنی 2 نوع دسته بندی اصلی کنجد وجود دارد که عبارتند از کنجد روغن گیری که شامل : با پوست قهوه ای و کنجد سفید و کنجد بوجاری شده که بهترین آن متعلق به پاکستان و افغانستان است.

دسته دوم کنجدارده گیری است که در دو نوع معمولی و دو آتشه وجود دارد و به صورت آماده در بازرا موجود است.

برای تولید کنجد ارده، ابتدا کنجد را هشت ساعت در آب ریخته تا پوستگیری شوند و سپس تا 300 درجه حرارت داده و کوبانده می‌شوند . در نوع کنجد دو آتشه، کنجد ارده را تفت داده و به اصطلاح بو داده تا برشته شود. در این صورت، ارده خروجی دارای طعم بسیار قویتر است که بیشتر در شهرهای جنوبی ایران مصرف می‌شود.

اقتصادی ترین  دستگاه ارده کنجد و کره گیری صنعتی :

شرکت اویل تک به عنوان مشاور و فروشنده تخصصی تجهیزت صنعتی انواع دستگاه ارده کنجد سنتی و دستگاه های دو کاره را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت و بهترین و کاملتری خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌کند و قیمت و تنوع محصولات بستگی به نوع مصرف برای خانه و یا فروشگاه و یا تمام مراکز صنعتی دارد.

برای دریافت قیمت به روز و مشاوره رایگان در زمینه تولید ارده کنجد و کره وارد سایت شرکت اویل تک شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید