اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102045934618660

آی نردبان، مرجع تخصصی خرید نردبان در ایران

کد: 140102045934618660

https://bit.ly/3v8bx6e

، (اخبار رسمی): یکی از ملزوماتی که برای کار در ارتفاعات به آن نیاز داریم، نردبان است. فرقی ندارد هدف شما تمیزکاری و نظافت باشد یا بخواهید از نردبان برای انبارگردانی استفاده کنید، در هر صورت به یک نردبان محکم، استاندارد و ایمن نیاز دارید.

آی نردبان مرجع تخصصی خرید نردبان در ایران
آی نردبان، مرجع تخصصی خرید نردبان در ایران

در گذشته نردبان‎‌‌ها، مدل های محدودی داشتند و اکثراً چوبی یا فلزی بودند که ایمنی لازم برای کار طولانی مدت نداشتند. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی و توسعه دانش، در حال حاضر نردبان‌های بسیار کاربردی و متنوعی متناسب با نیاز کاربران، به بازار عرضه شده است. این نردبان ها برای مصارف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی کاربرد دارد.

 اما سوال اینجاست که با وجود تنوع نردبان‌های موجود در بازار و فروشگاه‌های عرضه کننده نردبان، معتبرترین مرکز فروش نردبان در تهران کجاست و از کجا نردبان بخریم؟

فروشگاه آی نردبان با بیش از 15 سال تجربه در زمینه فروش نردبان و تعمیر انواع نردبان و نیز فروش قطعات یدکی فعالیت دارد. کلیه محصولات این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و به همراه هر محصول، ضمانت نامه اصالت کالا ارائه می‌شود.

این مجموعه برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کرده تا مشتریان از هر کجای ایران عزیز بتوانند با کارشناسان مجموعه آی نردبان در ارتباط باشند و با دریافت مشاوره رایگان، محصول  مورد نظر خود را خریداری کنند.

به پشتوانه سال‌ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع برندهای نردبان، توانسته‌ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب کنیم. مشتریان ما دلیل انتخاب آی نردبان را موارد زیر دانسته اند:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین محصول با توجه به نیاز مشتری
  • ضمانت اصل بودن انواع نردبان‌های موجود در فروشگاه 
  •    سال‌ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع نردبان صنعتی و خانگی

فروشگاه آی نردبان با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع نردبان صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید نربان و خدمات پس از فروش آن انجام می‌دهد. برای مشاوره و خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

شماره تماس: 02166366074 موحدی

شماره واتسپ: 09361153232

آدرس فروشگاه:

معرفی انواع مدل‌های نردبان

با توجه به تنوع مدل ها و برندهای تولید کننده نردبان در بازار، در صورت تمایل به خرید نردبان، ابتدا لازم است با انواع نردبان آشنایی باشید و سپس از میان نردبان های موجود، کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. اگر بخواهیم برای انواع نردبان، یک دسته بندی کلی در نظر بگیریم، باید بگوییم نردبان ها به طور کلی در چهار دسته قرار می‌گیرند:

  • نردبان تاشو
  • نردبان کشویی
  • نردبان مفصلی
  • نردبان مخابراتی

در ادامه به اختصار هریک از دسته‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و پر مصرف‌ترین مدل‌های هر دسته را مشخص می‌کنیم تا بر اساس نیاز خود بتوانید نردبان کاربردی و ایمنی خریداری کنید.

نردبان تاشو

نردبان تاشو که به آن نردبان مفصلی هم گفته می‌شود، برای استفاده در ارتفاع‌های مختلف طراحی شده است. از این رو هم می‌تواند یک نردبان خانگی باشد و هم برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی خریداری شود. مهمترین مزیت نردبان تاشو این است که هم به صورت هشتی قابل استفاده است، هم به صورت ایستاده یا نود درجه.

نردبان‌های تاشو موجود در مجموعه آی نردبان از جنس آلومینیوم ساخته شده اند و از استحکام بالایی برخوردارند. از این نردبان ها می‌یتوان برای انبارگردانی در فروشگاه های لوازم خانگی، تعیمر و نصب آبگرمکن و کاغذ دیواری و یا نظافت ساختمان استفاده کرد.

نردبان کشویی

از دیگر انواع پر مصرف نردبان به ویژه برای کاربردهای نیمه صنعتی و صنعتی، میتوان به نردبان کشویی اشاره کرد. نردبان کشویی همانطورکه از نامش پیداست، به صورت کشویی یا همان ریلی حرکت می‌کند و ارتفاع آن قابل تنظیم است. این نردبان ها بیشترین مصرف را برای کارهایی مانند سیم کشی برق و تلفن دارند و همچنین برای انبارگردانی فروشگاه های بزرگ قابل استفاده هستند.

نردبان مفصلی

از نمونه های پر فروش و کاربردی نردبان، میتوان به نردبان مفصلی اشاره کرد. این نردبان در ارتفاع های مختلف در بازار وجود دارد و به همین دلیل یک نردبان بسیار کارآمد برای مصارف خانگی و صنعتی به حساب می آید. نردبان مفصلی همانطور که از نامش پیداست، توسط مفصل های به کار رفته در آن باز و بسته می‌شود و ارتفاع آن قابل تنظیم است.

یک نردبان بسیار ایمن و مقاوم که از جنس آلومینیوم ساخته شده و به راحتی قابل استفاده است. مزیت دیگر این نردبان این است که در هنگام بسته شدن به راحتی و حتی با خودروی شخصی نیز قابل حمل و جا به جایی است.

نردبان مخابراتی

یکی از معروف ترین مدل های نردبان است که معمولاً مصارف صنعتی و نیمه صنعتی دارد که به احتمال زیاد تا به حال بارها و بارها نام آن را شنیده اید. از آنجایی که این مدل نردبان کاربرد زیادی برای سیم کشی های اداره مخابرات و اداره برق داشت، به نردبان مخابراتی شهرت یافت. اما در حال حاضر علاوه بر سیم کشی، کاربردهای دیگری نیز در صنایع مختلف دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی