اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102045935418618

امضای قرارداد همکاری آیکو و دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی

تفاهم‌نامه همکاری شرکت ارزش پرداز آریان و دانشگاه شهید بهشتی

کد: 140102045935418618

https://bit.ly/3vBXbdr

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ارزش‌پرداز‌ آریان و دانشگاه شهید بهشتی با هدف ایجاد زمینه همکاری‌های علمی و پژوهشی در تاریخ 30 فروردین 1401، قرارداد همکاری امضا کردند.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت ارزش پرداز آریان و دانشگاه شهید بهشتی
« امضا تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت مشاوره سرمایه گذاری آیکو و دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی »

موضوع تفاهم‌نامه امضا شده مابین هلدینگ آیکو و دانشگاه شهیدبهشتی، ایجاد بستر همکاری‌های علمی پژوهشی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مرکز نوآوری دانشکده اقتصاد وعلوم سیاسی در زمینه‌های اقتصادی است

به گزارش روابط‌عمومی شرکت مشاور سرمایه گذاری آیکو، در این جلسه که صبح امروز در محل دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، چند تن از مدیران ارشد هلدینگ آیکو و نیز اساتید و مقامات دانشگاه حضور داشتند.

موضوع تفاهم‌نامه امضا شده، ایجاد بستر همکاری‌های علمی پژوهشی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مرکز نوآوری دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی در زمینه‌های اقتصادی است.

تفاهم‌نامه فی‌مابین «شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش‌پرداز آریان» به نمایندگی آقای دکتر احمد پویانفر مدیرعامل شرکت و آقای دکتر منصور میراحمدی ریاست «دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی» به امضا رسید.دکتر احمد پویانفر، مدیرعامل هلدینگ آیکو در خصوص این همکاری گفت: "شرکت ارزش‌پرداز آریان با شعار "تبلور دانش مالی در ارزش آفرینی" و با هدف ارائه و تولید خدمات و محصولات حرفه‌ای مالی در سال 1389 تشکیل شده است. شرکت آیکو به عنوان یکی از فعالان اقتصادی در دو حوزه "ارائه خدمات مشاوره مالی و سرمایه گذاری" و تولید راهکارهای پشتیبانی تصمیم مالی" به ارائه خدمات می پردازد.

همچنین دکتر پویانفر اظهار امیدواری کردند که با امضای این قراداد، مسیر بابت سایر همکاری‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگ، اجرایی، رسانه ای و سرمایه گذاری در آینده، هموار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ارزش پرداز آریان

شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان (آیکو) با شعار “تبلور دانش مالی در ارزش آفرینی” و با هدف ارائه و تولید خدمات و محصولات حرفه ای مالی در سال 1389 تشکیل گردیده است. شرکت در حال بزرگترین شرکت مشاور سرمایه گذاری کشور می باشد. دو حوزه اصلی فعالیت های شرکت شامل ارائه “خدمات مشاوره مالی و سرمایه گذاری” و تولید “راهکارهای پشتیبانی تصمیم مالی” می باشد. چرا آیکو؟ داشتن نیروی انسانی کاملا متخصص با دانش روز دنیا سهامداری بزرگترین و معتبرترین شرکت های سرمایه گذاری کشور هیات مدیره ای کاملا تخصصی و با تجربه در حوزه بازار سرمایه و صنعت بانکداری عضویت در کانون مشاوران اعتباری و بانکی عضویت در کانون مشاوران سرمایه گذاری بانکی برخی از مجوزهایی که شرکت اخذ نموده است عبارت است از: - مجوز فعالیت مشاور‌ سرمایه‌گذاری - مجوز سبدگردانی - مجوز فعالیت مشاور عرضه یا پذیرش - مجوز پردازش اطلاعات مالی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش