اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102045934818614

نکات ضروری در انتخاب بهترین آژانس خدمات سئو

کد: 140102045934818614

https://bit.ly/397d4AR

، (اخبار رسمی): اشتباهی که خیلی از کسب و کارها ممکن است به آن دچار شوند این است که فکر می کنند برای موفقیت در فضای آنلاین و افزایش فروششان، تنها ورود به فضای آنلاین کافی است!

نکات ضروری در انتخاب بهترین آژانس خدمات سئو
نکات ضروری در انتخاب بهترین آژانس خدمات سئو
نکات ضروری در انتخاب بهترین آژانس خدمات سئو
نکات ضروری در انتخاب بهترین آژانس خدمات سئو
نکات ضروری در انتخاب بهترین آژانس خدمات سئو
نکات ضروری در انتخاب بهترین آژانس خدمات سئو

یکی از اصلی ترین راه ها برای موفقیت در محیط آنلاین و افزایش فروشتان، کمک گرفتن از یک مشاور سئو است که امور مربوط به آن را به خوبی پیش ببرد.

 آنها فکر می کنند صرفا ساخت یک سایت کافی است و نیازی نیست که کار خاصی روی آن انجام شود. آنها قدرت سئو را نادیده می گیرند!

یکی از اصلی ترین راه ها برای موفقیت در محیط آنلاین و افزایش فروشتان کمک گرفتن از یک مشاور سئو است که امور مربوط به آن را به خوبی پیش ببرد. پس اگر می‌خواهید در محیط آنلاین و در بین رقبایتان حرفی برای گفتن داشته باشید یک مشاور سئو خوب برای خودتان انتخاب کنید. در ادامه به این موضوع می پردازیم که بهترین مشاور سئو باید دارای چه خصوصیاتی باشد. اما پیش از آن بیایید کمی بیشتر به این موضوع بپردازیم که چرا به خدمات سئو احتیاج داریم.

چرا به خدمات سئو احتیاج داریم

هیچ می دانستید که سه نتیجه ی اول جستجوی گوگل، 75.1٪ از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهند؟

این آمار به تنهایی ما را با نیازمان به خدمات سئو آشنا می کند. اگر سئو نباشد شما نمی توانید به رتبه های برتر گوگل راه پیدا کنید. اگر به رتبه های برتر نرسید، کلیکی دریافت نمی‌کنید و در نتیجه فروشی هم نخواهید داشت.

سئو یا بهینه سازی موتور جستجوی گوگل (search engine optimization) کمک می کند تا سایت شما بهینه شود و گوگل شما را جزو نتایج برتر در کلمات کلیدی مورد نظرتان نشان دهد.

اما دقت کنید که این کاری نیست که خودتان بتوانید انجام دهید. سئو هم مثل هر کار دیگری نیاز به تخصص دارد و باید کار را به کاردانش بسپارید تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید و زودتر به نتیجه برسید.

برای انتخاب بهترین آژانس ارائه دهنده ی خدمات سئو هم باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

نکات مهم در انتخاب بهترین آژانس خدمات سئو

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مثل عظیم مدیا، خدمات مختلفی ارائه می دهد. اما تقریبا تمام آنها خدمات سئو را انجام می دهند، چون یکی از اصلی ترین موارد دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید.

برای همین قبل از انتخاب آژانس مورد نظرتان مطمئن شوید که خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهند. برخی آژانس ها فقط خدمات سئو ارائه می دهند و برخی خدمات متنوع تری را. بهتر است آژانسی را انتخاب کنید که علاوه بر سئو، دیگر موارد مورد نیاز دیجیتال مارکتینگ خود را نیز به آنها بسپارید.

1. حضور قدرتمند در فضای آنلاین (سایت قوی)

داشتن یک سایت قوی ممکن است که به صورت 100 درصدی تضمین کننده ی عملکرد قوی یک شرکت نباشد اما تا حد زیادی نشان دهنده  آن است.

اگر به دنبال یک آژانس خدمات سئو یا دیجیتال مارکتینگ هستید و اسم چند شرکت در نتایج اول گوگل نمایان می شود به این معنی است که آنها کار خود را بلدند که توانستند سایت خودشان را به اینجا برسانند.

البته بعضی از سایت ها به طور موقت ممکن است با روش های سئو کلاه سیاه به رتبه های بالا راه پیدا کنند که باید با هوشیاری آنها را تشخیص داد و از لیست شرکت های مورد نظرمان حذف کنیم.

2. انعطاف پذیری و آشنایی با ترندهای روز سئو

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که یک تیم سئو باید داشته باشد به روز بودن است. این حوزه پیوسته و با سرعت بالایی در حال رشد و تغییر است و برای دریافت بهترین نتیجه باید از به روز ترین ترندها و ابزارهای مورد نیاز آشنایی داشت.

تیم سئو باید انعطاف پذیری لازم برای این تغییرات مثبت را داشته باشد تا در مواقع لزوم از آن به نحو احسن استفاده کند.

3. ارائه خدمات متناسب با نیازهای شما

تیم سئو باید نیازهای شما را به خوبی بشناسد و خدماتی متناسب با آن را به شما پیشنهاد دهد، نه کمتر و نه بیشتر که ضرری به کسب و کار شما وارد نکند.

4. به کارگیری از یک تیم متخصص

همانطور که گفتیم سئو یک تخصص است و باید برای جلوگیری از هدررفت هزینه و زمان، از افراد متخصص در آن کمک گرفت. اینکه یک شرکت تا چه حدی از یک تیم متخصص کمک گرفته است را بررسی کنید.

5. قیمت متناسب با خدمات

یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات سئو باید قیمتی که به شما می دهد متناسب با خدماتی باشد که ارائه می دهد، چه به لحاظ کیفی و چه کمی. این موضوع را می توانید با بررسی چند آژانس و به صورت حدودی متوجه شوید.

6. توانایی مدیریت بحران

درست است که یک تیم خوب بحران ها را پیش بینی میکند تا برای آنها آماده باشد. اما گاهی بحران های غیر قابل پیشبینی رخ می دهد که یک تیم حرفه ای باید بتواند با آرامش و مدیریت درست از آن به خوبی بگذرد.

7. خلاقیت در عملکرد

در پروژه های سئو همیشه ممکن است به چالش های جدیدی بر بخوریم که با روش های موجود نمی توان آن را حل کرد. برای همین باید در این کار خلاقیت داشت که با روش های جدیدی به حل چالش پرداخت.

در نهایت یادتان باشد که قبل از انتخاب، همیشه بودجه و نیازهای کسب و کارتان را به طور دقیق مشخص کنید تا فرایند کارتان با سرعت بیشتری پیش برود. اگر نیازهایتان را به درستی بشناسید، هم می توانید انتخاب بهتری داشته باشید و هم شرکتی که با آن همکاری خواهید کرد دید بهتری به فعالیت شما خواهد داشت و نتیجه ی بهتر و سریعتری می گیرد.

یکی از شرکت های معتبر و باتجربه در این زمینه که بتوانید به طور کامل به آنها اطمینان کنید آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا است.

عظیم مدیا خدمات سئو را در سه بخش سئو داخلی (on page)، سئو خارجی (off page) و سئو تکنیکال ارائه می دهد. هر یک از این موارد نیازمند تخصص و تجربه ی مخصوص به خود هستند که عظیم مدیا از افراد حرفه ای در آن زمینه استفاده می کند.

آژانس توسعه آنلاین کسب و کار عظیم مدیا (azim.media) علاوه بر خدمات سئو، برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ، آنالیز تکنیکالی رقبا و طراحی سایت سئو محور هم انجام می دهد و به طور کلی از ابتدای ورودتان تا موفقیت در فضای آنلاین، چه در مشاوره و چه در عمل همراه شما خواهد بود.

در شبکه های اجتماعی عظیم مدیا می توانید بیشتر با خدمات آنها آشنایی پیدا کنید:

  • Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency
  • Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media
  • Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media
  • Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdc13wsKcZ-OrdNyfFb27tQ
  •  
  • هنوز در تصمیم گیری دچار شک و تردید هستید؟ با عظیم مدیا برای مشاوره تماس بگیرید:02191004543

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی