اطلاعات تماس
  • 091247*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102075941318683

کاربردکوپلر یا وصله مکانیکی چیست؟

لیست قیمت خرید و فروش کوپلر ـ تکنیک تراش

کد: 140102075941318683

https://bit.ly/3xSytIs

، (اخبار رسمی): کوپلر یا وصله مکانیکی مشکلات اتصال اورلپ در سازه های بتنی را در پروژهای ساختمانی برطرف کرده است. اتصال اورلپ وصله میلگرد در ساختمان های بتنی بسیار دردسرساز و زمان بر بود اما که با استفاده از کوپلر ها این مشکل به راحتی حل شد

کوپلر چیست؟ کوپلر یا وصله مکانیکی به قطعات مکانیکی گفته می شود که برای اتصالات دو آرماتور در راستای هم یا در زاویه ۹۰ درجه استفاده میشود، کوپلر یا وصله مکانیکی جنس سخت و مقاومت بالایی باید داشته باشند.

استفاده ازکوپلر یا وصله مکانیکی که یکی از قطعات مکانیکی شناخته شده است با توجه به ساختار آن و مزایای اقتصادی و کاربری که دارد، در ساخت و ساز بسیار توسعه یافته و در حال پیشرفت نیز هست. در ادامه با موضوع کوپلر چیست، شما را با این قطعه در بخش های مختلف بیشتر آشنا خواهیم کرد، ما را همراهی کنید.

کوپلر جوشی آرماتور دو نوع متفاوت دارد، نوع اول کوپلر یک طرف جوش آرماتورSWR و نوع دوم،کوپلر دو طرف جوش SWW 
کوپلر جوشی آرماتور قابلیت جوشکاری مستقیم بر روی آرماتور را داشته و از استحکام نهایی برخوردار است. این کوپلرها قابلیت جایگزینی با کوپلر پیچی را دارند ولی به لحاظ قیمت ، نسبت به آن ارزانتر هستند . این نوع کوپلر برای میلگرد سایز 16 تا 40 تولید می شود، توصیه می‌شود از این کوپلر برای آرماتور هایی با سایز بیشتر از 25 میلیمتر استفاده شود . جوشکاری این کوپلر نیاز به پیش گرمایش نداشته و مطابق با دستورالعمل موجود در بسته بندی کوپلر ها، قابل جوشکاری است.

جنس کوپلر یا وصله مکانیکی از فولاد CK45 بوده و غالبا در مهندسی برای اتصال میلگردها و آرماتورها در اندازه های گوناگون استفاده می شوند. کوپلر یا وصله مکانیکی باعث می شود تا دو آرماتور ساختاری یکپارچه پیدا کند و به هم متصل شود.

این کوپلر یا همان کوپلینگ ها نقش مهمی مانند اورلپ ها دارند که استحکام و کارایی آن به مراتب بیشتر است. کوپلر یا وصله مکانیکی تکنیک تراش، در سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرند. کوپلر یا وصله مکانیکی از بهترین و شناخته شده ترین قطعه ها در اتصالات مکانیکی است که در نقاط مختلف یک سازه به کار می رود و همچنین می توان به جای خم های آرماتور نیز از این قطعه استفاده نمود. کوپلر وصله ای مکانیکی می باشد که با هدف عدم ایجاد اورلپ در وصله میلگرد در سازه های بتنی استفاده می شود. کوپلر یکی از بهترین اتصالات مکانیکی شناخته شده است. استفاده از کوپلر در تمامی نقاط سازه و به جای خم های آرماتور در شبکه امکان پذیر است.

قیمت کوپلر یا وصله مکانیکی

راجب قیمت وصله مکانیکی باید گفت با توجه به اینکه هر روز شاهد نوسان و متغیر بودن تمامی قیمت ها در بازار هستیم، نمیتوان یک قیمت ثابت برای آن تعیین کرد. تنها چیزی که در این مورد وجود دارد این است که شما با توجه به اندازه و سایز و البته نوعی که انتخاب مینمایید، قیمت آن نیز تغییر میکند. شما میتوانید با در نظر گرفتن سقف قیمت به دنبال وصله مکانیکی مناسب کار خود گشته و اقدام به خرید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091247*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید