اطلاعات تماس
  • 091247*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102075941218681

نیوجرسی مفصل دار چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

قیمت خرید و فروش مفصل نیوجرسی

کد: 140102075941218681

https://bit.ly/38oeA1c

، (اخبار رسمی): قالب های نیوجرسی به غیر از اینکه دارای متریال خوب بوده و روش ساخت مخصوص خودشان را دارند، دارای تنوع از جهت ساخت نیز هستند

نیوجرسی مفصل دار در صنعت ساخت و ساز، از جمله مصالحی است که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع میتوان گفت در حوزه ساخت و ساز وجود همه مصالح الزامی است. اگر دقت داشته باشید، در ساختمان سازی و راه سازی، ابزار و وسایل زیادی استفاده میشود. تمامی این ابزارهایی که مورد استفاده قرار می گیرند ، به خاطر ایمن سازی و مستحکم کردن راه ها و ساختمان ها است.

واجب است که تمامی سازه های از مقاومت بالایی برخورد دار باشند تا در برابر اتفاق های طبیعی مانند زلزله مقاوم باشند. نیوجرسی مفصل دار نوعی قطعه است که بیشتر در خیابان ها به کار گرفته میشود. برای ایمن سازی معابر باید از نیوجرسی های استفاده شود. در ضمن نصب و جداسازی این قطعات راحت است. به همین دلیل استفاده از آن با افزایش چشم گیری مواجه است.

نیوجرسی مفصل دار چیست؟

نیوجرسی مفصل دار قطعه ای  است که در سازه های راه مورد استفاده قرار میگیرد. اولین بار در شهر نیوجرسی کانادا این قطعه دیده شد. اولین باری که در نیوجرسی ها در ایران تولید شدند 4 متری بوده در سال 1375 ساخته شد. از نیوجرسی برای ایمن سازی معابر ، جدا کردن خطوط از یکدیگر ، نزدیک کردن جاده های فرعی ، رفوژ وسط خیابان ها و دور برگردان استفاده می‌شود.

نیوجرسی ها به طور معمول در قالب های 1 تا 4 متری تولید میشوند. این قطعه کاملا مسلح بوده و از اتصالات جانبی برای نصب یکنواخت استفاده میشود و در صورت آسیب دیدن هر بخش میتوان آن را تعویض کرد. از مهم ترین اهداف نیوجرسی ها کم شدن خسارت حوادث بین شهری ، کم شدن نورهای آزار دهنده و کم شدن میزان انحراف در راه است. در واقع میشود گفت که وجود نیوجرسی های مفصل دار باعث می‌شود تا رانندگی آرام و بدون مشکل باشد.

قیمت مفصل نیوجرسی

هرگز نمیتوان یک قیمت مشخص برای نیوجرسی های مفصل دار داد. زیرا این مورد به عوامل متعددی بستگی دارد. برای مثال یکی از عامل هایی که قیمت به آن بستگی دارد ، وزن قالبی است که برای آن ها به کار گرفته شده است. کاملا مشخص است که هرچقدر وزن قالب بیشتر باشد ، قیمت آن نیز متناسب با آن افزایش میابد. بنابراین به طور کلی بخواهیم بگوییم ، برای اینکه بدانید نیوجرسی مفصل دار شما چه مبلغی دارد ، اول باید وزن قالبی که برای آن استفاده میشود را در نظر گرفت و بعد از آن به هزینه ای که باید بابت آن پرداخت کرد میرسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091247*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید